Ik vond het ergens ook wel een klein beetje mafquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
WTF deed die kabouter bij dat zoontje van Sam en Kelly. Pedo.
Ik zie het niet zo hoor. Hij zat tegen Kenji te praten omdat ie ook in de film had meegespeeld en gaf hem een kusje. Ik heb de meiden van K3 ook wel eens kinderen een kusje op de wang zien geven, zijn die dan ook pedo????quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
stel je niet aan, dus als een kind mIckey mouse een kus geeft is het ook gelijk dierensex?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Meen je dit nu serieus?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:57 schreef Starlie het volgende:
Dave die zonder gordel rijdt vind ik dan weer niet echt kunnen...
Was meer de manier hoe hij deed: oooh schatje..en gaf hem heel langzaam een kusje op zijn wang..ik zag dat kind zelf ook al zo kijken van: wtf dude!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
stel je niet aan, dus als een kind mIckey mouse een kus geeft is het ook gelijk dierensex?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef OxygeneFRL het volgende:Ja maar amai, die kabouter is ineens 2 x zo groot als hijzelf ipv 15 x zo klein
[..]
Was meer de manier hoe hij deed: oooh schatje..en gaf hem heel langzaam een kusje op zijn wang..ik zag dat kind zelf ook al zo kijken van: wtf dude!
Ik maak me er niet druk om hoor, ik geef alleen mijn mening.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dit nu serieus?waar maak je je druk om.
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:17 schreef Mirjam30 het volgende:
Ik vond dat interview van JM met die Franse tvzender toch wel het hoogtepunt van de aflevering van net!
Zeker toen hij aangaf een cursus Frans te willen gaan doen!![]()
'C 'est la vie!'
Vond hem wel lief... heb ook zo'n vermoeden dat Debby binnenkort weer zwanger is... voor het aanzoek gingen ze uiteten en toen zat ze wel te grappen over dat ze zwanger was.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:31 schreef Mirjam30 het volgende:
Zakdoeken in de aanslag, want hier is Het Huwelijksaanzoek!!
http://www.vtm.be/de-pfaffs/het-aanzoek
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja he! Ze gaat er steeds mooier uitzien!
Ja die ring is echtquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:43 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Absoluut!! Ik vond haar altijd wel de leukste van de 3 zussen, maar dat langere haar staat haar beter dan dat korte! Wat ik ook mooi vond; de ring!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |