quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
of we houden een nagellak horrormeet
trouwen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:04 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
JAAAA
ik houd van alle horror, vooral rare cult
pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, bloed an je jurk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Alleen als we er een horrorthemed wedding van maken
En dan allemaal een dansje doen met mooi gelakte nagels?quote:
zombiedansquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan allemaal een dansje doen met mooi gelakte nagels?
Omg dat zou wel heel gaaf zijn, horrors kijken en nagellakquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
of we houden een nagellak horrormeet
Doen we dan ook een nagallakken tijdens jankfilms meet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Omg dat zou wel heel gaaf zijn, horrors kijken en nagellak![]()
Dan ga ik ook niet bescheiden doen hoor, ga me nu niet aanmelden voor meets enzo omdat ik een newbie ben, maar als er een horrormeet komt dring ik mezelf gewoon op
Leuke stashquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Nune het volgende:
Laatje 1:
[ afbeelding ]
Laatje 2:
[ afbeelding ]
Laatje 3:
[ afbeelding ]
Laatje 4:
[ afbeelding ]
Laatje 5:
[ afbeelding ]
Mijn stash is wel groter geworden dan hij was op 26 februari.
Waarom gebruik je geen quickdry top coat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuke stash![]()
Vraagje, heeft er iemand ervaring met de drip-dry van opi? Werkt dat goed? Ik heb nu die spray van essence, maar wat een gruwel
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen quickdry top coat?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:08 schreef Crientj het volgende:HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht.
Zegt ze nou echt.
"Dit is de kat van mijn"?
Maar mijndus.
Je plaatje doet het niet!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Mehehelzs het volgende:
nieuw in de topic![]()
Hier mijn nageltjes! Ze zijn echt btw![]()
Helaas is mijn wijsvinger eergister afgebroken![]()
Ik was er al mee aan het prutsenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:30 schreef Nune het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet!![]()
Maarrr, welkom!
Mooie nagels! En wat een lief poesjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:31 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Ik was er al mee aan het prutsenhij doet het nu wel
Thank you! Ik heb hier al geweldige creaties gezien, dus de mijne zijn vrij simpel maar ik was blij met mijn nieuwe kleurtjequote:
Komen ze aan, in een spoilertje... (wel erg offtopic...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:15 schreef bernies het volgende:
En graag nog meer honden! Wat geweldig zijn ze, echt schatjes!
Wat voor huisdieren hebben jullie nog meer? Nog iemand met iets "engs"?
Ik denk nu aan mooi gelakte nagels met een grote spin....brrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh mag ik dan mijn bloedjes ook even tonen?
Op MIJN fatboy, want die van hen is natuurlijk weer niet goed genoeg of zo
Let vooral op het voorste kleine dikkerdje dat hier heel zwaar verwaarloosd en ondervoed kwam en nu de dikste van allemaal is
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooooi, vooral die groene rechtsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:35 schreef miss--moana het volgende:
Ow die lieveheersbeestjes![]()
Ga ze morgen denk ik proberen na te maken![]()
Mijn TD pakketje is afgelopen week binnengekomen, dus bij deze mijn nieuwe aanwinsten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begin hier spontaan van de kwijlen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:43 schreef bernies het volgende:
Wij hebben nog helemaal niet veel !!
http://polishpixelpig.blogspot.com/2010/03/my-stash-part-1.html
6 (ZES) helmers vol!! ZES!
Ja ik dus ook...wil bij haar een meet!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:44 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik begin hier spontaan van de kwijlen.Kijk ze eens netjes op een rijtje staan!
Wauwquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:09 schreef snkr-xxx het volgende:
whiiii ik kom jullie nog even picspammen![]()
H&M Sinful Senorita:
[ afbeelding ]
Ciate Camilla:
[ afbeelding ]
Gosh Blue Monday met daaroverheen Nfu Oh #56:
[ afbeelding ]
Nog een keer mijn lentenagels![]()
[ afbeelding ]
Yeah!! Goede stash!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Nune het volgende:
Laatje 1:
[ afbeelding ]
Laatje 2:
[ afbeelding ]
Laatje 3:
[ afbeelding ]
Laatje 4:
[ afbeelding ]
Laatje 5:
[ afbeelding ]
Mijn stash is wel groter geworden dan hij was op 26 februari.
Daar ben ik dan weer wel voor in!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Doen we dan ook een nagallakken tijdens jankfilms meet?
Nagels: mooi!! Poezel:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Mehehelzs het volgende:
nieuw in de topic![]()
Hier mijn nageltjes! Ze zijn echt btw![]()
Helaas is mijn wijsvinger eergister afgebroken![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooie katten!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh mag ik dan mijn bloedjes ook even tonen?
Op MIJN fatboy, want die van hen is natuurlijk weer niet goed genoeg of zo
Let vooral op het voorste kleine dikkerdje dat hier heel zwaar verwaarloosd en ondervoed kwam en nu de dikste van allemaal is
[ afbeelding ]
OMG!!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:43 schreef bernies het volgende:
We kunnen ook onze helmers naar elkaar slepen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja ik dus ook...wil bij haar een meet!
Thank youquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:53 schreef kieskleurig het volgende:
@ Mehehelzs welkomMooie lange nagels heb je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:56 schreef Sjeen het volgende:
Mijn weird animalCUTEEEEE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je die 1 in de link in een 2 en daarna in een 3 veranderd, zie je allesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:43 schreef bernies het volgende:
Het is al gepubliceerd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
als je die 1 in de link in een 2 en daarna in een 3 veranderd, zie je alles
Da's wel echt vreemd eigenlijk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:17 schreef Sjeen het volgende:
OPI Most Honorable Red, met een klein kwastje
[ afbeelding ]
mag, maar dan haak ik af.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Doen we dan ook een nagallakken tijdens jankfilms meet?
Ga jij maar achter de tap danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag, maar dan haak ik af.
Of ik ga achter de tap
ik vind het wel hipquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:23 schreef Kleintje19 het volgende:
Horrorfilms![]()
Ik heb hier one missed call staan, die is zo leuk!
orphan is ook een hele goede film, maar dat vind ik meer thriller, the eye met jessica alba daarintegen is wel weer horror en echt![]()
over de blacklight nagels, ik heb geen idee hoe dat zit met dat licht want komt nooit in een discotheek, maar dit doet mijn roze neon onder uv licht, en zal dus waarschijnlijk ook zo reageren onder blacklight maar dat weet ik dus niet zeker:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |