Altijd fijn om er iemand nog mee blij te makenquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
WAUW snkr!!
nu ff lekker een heerlijke horror kijken Feardotcom! WTF!
Yeah! Is een hele goede film als je van horror houd. Maar dat doen wij dus, wij doen zelfs ooit minimarathons (over 2 dagen verdeeld) van de hele SAW reeks enzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:52 schreef bernies het volgende:
[..]
ik ben al bang van het hoesje![]()
Deze toch:
http://www.imdb.com/title/tt0295254/
Ik moest toch even googlen op wat een Kapoentje nou eigenlijk is, behalve een zinnetje uit een liedje. Nooit geweten dat het ook een lieveheersbeest, of nog leuker, een gecastreerde haan kan betekenenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:54 schreef Debsterr het volgende:
Hey dames! Wat een leuke nagels zie ik weer voorbij komen zeg. Vooral de kapoentjes van Nune! Ik ga morgen weer lekker wisselen, heb nu SSITP suede op met een topcoatje (en dan nog tipwear hebben in 1 dag, het is het feestje wel geweest zeg gister).
Ik ken 'm dus al want hij is vrij oud, maar blijft steengoed.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Oehh stephen dorff, laat maar weten hoe ie bevielik ben echt gek op horror.
Oh niice ga ik een keer opzoeken die filmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken 'm dus al want hij is vrij oud, maar blijft steengoed.
Nu ben ik ff kijken dus!
Haha een gecastreerde haan ja? Dat wist ik ook nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik moest toch even googlen op wat een Kapoentje nou eigenlijk is, behalve een zinnetje uit een liedje. Nooit geweten dat het ook een lieveheersbeest, of nog leuker, een gecastreerde haan kan betekenen
oh my!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yeah! Is een hele goede film als je van horror houd. Maar dat doen wij dus, wij doen zelfs ooit minimarathons (over 2 dagen verdeeld) van de hele SAW reeks enzo
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
of we houden een nagellak horrormeet
trouwen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:04 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
JAAAA
ik houd van alle horror, vooral rare cult
pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, bloed an je jurk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Alleen als we er een horrorthemed wedding van maken
En dan allemaal een dansje doen met mooi gelakte nagels?quote:
zombiedansquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan allemaal een dansje doen met mooi gelakte nagels?
Omg dat zou wel heel gaaf zijn, horrors kijken en nagellakquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
of we houden een nagellak horrormeet
Doen we dan ook een nagallakken tijdens jankfilms meet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Omg dat zou wel heel gaaf zijn, horrors kijken en nagellak![]()
Dan ga ik ook niet bescheiden doen hoor, ga me nu niet aanmelden voor meets enzo omdat ik een newbie ben, maar als er een horrormeet komt dring ik mezelf gewoon op
Leuke stashquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Nune het volgende:
Laatje 1:
[ afbeelding ]
Laatje 2:
[ afbeelding ]
Laatje 3:
[ afbeelding ]
Laatje 4:
[ afbeelding ]
Laatje 5:
[ afbeelding ]
Mijn stash is wel groter geworden dan hij was op 26 februari.
Waarom gebruik je geen quickdry top coat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuke stash![]()
Vraagje, heeft er iemand ervaring met de drip-dry van opi? Werkt dat goed? Ik heb nu die spray van essence, maar wat een gruwel
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen quickdry top coat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |