Zal ik ff doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:43 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom sta ik nog niet in de lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil ook wel maar dan krijg ik op m'n kop dat ik te weinig aanwezig benIk zet je eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik heb nog een ATI Radeon HD2900XTquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Paul het volgende:
Nu ik het nog kan vragen
Wie wil er nog meer een prijs geven voor de winnnaar?
We hebben tot nu toe een dvdvoor de winnaar
Precies mijn vraag. Mag je überhaupt de url en site niet voor je krijgen? Mag je niet inloggen? Of gaat het om onspotbaar blijven voor de anderen? Hoe dan ook. Ik kan elke challenge aan. Kom maar op! (Toestemming heb ik.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:55 schreef thespindoctor het volgende:
zet mij er ook maar op
gaat het om wie het langste niet op fok komt of om wie het langste niet post?
Een gesigneerde fles wijn van Alberto Stegeman dan?quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil ook wel maar dan krijg ik op m'n kop dat ik te weinig aanwezig benJe weet dat je morgen vroege dienst hebt, he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
O noes!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet dat je morgen vroege dienst hebt, he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest van fok let heus wel op, en je mag wel pmenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar als je iemand ziet overtreden?
Je mag toch wel Inloggen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef Paul het volgende:
[..]
De rest van fok let heus wel op, en je mag wel pmen
Oh. Wordt de FP als FOK! gezien (de wedstrijd = een fora-aangelegenheid)?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef Paul het volgende:
[..]
De rest van fok let heus wel op, en je mag wel pmen
Forum, frontpage en fotoboek mag je niet reagerenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh. Wordt de FP als FOK! gezien (de wedstrijd = een fora-aangelegenheid)?
Makkelijk zal het dan niet worden. But I got this.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Forum, frontpage en fotoboek mag je niet reageren
Dit dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Makkelijk zal het dan niet worden. But I got this.![]()
Is goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Geyl! Ik moet het maar doen met een HD5800!
Ruilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |