abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79118999
Op mijn werk (werk voor Vodafone) heb ik de HTC Magic in het zwart gewonnen. Omdat ik zelf een prima telefoon heb (Nokia E71 ) wil ik deze graag verkopen. Dit toestel is bij Vodafone niet meer verkrijgbaar, maar het is echt een topding. Het toestel draait op Google Android en kun je dus naar je eigen wens aanpassen en constant updaten met allerlei apps uit de Android Market.

Een goede review van de HTC Magic kun je op GSMArena vinden.

Het toestel is gloednieuw, in een gesealde doos. Ik heb dus geen foto's van de inhoud omdat ik deze seal niet wil verbreken. Omdat het toestel een Vodafone Exclusive is (net zoals bijv. de iPhone bij T-Mobile) zit er een VF Simlock op. Deze kun je, als je wilt, eenvoudig (laten) verwijderen.

Wat zit er in de doos?
* Toestel
* Beschermhoesje (leer)
* HTC headset
* Oplader
* USB Kabel
* Micro SD kaartje van 8 GB
* Handleiding en CD-Rom met software

Foto's (helaas maakt mijn E71 niet zulke mooie foto's als de Magic :

Het toestel kostte in februari nieuw (is nu niet meer verkrijgbaar) 343 euro, (zie pricewatch.)

Vraagprijs is 300 euro omdat dit toestel helemaal gloednieuw in doos is en gesealed. Bieden mag uiteraard altijd. Exclusief verzendkosten! Uiteraard kan het toestel ook opgehaald worden.
  zondag 14 maart 2010 @ 10:21:38 #2
22273 Dizer
Save the beard!
pi_79119466
filter ingesteld.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_79119718
tvp
pi_79119991
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:40 schreef SolidasRock het volgende:
tvp
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_79211377
en? al interesse SolidasRock / Sharpdressedman?
pi_79216119
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:03 schreef kthxbye het volgende:
en? al interesse SolidasRock / Sharpdressedman?
Ik moet bekennen dat ik aan het wachten was/ben op een openingsbod van iemand

Zo een beetje de prijs te bepalen omdat het een leuk toestel is maar niet erg nieuw, komen komende tijd veel nieuwe en betaalbare toestellen uit met android.

Ik wil het topic niet verprutsen met een mogelijk flut bod en dacht wacht even af
pi_79287621
komop mensen, zelfs geen bod? als ik zaterdag nog geen bod heb gekregen knal ik em ook op marktplaats
pi_79295684
de foon op pricewatch is simlockvrij. die van jou niet.

ik wil er ¤150,- voor geven.
pi_79335561
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:43 schreef Mr_Vleespet het volgende:
de foon op pricewatch is simlockvrij. die van jou niet.

ik wil er ¤150,- voor geven.
Je kunt em zo simlockvrij laten maken. Bovendien heeft Vodafone de telefoon exclusief in Nederland verkocht, dus zal het toestel ook als je het los koopt gesimlockt zijn. ¤150 is echt veel te weinig, helaas.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:37:20 #10
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_79342130
Niet meer verkrijgbaar?
Kreeg hem vandaag nog aangeboden door een vodafone medewerker.
pi_79342412
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:37 schreef Prosac het volgende:
Niet meer verkrijgbaar?
Kreeg hem vandaag nog aangeboden door een vodafone medewerker.
Wel eens van een voorraad gehoord? Ik werk zelf voor Vodafone en heb het nog even opgezocht. Nog 26 stuks en dan is het toestel "End of Sales". Dit is wel via telesales, de winkels kunnen em nog op voorraad hebben liggen.

Naja, ik zet em op ook Marktplaats, stelletje zuurpruimen hiero. Ik blijf uiteraard open staan voor elk redelijk bod (dus niet 150 euro).

[ Bericht 8% gewijzigd door kthxbye op 19-03-2010 17:02:34 ]
  vrijdag 19 maart 2010 @ 19:35:24 #12
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_79348915
26 op voorraad en mogelijk nog bij winkels is natuurlijk niet gelijk aan "niet meer verkrijgbaar"

pi_79354156
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:40 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Ik moet bekennen dat ik aan het wachten was/ben op een openingsbod van iemand

Zo een beetje de prijs te bepalen omdat het een leuk toestel is maar niet erg nieuw, komen komende tijd veel nieuwe en betaalbare toestellen uit met android.

Ik wil het topic niet verprutsen met een mogelijk flut bod en dacht wacht even af
2 zielen, 1 gedachte. 300 euro voor een model dat binnenkort in het niets valt bij HTC Desire of Nexus One. Maar goed, aan de laatste reactie van TS te zien hoef ik niet eens een bod uit te brengen want ik (en niet de TS) ben een zuurpruim....?
pi_79359006
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:28 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

2 zielen, 1 gedachte. 300 euro voor een model dat binnenkort in het niets valt bij HTC Desire of Nexus One. Maar goed, aan de laatste reactie van TS te zien hoef ik niet eens een bod uit te brengen want ik (en niet de TS) ben een zuurpruim....?
vodafone komt met een andriod toestel van 150 euro met dezelfde of betere specs dacht ik? zal ff zoeken

edit: Vodafone Android toestel voor 150 euro

Nieuw te koop voor 300 euro

Heb ook interesse, maar succes met de 300 euro

[ Bericht 9% gewijzigd door Sharpdressedman op 20-03-2010 00:07:49 ]
pi_79359115
En nu graag ontopic blijven en enkel reageren bij interesse in het toestel
pi_79389511
ik noemde jou geen zuurpruim SolidasRock, ik reageerde op de andere posts. Heb ondertussen het toestel verkocht voor ¤250 via Marktplaats.
pi_79390521
Slotje want verkocht, volgende keer een topicreport, oke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')