quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
of we houden een nagellak horrormeet
trouwen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:04 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
JAAAA
ik houd van alle horror, vooral rare cult
pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, bloed an je jurk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Alleen als we er een horrorthemed wedding van maken
En dan allemaal een dansje doen met mooi gelakte nagels?quote:
zombiedansquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan allemaal een dansje doen met mooi gelakte nagels?
Omg dat zou wel heel gaaf zijn, horrors kijken en nagellakquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
of we houden een nagellak horrormeet
Doen we dan ook een nagallakken tijdens jankfilms meet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Omg dat zou wel heel gaaf zijn, horrors kijken en nagellak![]()
Dan ga ik ook niet bescheiden doen hoor, ga me nu niet aanmelden voor meets enzo omdat ik een newbie ben, maar als er een horrormeet komt dring ik mezelf gewoon op
Leuke stashquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Nune het volgende:
Laatje 1:
[ afbeelding ]
Laatje 2:
[ afbeelding ]
Laatje 3:
[ afbeelding ]
Laatje 4:
[ afbeelding ]
Laatje 5:
[ afbeelding ]
Mijn stash is wel groter geworden dan hij was op 26 februari.
Waarom gebruik je geen quickdry top coat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuke stash![]()
Vraagje, heeft er iemand ervaring met de drip-dry van opi? Werkt dat goed? Ik heb nu die spray van essence, maar wat een gruwel
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen quickdry top coat?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:08 schreef Crientj het volgende:HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht.
Zegt ze nou echt.
"Dit is de kat van mijn"?
Maar mijndus.
Je plaatje doet het niet!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Mehehelzs het volgende:
nieuw in de topic![]()
Hier mijn nageltjes! Ze zijn echt btw![]()
Helaas is mijn wijsvinger eergister afgebroken![]()
Ik was er al mee aan het prutsenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:30 schreef Nune het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet!![]()
Maarrr, welkom!
Mooie nagels! En wat een lief poesjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:31 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Ik was er al mee aan het prutsenhij doet het nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |