ik heb geen windows media player meerquote:Op zondag 14 maart 2010 01:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
http://home.tiscali.nl/cp(...)0This%20House%20.mp3
Ja, en dat terwijl ik gister tijdens de baggerkusjes Saw V aan het kijken was, waarbij onschuldige mensen op afschuwelijke manier gedood werden. Je kan begrijpen dat dit mij een beetje teveel werd.quote:
mijn vriendin vindt me hartstikke lief en dat is dan maar waar ik me aan vast houquote:Op zondag 14 maart 2010 01:42 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En maar denken dat er ook lieve modjes wakker waren.
Ik vind je stiekem ook lief hoor.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn vriendin vindt me hartstikke lief en dat is dan maar waar ik me aan vast hou
doeiquote:Op zondag 14 maart 2010 01:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga flashpoint kijken. Tot over 35 minuten.
Dit is veel gruwelijker.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:43 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl ik gister tijdens de baggerkusjes Saw V aan het kijken was, waarbij onschuldige mensen op afschuwelijke manier gedood werden. Je kan begrijpen dat dit mij een beetje teveel werd.
slaap lekkerquote:Op zondag 14 maart 2010 01:46 schreef dombo123 het volgende:
Mijn batterij is op.
Dus ik ga afscheid nemen.
bij 1 min heb ik hem stopgezet, kijk morgen wel verder. Het begin is goedquote:
Ok.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:48 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
bij 1 min heb ik hem stopgezet, kijk morgen wel verder. Het begin is goed![]()
Beetje van die ouwe Parkzichtmeuk te zoeken, kom je wel eens wat tegen hequote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:46 schreef dombo123 het volgende:
Mijn batterij is op.
Dus ik ga afscheid nemen.
Pils is voor sissy'squote:Op zondag 14 maart 2010 01:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn pils is bijna op
zit nu aan de wodkaquote:
schaam jequote:Op zondag 14 maart 2010 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb geen whiksey in huis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |