En helemaal al die mensen die zijn dood een vrijbrief vinden om Kok, links, de media en weet ik veel wie nog meer de schuld te geven van alles wat er in hun verdrietige kleine burgerleventje mis is.
Je vond Pim toch zo leuk omdattie eerlijk was? Mag iemand anders dan misschien ook zeggen wattie denkt?! Pim heeft toch als geen ander lopen provoceren?
Mis de zo genoemde Hollandse nuchterheid! T lijkt verdomme wel of we in Nazi Duitsland wonen, met potsierlijke verering van "de gevallen leider".
Kan die kale kop niet meer ZIEN! Hij is dood, erg, de gek die het gedaan heeft wordt er voor gestraft en nu weer effe normaal doen allemaal. Ga maar stemmen, dat kan gelukkig nog in ons land!
slotjuh !
[url]
Pim Fortuyn-moe (beu dus)
[/url]
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 12-05-2002 10:30]
quote:Ach ik zie dat je emotioneel nog niet helemaal opgeknapt bent na deze week, komt wel goed hoor!
Op zondag 12 mei 2002 10:28 schreef Manono het volgende:
Ben die massahysterie rond Fortuyn goed zat!En helemaal al die mensen die zijn dood een vrijbrief vinden om Kok, links, de media en weet ik veel wie nog meer de schuld te geven van alles wat er in hun verdrietige kleine burgerleventje mis is.
Je vond Pim toch zo leuk omdattie eerlijk was? Mag iemand anders dan misschien ook zeggen wattie denkt?! Pim heeft toch als geen ander lopen provoceren?
Mis de zo genoemde Hollandse nuchterheid! T lijkt verdomme wel of we in Nazi Duitsland wonen, met potsierlijke verering van "de gevallen leider".
Kan die kale kop niet meer ZIEN! Hij is dood, erg, de gek die het gedaan heeft wordt er voor gestraft en nu weer effe normaal doen allemaal. Ga maar stemmen, dat kan gelukkig nog in ons land!
quote:Je hebt groot gelijk joh!
Op zondag 12 mei 2002 10:28 schreef Manono het volgende:Ik wil niet gedwongen worden om na te denken en lekker slapen.
quote:
Ben die massahysterie rond Fortuyn goed zat!En helemaal al die mensen die zijn dood een vrijbrief vinden om Kok, links, de media en weet ik veel wie nog meer de schuld te geven van alles wat er in hun verdrietige kleine burgerleventje mis is.
Goed zo Manono, het werd hoog tijd dat iemand dat eens zei...
quote:
Op zondag 12 mei 2002 10:34 schreef Nuoro het volgende:[..]
Goed zo Manono, het werd hoog tijd dat iemand dat eens zei...
quote:IDD!
quote:TnX
Op zondag 12 mei 2002 10:37 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Wat een geweldige sig!
[afbeelding]
quote:Heb ik gedaan drol, vond niks onder "Fortuyn hysterie".
Op zondag 12 mei 2002 10:30 schreef UTFS het volgende:
Gebruik eerst de search eens voor je een topic opent, Miep.
Ik ben niet zozeer Fortuyn moe, alswel Fortuyn aanhang moe. Dat gejank, alsof er een heilige is neergeschoten. Als het nou om Wim Kok ging!
quote:Was ik niet duidelijk ?
Op zondag 12 mei 2002 10:29 schreef detulp050 het volgende:
dit kon ook wel in 1 van de tientallen
ik ben fortuyn beu topicsslotjuh !
[url]
Pim Fortuyn-moe (beu dus)
[/url]
quote:Is dit soms weer een poging om Kok te demoniseren?
Op zondag 12 mei 2002 10:41 schreef Manono het volgende:Ik ben niet zozeer Fortuyn moe, alswel Fortuyn aanhang moe. Dat gejank, alsof er een heilige is neergeschoten. Als het nou om Wim Kok ging!
quote:
Op zondag 12 mei 2002 10:46 schreef Nuoro het volgende:
Is dit soms weer een poging om Kok te demoniseren?
quote:Die hysterische slotjesroepers, die helpen het land naar de kloten!
Op zondag 12 mei 2002 10:46 schreef detulp050 het volgende:
Was ik niet duidelijk ?![]()
![]()
![]()
quote:Beetje flames proberen uitlokken omdat je alweer geen sex hebt gehad dit weekend?
Op zondag 12 mei 2002 10:49 schreef Manono het volgende:[..]
Die hysterische slotjesroepers, die helpen het land naar de kloten!
Ik heb betere pogingen gezien moet ik zeggen.
quote:Hij begon!
Op zondag 12 mei 2002 10:51 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Beetje flames proberen uitlokken omdat je alweer geen sex hebt gehad dit weekend?
Ik heb betere pogingen gezien moet ik zeggen.
quote:Ik ben hier al dagen niet geweest dus ik zeg nu alsnog even wat ik wil. Als je je zegje al in een ander topic hebt gedaan, mag je het hier laten.
Op zondag 12 mei 2002 10:58 schreef Sumer het volgende:
Zo zie je een dag lang al geen PF topics maar dan moet er altijd weer zo nodig iemand hard beginnen te roepen, pim sux, pim histerie, nu eens geen pim topic, ik heb het gehad met pim, pim histerie etc. Ik snap jullie mensen niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 12-05-2002 11:07]
quote:Dat is mijn punt, je neemt niet de moeite eens rond te kijken (net als de media) en opent je eigen onderwerp (net als de media). Dit leidt tot grote wildgroei...
Op zondag 12 mei 2002 10:58 schreef Sumer het volgende:
Zo zie je een dag lang al geen PF topics maar dan moet er altijd weer zo nodig iemand hard beginnen te roepen, pim sux, nu eens geen pim topic, ik heb het gehad met pim, pim histerie etc. Ik snap jullie mensen niet.
quote:Dat heb je vast al in een ander topic gezegd dus dat hoef je hier niet te doen. Wilde alleen maar mensen zien posten die on topic reageren en die het met me eens zijn, ik heb namelijk een kater.
Op zondag 12 mei 2002 11:01 schreef detulp050 het volgende:
Dat is mijn punt, je neemt niet de moeite eens rond te kijken (net als de media) en opent je eigen onderwerp (net als de media). Dit leidt tot grote wildgroei...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |