Ik had het een tijdje geleden nog iets erger gemaakt, in 1 dag een pakje paracetamol ingenomen doordat ik doodging van de buikpijn. Sávonds ging het beter en toen gaan drinken. 3 uur later knock out gegaan, word ik wakker in het ziekenhuis, blijkt dat ik een blinde darm ontsteking hadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:29 schreef afcajos het volgende:
Gisteravond nog bij lichte hoofdpijn 2 paracetemol weggetikt met een biertje, en daarna vrolijk verder gedronken.
Ook niet echt een aanrader
Een pakje paracetamol slikken getuigd sowieso niet van veel intelligentiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik had het een tijdje geleden nog iets erger gemaakt, in 1 dag een pakje paracetamol ingenomen doordat ik doodging van de buikpijn. Sávonds ging het beter en toen gaan drinken. 3 uur later knock out gegaan, word ik wakker in het ziekenhuis, blijkt dat ik een blinde darm ontsteking hadSindsdien geen pijnstillers gecombineerd met alcohol voor mij, heel wazige combinatie. En de leverschade moet je ook niet vergeten.
Knap dat je nog kon lopen met een blindedarm ontsteking... ik kon toen helemaal niks meer en lag ik snachts om half 3 op de gang te schreeuwen van de pijn en mijn vader die dan dood leuk zegt van "hol de bek es dicht"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik had het een tijdje geleden nog iets erger gemaakt, in 1 dag een pakje paracetamol ingenomen doordat ik doodging van de buikpijn. Sávonds ging het beter en toen gaan drinken. 3 uur later knock out gegaan, word ik wakker in het ziekenhuis, blijkt dat ik een blinde darm ontsteking hadSindsdien geen pijnstillers gecombineerd met alcohol voor mij, heel wazige combinatie. En de leverschade moet je ook niet vergeten.
Blindedarmontsteking en jij gaat uit? Knappe vent ben je dan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hmm de hoofdpijn gaat niet weg. En je gaat je vaag voelenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat is het effect dan, behalve leverschade? Snel lam?
Ja kwerd ook wakker met buikpijn, daarom gaan slikken als een mallequote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Knap dat je nog kon lopen met een blindedarm ontsteking... ik kon toen helemaal niks meer en lag ik snachts om half 3 op de gang te schreeuwen van de pijn en mijn vader die dan dood leuk zegt van "hol de bek es dicht"
Waar de neuk heb jij het over.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:01 schreef VivaLaHollandia het volgende:
Zijn hersenens kunnen schade opgelopen hebben?![]()
Ik denk dat dat voor die tijd al zo was....![]()
![]()
De volgende keer moet je tegen je vriendjes zeggen dat kapotgeslagen en fijngemalen TL-buis ook hard gaat. Lijkt nog echt ook door het witte poeder wat erin zit!!
Valt nog mee dat je maag niet kapot is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Paracetamol wordt goed verdragen door de maag i.t.t. vrij veel andere pijnstillers.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je maag niet kapot is.
quote:
Wat een baas die pa van jou, respectquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Knap dat je nog kon lopen met een blindedarm ontsteking... ik kon toen helemaal niks meer en lag ik snachts om half 3 op de gang te schreeuwen van de pijn en mijn vader die dan dood leuk zegt van "hol de bek es dicht"
Niet als je een heel pakje leegvreet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Paracetamol wordt goed verdragen door de maag i.t.t. vrij veel andere pijnstillers.
Je hebt mannen en mietjes! En je pa is een baas met je gezeur ;Pquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet als je een heel pakje leegvreet.
Heb je vaker problemen met tekstbegrip gehad toen je nog op het LBO zat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat jij geen taaltechnische begrijpbare zin kunt formuleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |