En niet alleen met vrouwenquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef Swiffer het volgende:
Nicolas is wat dat betreft ook iemand die bekend staat als een sexist en sowieso sexverslaafd....
Dat heb ik dus helemaal niet met Debby, vind haar nog steeds een chagerijn. En wat mij ook aan haar irriteert dat Nicolas volgens haar nooit iets goeds kan doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:57 schreef Mula het volgende:
Ik ben de aflevering met het aanzoek nu aan het kijken en ik moet zeggen dat ik Debbie ook steeds leuker begin te vinden. Eerst snapte ik niet wat Nicolas met Debbie moest maar nu is het eigenlijk andersom. Nicolas die in Mexico steeds fotos probeert te maken van Debbies billen en borsten vond ik heel irritant.
Lindseyquote:Op donderdag 25 maart 2010 07:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Maar hoe heet die vrouw van Dave? Dat is pas een chagarijn!
Misschien hadden ze het daarvoor te druk en komt het nu beter uit? Aangezien alles grootst gevierd wordt enzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:28 schreef Rauzer het volgende:
Ze hebben toch net allemaal de feestdagen enzo gevierd? Wat raar dat dan vanavond pas de verjaardag van JM wordt gevierd
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
klopt, en anders moet je op de haarkleur van nicolas letten, die kan ook verschillen per aflevering
Bij mij is dat nooit gelukt eigenlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Hmm ik kan geen filmpjes meer afspelen op de VTM site.
Zo ook zijn al dan niet geschoren borsthaar!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
klopt, en anders moet je op de haarkleur van nicolas letten, die kan ook verschillen per aflevering
Heb even gekeken, en ik kan het nog steeds, vreemd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bij mij is dat nooit gelukt eigenlijk
Shania was aan Sam een boekje aan het voorlezen voor het slapen gaan. En dat ging letter voor letter zeg maar. Tot Sam opeens tegen Kelly zei (die er bij stond) "ik kan hier niet tegen, dit gaat me te langzaam, hier heb ik het geduld niet voor" oid. En toen nam Kelly het over, en ging zij ipv Sam naar Shania luisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |