@Cat daar heb je dan ook weer gelijk in.quote:Toen was ik al 19 hoor!![]()
Ik ben twee keer geopereerd, scheelt wel een stuk hoor, m'n oog staat een stuk rechter al.
De pup ziet er nu zo uit trouwens.
Samen met kleine Rinske.
Dan moet je deze ook even erin gooien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik gooi deze nog even in de herhaling.
[..]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je zo oud als ik bent, ben je dan nog een kind.Bij wijze van spreken dan, niks persoonlijks hoor.
quote:@Cat daar heb je dan ook weer gelijk in.
Lennert, jij hier?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOEOOEIMOOOOOOOOOOOOOOOOGEN FLORA & FAUNA
Verzaakt die Tombo weer es?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga koken en dan aan de slag met het rondreislijstje!
OMG, alwéér, wat voor deal nu weerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
Ymme, ban totdat haar V&A deal is afgehandeld.
BlisseB....laat maar, Ll is in de buurtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een Sterkte-kaartje gekregen van de dierenarts
Ik heb ruzie met mijn printer [ afbeelding ]
Een bepaald iemand is weer eens geband
Goeimogen? Wat is dat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOOEOEOEOEOOEIMOOOOOOOOOOOOOOOOGEN FLORA & FAUNA
Drukker dan ik dacht enzo, en en en ...quote:
Ik had mn niet-favoriete assistente aan de lijn. Ze reageerde wel meelevend, maar ik heb het kort gehouden gewoon.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
BlisseB....laat maar, Ll is in de buurt![]()
Wat lief van de DA, hoe reageerde ze toen je belde?
En die "iemand".... is dat eentje die net een kind heeft gekregen en honden aanbied onder valse voorwendselen?
Edit: ja dus![]()
Als jullie willen is er heel misschien een mogelijkheid dat jullie schaapjes kunnen knuffelen in jullie rondjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Drukker dan ik dacht enzo, en en en ...
Oh, dan moeten we even kijkenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:24 schreef Autidude het volgende:
[..]
Als jullie willen is er heel misschien een mogelijkheid dat jullie schaapjes kunnen knuffelen in jullie rondje![]()
Is weer eens wat anders![]()
En 3 Border Collies dan... Je weet ongeveer waar ze staan. Dat zou dan op de zaterdag zijn.
Nou, inderdaad... als ik met mn moeder ergens heen fiets zegt ze nog steeds bij elk kruispunt: "ja, het kan!"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Je blijft altijd een kind van je ouders.
De magnetron.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
Zou het de douche of de magnetron geweest zijn.
Overigens is er na 'het topic' niks meer van haar vernomen
Na zo'n opmerking mag jij een mooie stoere mercedesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook even erin gooien.![]()
[..]
[..]
![]()
Goeie binnenkomer Tombola!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |