Ik was zo domquote:Op zondag 14 maart 2010 01:35 schreef Myraela het volgende:
Hoi. Is dit het "Vraag hier om een note" - topic?
Nee want dan krijg je hatorz.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:35 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
gisternacht snapte ik je niet, waarna ik zei dat je je moest uitloggen.
Nu snap ik je nog minder, je quote me met dat ik geen mod moet worden
Ja, ik zag dat je hem dicht had gegooid, maar zonder post. En ik wilde hem ook zijn zin niet gevenquote:Op zondag 14 maart 2010 01:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en ongeveer tegelijk een sluitpost geplaatst
nou... vertel...quote:Op zondag 14 maart 2010 01:38 schreef Klaploper het volgende:
Ik vind jullie niet meer liefIk had het bijna voor elkaar dat heel mannelijk FOK! jaloers op me was en dat alle vrouwen me zouden doen.
Door mij?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:38 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik wil geen mod worden, ik wil begrepen worden
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:38 schreef Klaploper het volgende:
Ik vind jullie niet meer liefIk had het bijna voor elkaar dat heel mannelijk FOK! jaloers op me was en dat alle vrouwen me zouden doen.
oew Klaplopèrquote:Op zondag 14 maart 2010 01:38 schreef Klaploper het volgende:
topic van me, weet je wat vet cool zou zijn? deze denk ik. of het is de verkeerde. deze stond iig onder me ctrl vquote:
Ik zou je doen.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:38 schreef Klaploper het volgende:
was tussendoor ff een PM aan het beantwoordenquote:Op zondag 14 maart 2010 01:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat je hem dicht had gegooid, maar zonder post. En ik wilde hem ook zijn zin niet geven
Maar de post moest gewoon nog komen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:39 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
nee, jij bent dom, dus daar heb ik niks aan
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit topic is best wazig te lezen...
Tijd dat ik ermee stop vanavond
Maar wie weet een leuk liedje ?
http://home.tiscali.nl/cp(...)0This%20House%20.mp3quote:Op zondag 14 maart 2010 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit topic is best wazig te lezen...
Tijd dat ik ermee stop vanavond
Maar wie weet een leuk liedje ?
En maar denken dat er ook lieve modjes wakker waren.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was tussendoor ff een PM aan het beantwoorden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |