quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:41 schreef henrydg het volgende:
Elk land heeft toch ook z'n eigen leger dat kan samenwerken met de rest eheh?
En daarbij is er ook nog de NAVO en de VS
En als Rusland 'het Westen' aanvalt , zijn ze sowieso de lul denk ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Met de VS wil je geen ruzie
En dat is een Belg. Dat telt niet ( niks tegen Belgen hoorquote:
Dit ja meneer Rompuy is onze baas, ik denk dat die al wegrent als die een bij ziet vliegen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Russia strong!
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Russia leader strong
[ afbeelding ]
Europe leader weak!
Rusland en China staan anders vrij sterk tegenover het Westen. En hebben wel vaker militaire trainingen, wapenverkoop en wapentechnologie uitwisselen doe ze ook wel vaker.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:48 schreef henrydg het volgende:
[..]
En als Rusland 'het Westen' aanvalt , zijn ze sowieso de lul denk ik.
Amerika + Europa ( misschien krijgen we die Chineesjes ook wel zover, maar dat zal wel niet ) + Turkije (?) vs. Rusland
Ze zorgen voor verdeeldheid aan het Russische front door de patat/friet discussie aan te zwengelen.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:18 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ze zorgen voor verdeeldheid aan het Russische front door de patat/friet discussie aan te zwengelen.
NEHEEE JE MOE DE S EN DE D WEGHALENN TSJONGEJONGJONEJONGEquote:
Zo ver ik weet zijn de Moslims zelf afgeslacht in Tjetsjenie,quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:49 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen die tijd is West Europa een Islamitische staat en zullen mujahideen broeders het erfgoed van Al Khattab naleven en de Russen als in Tjetsjenie afslachten.
Tssshh.. je ziet zo dat daar eerst Snelheid stond!quote:
Ik zag dat nietquote:Op zondag 14 maart 2010 00:57 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Tssshh.. je ziet zo dat daar eerst Snelheid stond!nou is het verpest!
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:35 schreef klaagbaas het volgende:
joh, gooi een vles vodka naar die russen...houd ze wel koest
quote:Op zondag 14 maart 2010 04:51 schreef Karzai het volgende:
Liever een rus op de bank dan Wilders in een tank.
Ze hebben wel 20 000 Russische helden afgeslacht en levend onthoofd, maar ze zijn zelf totaal van de aarde weggevaagd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:49 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen die tijd is West Europa een Islamitische staat en zullen mujahideen broeders het erfgoed van Al Khattab naleven en de Russen als in Tjetsjenie afslachten.
Mensen die denken dat Rusland niet sterk en of machtig is,quote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die denken dat Rusland nog sterk of machtig is
Mensen die niet doorhebben dat Rusland een zwak land met toevallig wat atoombommen is die erop wacht om flink verkracht te worden door Europa na alles wat ze ons continent hebben aangedaanquote:Op zondag 14 maart 2010 19:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Rusland niet sterk en of machtig is,
Ik dacht speed.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:57 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Tssshh.. je ziet zo dat daar eerst Snelheid stond!nou is het verpest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |