Ik denk eerlijk gezegd niet dat je met zo'n topic echt de juiste aandacht zal krijgen. Ik denk dat je over dat soort mensen struikelt en echt zoeken niet zinnig is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef bofkontje_ het volgende:
Ik mis het heel erg, iemand met wie ik op 1 lijn zit en urenlang kan praten.. maar waar vind je weer zo iemand? En waar herken je die aan?
van alles, dingen die je bezig houden of gewoon onzin..quote:
Wordt pot, want een man wil OF neuken en faked zijn diepzinnige gesprekken met je, of is gewoon verveeld.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef bofkontje_ het volgende:
Ik mis het heel erg, iemand met wie ik op 1 lijn zit en urenlang kan praten.. maar waar vind je weer zo iemand? En waar herken je die aan?
Oke diepzinnig is misschien niet helemaal het juiste woordquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:02 schreef BeSimple het volgende:
Diepzinnige topics zijn topics die over politiek, sociologie of psychologie gaan lijkt mij? Vooral die laatste 2 vind ik behoorlijk diepzinnig. En anders mag TS uitleggen wat diepzinnig is. En waarom zou iemand diepzinnige gesprekken nodig hebben, vooral een 'man'?
Dus het was toch fakequote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wordt pot, want een man wil OF neuken en faked zijn diepzinnige gesprekken met je, of is gewoon verveeld.
Je zoekt gewoon een kerel die slap kan lullen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
Oke diepzinnig is misschien niet helemaal het juiste woord
Onzin.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wordt pot, want een man wil OF neuken en faked zijn diepzinnige gesprekken met je, of is gewoon verveeld.
Tip: Ga naar POL.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:03 schreef bofkontje_ het volgende:
[..]
van alles, dingen die je bezig houden of gewoon onzin..
Heb ondekt dat ik echt kan genieten van een man die goed kan vertellen.
Die gaan nogal snel vervelen, vertellen steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Tip: Ga naar POL..
Daar zitten nogal wat ventjes die vol met onzin Wilders als een prima kerel weten te brengen.
En pic´s.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:07 schreef drumminggod het volgende:
beetje stats van jezelf? (leeftijd etc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |