of patat, 't smaakt hetzelfde.quote:
Een Bounty moet niet in de frituur hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
of patat, 't smaakt hetzelfde.
En ik ga zo even wat eten. Of een tosti of iets uit de frituur
"Ik ga jou lekker opeten".quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg jij, lief klein patatteke, wat doe jij daar op mijn bordje zo heel niet alleen
Ik bijt niet hoor!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik durf jou sowieso niet te verbieden hoor
Trusten Deisyy, slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik lig hier in te dutten, dus![]()
Slaap lekker voor straks
Sweet Dreams Deisyyquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:22 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekker voor straks
Mag hij sowieso niet in, niet dat hij zich daar wat van aantrekt natuurlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lief he...wel dr uit halen voordat je gaat wassen hoor
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:22 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekker voor straks
Sprekend mijn katertje toen die klein wasquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Over wassen gesproken
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_schoorsteen__.html
trustenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:22 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekker voor straks
Denk het niet nee, volgens mij ben jij voor mij geen lekker hapjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, ik ben jouw smaak toch niet
quote:
quote:
ach, het had wel iets, maar vermaak me toch wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vind het toch net iets minder leuk als er geen Nederlander meerijdt
Meestal kijk ik wel. Ongeveer een kwart van de races kijkt ik nooit af (natte vinger). Het leukst vind ik de start en de eerste stops. Het liefst zie ik vette ongelukken (niet dodelijk of zo).quote:
Ik ben benieuwd hoe mijn kijkplezier nu isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
ach, het had wel iets, maar vermaak me toch wel.
moet wel zeggen dat het zonder manager veel minder leuk is.
Vorig jaar toen de manager het niet deed keek ik toch met minder plezier
quote:
Een beetje aktie is wel gewenstquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meestal kijk ik wel. Ongeveer een kwart van de races kijkt ik nooit af (natte vinger). Het leukst vind ik de start en de eerste stops. Het liefst zie ik vette ongelukken (niet dodelijk of zo).
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe mijn kijkplezier nu is
quote:
Fetaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik zit meestal ook wat tussendoor te doen. Of ik kijk F1 tussendoor, ik weet het niet preciesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Een beetje aktie is wel gewenst
moet bekennen dat ik vaak ondertussen ook wat anders aan het doen ben, want als ze alleen maar rondjes rijden kan het weleens saai zijn
Ja dat durf ik dus meestal niet, ben altijd bang dat ik dan juist wat mis, of als ik de kamer ff uitloop dat een paar kleine vingertjes de tv gauw op nickelodeon zettenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit meestal ook wat tussendoor te doen. Of ik kijk F1 tussendoor, ik weet het niet precies
En terechtquote:
Als er iets gebeurt, dan heb je 78 herhalingen hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat durf ik dus meestal niet, ben altijd bang dat ik dan juist wat mis, of als ik de kamer ff uitloop dat een paar kleine vingertjes de tv gauw op nickelodeon zetten
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als er iets gebeurt, dan heb je 78 herhalingen hoor
Jij noemt Kally Fikkie?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
ik vreet de komkommer er wel uit, de rest is voor Fikkie
Je moet die kleine vingertjes wel goed africhten hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat durf ik dus meestal niet, ben altijd bang dat ik dan juist wat mis, of als ik de kamer ff uitloop dat een paar kleine vingertjes de tv gauw op nickelodeon zetten
Nah, die kunnen er ook gewoon af hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet die kleine vingertjes wel goed africhten hoor
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet die kleine vingertjes wel goed africhten hoor
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, die kunnen er ook gewoon af hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat geeft weer zo'n rotzooiquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, die kunnen er ook gewoon af hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Denk half 9 en ja weet ik hetquote:Op zondag 14 maart 2010 00:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoe laat?en vooral...wordt het herhaald?
Denk dat ik niet thuis ben
Ik ook, zeker toen ie naar de 2e plaats reedquote:Op zondag 14 maart 2010 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kon altijd ontzettend genieten van Verstappen in een regenrace, vond ik echt gaaf en retespannend
Ja, wat een prachtige coureur, altijd wat loos met die gast. Of steengoed, of bagger! Maar je verveelde je nooit als je naar hem keek.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, zeker toen ie naar de 2e plaats reed
Wat is er nou spannend aan een reetquote:Op zondag 14 maart 2010 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kon altijd ontzettend genieten van Verstappen in een regenrace, vond ik echt gaaf en retespannend
Nee eik niet maar je kent me ben het meteen weer aan het opzoeken voor jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |