Wat is KS?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:30 schreef Mss het volgende:
[..]
CG KS-TMI. Er is niks holo aan te bekennen.
Je moet maar geen andere hebben of je er niet druk om maken, ik heb ook heel lang rondgehobbeld met ''heksenketteltjuh''quote:Op zondag 14 maart 2010 12:23 schreef RenRen- het volgende:![]()
Ik vind het wel heel onprofessioneel dat je voor Marktplaats je groep-5 hotmail gebruikt (missprizzle 0806 (Dacht gelijk aan 0906) )
Lord.
Nu net 30 maar ben met deze studie begonnen voor mijn 30e. Ik was slijter maar werd ziek en het was al snel duidelijk dat ik dat werk sowieso niet meer kon doen. Ik had geen zin om twee jaar te wachten tot mijn keuring voor het UWV in actie kwam met reïntegrtieprojecten dus ik ben zelf weer gaan studeren.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:03 schreef RenRen- het volgende:
Hoe oud ben je dan, dat je stufi nog krijgt?
Holy shit! Dat is wel heel fel.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Heb m'n tekstmarker maar even beklad:
[ afbeelding ]
Ik krijg die konadlak gewoon niet van m'n huid af
Tevens topcoatsmudge
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toch MiMu, jij bent weer naar school gegaan?
Zes helmers maken wel een hip dressoir samenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:39 schreef Daph_ het volgende:
SQ: mijn hemel! Idd headhurtz, wat een kleur!
Kleintje ik heb een keer een grote bestelling gedaan bij TD (herinner je je die picspam nog van de uitpakfrenzy die daarbij hoorde?) en had geen extra kosten. Had er wel op gerekend, maar het viel dus mee
ZES HELMERS!!Ik ben nog niet zo ver dat ik de lade inhoud zie, maar alleen al het gezicht van die zes helmers is indrukwekkend
je kan idd beter geen topcoat doen over de OMG lakken. Verder is de meeste holo nauwelijks zichtbaar als er geen direct licht op valt.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:40 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb FYI, maar daar vind ik ook weinig holo aan eigenlijkMisschien dat het door de topcoat komt maar de regenboog is ver te zoeken...
Haha ja op zich welquote:Op zondag 14 maart 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zes helmers maken wel een hip dressoir samen
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:21 schreef Mirjam het volgende:
ja, die heb je echt wel nodig ja
en een small flat rate box wordt er minder vaak uitgepikt, is mij nog nooit gebeurd iig
Dankjulliewelquote:Op zondag 14 maart 2010 11:24 schreef Nune het volgende:
Veel swatches kijken?Op Scrangie staan er een hoop!
de holo's van nfu.oh zijn echt hysterischquote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef Mss het volgende:
Hmm, bij mijn volgende bestelling maar een opvallendere holo bestellen. Iemand een goeie tip?
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
[..]
DankjulliewelScrangie had ik hier inderdaad al vaak voorbij zien komen, daar heb ik ook gekeken!
Ik heb nu zes lakjes die ik graag wil:
China Glaze Tree Hugger
China Glaze Strawberry Fields
China Glaze Sexy in the City
China Glaze Short & Sassy
China Glaze Let's Groove
China Glaze Street Racing
En daarbij dan nog Seche Vite en Seche Restore! Dan heb ik nog één plekje over, maar ik twijfel nog of het niet zonde is om China Glaze - Matte Magic erbij te bestellen, dan heb ik twee topcoats... Maar het matte is dan wel weer leuk
gewoon doen joh, tenzij je een ander lakje vindt dat je héél graag wilquote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
[..]
DankjulliewelScrangie had ik hier inderdaad al vaak voorbij zien komen, daar heb ik ook gekeken!
China Glaze Tree Hugger
China Glaze Let's Groove
En daarbij dan nog Seche Vite en Seche Restore! Dan heb ik nog één plekje over, maar ik twijfel nog of het niet zonde is om China Glaze - Matte Magic erbij te bestellen, dan heb ik twee topcoats... Maar het matte is dan wel weer leuk
met matte topcoat heb je alle lakjes dubbel anders! Doen!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
[..]
China Glaze Tree Hugger
China Glaze Let's Groove
ook op obli's blog gekeken?quote:
tip:quote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
[..]
China Glaze Tree Hugger
China Glaze Let's Groove
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de holo's van nfu.oh zijn echt hysterisch
I love 'em
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |