Er heeft vandaag weer een of andere tubajosti bij mij een note gezet. Ongetwijfeld onterecht, maar dat weet ik dus niet!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:47 schreef murp het volgende:
[..]
ja, bij mij ooken je kan niet zien wie de note heeft geplaatst
Is er een FA die je voorkeur heeft?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:48 schreef murp het volgende:
[..]
ligt eraaan, ik hang na 1 note al aan een Fa te trekken
Welke user heeft eigenlijk de meeste notes ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:48 schreef murp het volgende:
[..]
ligt eraaan, ik hang na 1 note al aan een Fa te trekken
Ze willen ruzies tussen modjes voorkomen. Zelfs admins kunnen niet zien wie notes geplaatst hebben. Ze hebben één persoon aangewezen die het wel kan, en dat was donthate. Nu die weg is kan niemand het meer. Het script is zo waterdicht gemaakt dat het onmogelijk is om ooit nog te zien wie welke note geschreven heeft.quote:
Kan je als mod je eigen notes niet zien dan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er heeft vandaag weer een of andere tubajosti bij mij een note gezet. Ongetwijfeld onterecht, maar dat weet ik dus niet!
Oooh, in dat geval is het anders dan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:48 schreef murp het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik dat wel zien als mod, niet als user
ik pak er meestal gelijk een paar beetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er een FA die je voorkeur heeft?
Ligt die van Remlof lekker in de hand bijvoorbeeld?
2 in 1 hand?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:50 schreef murp het volgende:
[..]
ik pak er meestal gelijk een paar beet
ik weet niet meer hoe die heet, maar die heeft wel de leukste notes van allemaalquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Welke user heeft eigenlijk de meeste notes ?
welk liedje ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:50 schreef Conflict het volgende:
moet je eens 3fm luisteren hee
e-dicks <---->quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 in 1 hand?
Zo groot kunnen die van de FA's niet zijn dus
Dat mag je niet zeggen he.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:50 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe die heet, maar die heeft wel de leukste notes van allemaal
wat niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen he.
DOODSVERWENSING BAN!!quote:
WouterB, en ik vond die van SCH leukerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:50 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe die heet, maar die heeft wel de leukste notes van allemaal
Ik dacht dat NB altijd gepaard ging met tietenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:52 schreef murp het volgende:
[..]
anders post je in het lesbo topic, wannabee lesbo
nope, misschien nu, vroeger nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat NB altijd gepaard ging met tieten
Wil je je laptop aub niet meenemen naar dat hoekje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING BAN!!
boh
murp je doet me pijn nu hoor![]()
* Huppelmuts gaat in hoekje zitten huilen
Pas op, of ik report jou ook. Ik denk dat Renesite wel een ban te pakken heeft als een admin morgenvroeg wakker wordt.quote:
Ok my badquote:
homoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:53 schreef o.us het volgende:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 13-03-2010 23:53
Negeer mij maar joh.
ik ben je TR nog aan het verwerkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:53 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Pas op, of ik report jou ook. Ik denk dat Renesite wel een ban te pakken heeft als een admin morgenvroeg wakker wordt.
MIJN EDIT WAT DOE JEquote:
oja, diequote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
WouterB, en ik vond die van SCH leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |