abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79102100
Zou het mogelijk zijn dat de UFO verschijningen door HAARP geprojecteerd worden? Wat denken jullie?
pi_79102219
Tuurlijk, die maffe aliens kunnen best aardig harp spelen jeweettoch!
pi_79102615
Dat is toch een album van Muse?
pi_79103194
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:15 schreef t1m0k het volgende:
Dat is toch een album van Muse?
live album ja. was geinspireerd op High Frequency Active Auroral Research Program.
It's you my love, you who are the stranger
pi_79104397
UFO verschijningen zijn slechts artifacten van de geest in een twee-dimensionale projectie waarbij we de illusie hebben dat het zich drie-dimensionaal manifesteert.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:47:14 #6
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_79113969
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:58 schreef polderturk het volgende:
Zou het mogelijk zijn dat de UFO verschijningen door HAARP geprojecteerd worden? Wat denken jullie?
Ik denk het niet.
pi_79120097
TS, zou je je ideeën iets verder kunnen uitwerken?
  zondag 14 maart 2010 @ 12:39:10 #8
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_79122469
Nee, daar is geen verband tussen, simple as that.
Als je je inleest in H.A.A.R.P. dan zie je dat HAARP niet gebouwd is voor dat soort zaken, de beam die omhoog gestuurd kan worden kan het magnetisch veld in de hoogste luchtlagen veranderen, dienst doen als lens of spiegel of ELF golven terug kaatsen naar het aardoppervlak of de oceanen in tbv communicatie doeleinden, er kunnen aurora's gecreëerd worden en door luchtlagen te beinvloeden kan er wellicht een (stuurbare?) verstoring in de atmosfeer gemaakt worden, maar UFO's projecteren kan niet.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zondag 14 maart 2010 @ 16:05:32 #9
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_79129864
Ik denk persoonlijk dat aliens ons "best interessant" vinden en dat de HAARP heel makkelijk te blokeren is door een schild in de vorm van een pyramide(mocht je er last van hebben). Of de regering mij "wil beinvloeden" interresseerd mij ook geen ruk. Met vrije wil valt namelijk niet te kutten. Aliens weten al veeeeeel meer als jullie denken, ze staan niet klaar voor een invasie. Ze willen ons denk ik persoonlijk, bestuderen vanaf een afstand en ze proberen het allemaal lekker vaag te houden. Net zoals het momenteel in de wereld is: lekker vaag.
  Moderator zondag 14 maart 2010 @ 16:27:20 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_79130768
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:05 schreef Spellmeista het volgende:
Ik denk persoonlijk dat aliens ons "best interessant" vinden en dat de HAARP heel makkelijk te blokeren is door een schild in de vorm van een pyramide(mocht je er last van hebben). Of de regering mij "wil beinvloeden" interresseerd mij ook geen ruk. Met vrije wil valt namelijk niet te kutten. Aliens weten al veeeeeel meer als jullie denken, ze staan niet klaar voor een invasie. Ze willen ons denk ik persoonlijk, bestuderen vanaf een afstand en ze proberen het allemaal lekker vaag te houden. Net zoals het momenteel in de wereld is: lekker vaag.
Dat zou dus betekenen dat we niets van hen te vrezen hebben, ze bestuderen ons alleen maar.
Eigenlijk vergelijkbaar met cameratoezicht.
  zondag 14 maart 2010 @ 16:29:35 #11
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_79130877
Neeh ik zou me niet druk maken. Dat levert ook alleen maar stress op of valse profetiën
pi_80062436
Mysterieuze cirkels verschijnen op radarsysteem

Bij het Australische Bureau voor Meteorologie zit men met het digitale equivalent van de graancirkels: op het nationale radarsysteem duiken mysterieuze patronen op. Dat meldt de Australische Daily Telegraph.

De vreemde patronen waren voor het eerst te zien op 15 januari van dit jaar, toen een witte ring boven het westen van het land zichtbaar was. Volgens satellietbeelden was er op dat moment geen wolkenveld boven het gebied, hoewel landbouwers uit de streek over een 'onwaarschijnlijk warme' dag spraken - januari is hoogzomer Down Under.

Spiraalvormige kleuren
Een week later dook er op de radarbeelden boven Broome een eigenaardige rode ster op, en rare spiraalvormige kleuren boven Melbourne. Ook daarna gaven de beelden mysterieuze oatronen weer: soms zien ze er uit als rode sterren, dan weer als vurige ringen of witte cirkels.

Het hoeft niet te verbazen dat de beelden online voor een resem complottheorieën zorgen. Dat er nog geen officiële verklaring is waarom de radar zulke vreemde patronen oppikt, voedt de speculatie alleen maar.

Hoewel het Bureau niet wenst te reageren op vragen om de beelden toe te lichten, geeft het wel toe dat er een paar dingen fout open op haar website. Sindsdien staat er een boodschap boven haar sectie met radarbeelden, die waarschuwt dat er 'occasioneel interferentie op data' kan voorkomen.

Experimenten
Verschillende websites trokken al een blik complottheorieën open, gaande van buitenaardse inmenging over geheime militaire proeven tot pogingen van de overheid om het weer te beïnvloeden.

Eén theorie die nogal wat navolging krijgt, is dat het Pentagon zijn 'High Frequency Active Auroral Research Program' (HAARP) uitbreidt. Dat Amerikaanse legerproject, gebaseerd in een afgelegen researchbasis in Alaska, verricht onderzoek naar de ionosfeer. Het richt zich daarbij op hoogfrequente elektromagnetische bestraling van de ionosfeer, waardoor deze kan worden vervormd. Hiermee hoopt men inzicht te krijgen in het effect van zonnevlammen op radiocommunicatie en raketdetectiesystemen te verbeteren.

Sommige bronnen stellen dat HAARP daarnaast ook bezig is met gesofisticeerde manieren om weersomstandigheden aan te passen, en dat dergelijke tests ook worden uitgevoerd in een geheime basis nabij Exmouth, in West-Australië. (tw)
07/04/10 20u04

www.hln.be
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_80075604
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:18 schreef DeuceFour het volgende:
UFO verschijningen zijn slechts artifacten van de geest in een twee-dimensionale projectie waarbij we de illusie hebben dat het zich drie-dimensionaal manifesteert.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks je spoiler vind ik je antwoord best wel mooi gezegd. Mag ik je nu aanraken?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:29:31 #15
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_80157563
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:53 schreef UncleScorp het volgende:
Mysterieuze cirkels verschijnen op radarsysteem
www.hln.be

Soms is het meer dan interessant om iets verder te graven:
quote:
THEY are the digital-age equivalent of crop circles - mysterious patterns appearing on the Bureau of Meteorology's national radar system without any explanation.
And the random images described as red stars, rings of fire and white doughnuts are sending online conspiracy websites into meltdown.
The anomalies first began on January 15 when an "iced doughnut" appeared over Kalgoorlie in WA.
Interference or something else? Tell us in the comment box below.
Satellite imagery showed there was no cloud over the area at the time to explain the unusual phenomenon but farmers' online comments claimed it was "unusually hot" all day.
It was followed by a bizarre red star over Broome on January 22 and a sinister spiral burst over Melbourne described by amateur radar buffs as the Ring Of Fire Fault.
The Bureau, which did not respond to repeated requests for comment, has acknowledged the anomalies on its popular website.
It has since posted a disclaimer above the national loop feed putting the images down to "occasional interference to the radar data".
"The Bureau is currently investigating ways to reduce these interferences," the disclaimer said.
Conspiracy websites, however, have lit up with dozens of breathless theories behind the strange anomalies from alien involvement, secret military testing to government weather modification.
One theory gaining traction online is the belief the US military has expanded its High Frequency Active Auroral Research Program.
Based at a remote research station in Alaska, the HAARP project involves shooting extremely high frequency radar bursts into the upper reaches of the atmosphere to see what happens after particles of the ionosphere are temporarily excited.
Ostensibly the research is to study the effects of solar flares on radio communications and improve missile detection and navigation systems.
But, unlike the failed cloud seeding experiments of yesteryear, conspiracy theorists claim HAARP is engaged in a sophisticated form of weather modification and that testing is also being done from a secret facility near Exmouth in Western Australia.
UK electrical engineer and crop circle expert Colin Andrews said Australians deserve an explanation.
"Until [the Bureau of Meteorology] make a formal and complete response to all the various strange patterns, one can only speculate about what is taking place," he said.
Mr Andrews urged people concerned by the bizarre radar symbols and strange weather patterns to contact the Bureau of Meteorology or a government representative.
Another theory suggests the anomalies appear before major weather events such as cyclones Olga and Paul and the violent storms which hit Victoria in recent weeks.
Others argue objects in the atmosphere emitting powerful radiation could be behind the mystery.
originele artikel

En alle circeltjes bij elkaar:

Ik moet gelijk denken aan de mailwisseling die ik ooit over HAARP met het KNMI voerde, zou ik ze de link hiervan eens mailen? kijken wat ze nu erop te zeggen hebben?
  Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 13:31:55 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_80157635
Ik begrijp er niets van, maar vind de afbeeldingen fascinerend
pi_80157855
Geen verband, al zou het theoretisch mogelijk zijn om met HAARP zo'n frequentie de wereld in te sturen dat iedereen denkt dat ze UFO's zien.
  zaterdag 10 april 2010 @ 13:57:36 #18
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_80158273
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp er niets van, maar vind de afbeeldingen fascinerend
Samenvatting:

De Australische meteorologische dienst krijgt vage cirkeltjes en sterretjes op hun radarschermen en ze begrijpen niet waar die vandaan komen en sommige mensen roepen dat HAARP die gemaakt heeft spannend he!
pi_80158984
Overigens:

zaterdag 10 april 2010 @ 14:28:17 #20
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_80159062
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:25 schreef Salvad0R het volgende:
Overigens:

[ afbeelding ]
Leuk plaatje van de weerradar in de Kop van NH, en nu?
pi_80160417
Die cirkeltjes zijn gewoon overgevoeligheid van weerstations. Die laatste van Nederlands is juist een weerstation wat kapot is. Simpel.
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:52:11 #22
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_80161209
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:25 schreef t1m0k het volgende:
Die cirkeltjes zijn gewoon overgevoeligheid van weerstations. Die laatste van Nederlands is juist een weerstation wat kapot is. Simpel.
Dat zeg jij maar ik geloof er niks van!
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:53:33 #23
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_80161256
Salvad0R mag zich overigens wel eens inlezen hoe een weerradar werkt.
pi_80169309
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:29 schreef YuckFou het volgende:
Ik moet gelijk denken aan de mailwisseling die ik ooit over HAARP met het KNMI voerde, zou ik ze de link hiervan eens mailen? kijken wat ze nu erop te zeggen hebben?
Lol, het KNMI en HAARP. Legendarische emails waren dat. Go for it.
Bedankt voor de linkjes, zeer interessant.

@TS

Mijn ufo encounters (indien niet buitenaards) hadden niks met Haarp te maken, eerder met ander speelgoed van het Pentagon. (Maar niet iedereen ziet hetzelfde)

Dat dacht deze man ook. RIP:

http://www.hourofthetime.com/biography.html
http://www.hourofthetime.com/majestyt.htm

Deze man onderzocht Project Blue Beam dat volgens hem dus wel connecties met HAARP heeft. RIP:
http://www.sweetliberty.org/issues/hoax/bluebeam.htm

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 10 april 2010 @ 23:13:44 #25
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_80173182
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:49 schreef Resonancer het volgende:
Lol, het KNMI en HAARP. Legendarische emails waren dat.
quote:
Thanks!
pi_80260594
Haarp voor al uw mindcontrolles , superstormen , aardbevingen , vukaanuitbarstingen , tsunami's en nu nieuw , ufoprojectie!
:/ nog even en haarp kan solarflares en een meteorietenregen veroorzaken .....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')