de dokter heeft sowieso weekendquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Op deze zaterdagochtend had ik eens lekker wat Paracetamol gesnoven. Ik verveelde mij en het kwam bij mij op om iets te gaan "snuiven".
Een vriend van me vertelde wel eens over wat klasgenoten die dit goedje (fijngemalen) elke pauze via de neus consumeerden.
Goed, ik had de pilletjes in huis en heb toen alles fijngestampt, vervolgens een aantal keer hard gesnoven. Sinds 10 uur 's ochtends heb ik nu al een bloedneus, daarnet was het even opgehouden maar 10 minuten geleden ging het verdomme gewoon weer verder!
Best wel suf, ik had beter moeten weten. De dokter bellen doe ik maar niet. Ik zie mijzelf daar al aankomen...
Je gaat pas hard als je een antibioticakuurtje hebt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:29 schreef afcajos het volgende:
Gisteravond nog bij lichte hoofdpijn 2 paracetemol weggetikt met een biertje, en daarna vrolijk verder gedronken.
Ook niet echt een aanrader
Neuh...dan kun je het beter snuiven. Niet dat het veel oplevert maar het is wat minder gevaarlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:29 schreef afcajos het volgende:
Gisteravond nog bij lichte hoofdpijn 2 paracetemol weggetikt met een biertje, en daarna vrolijk verder gedronken.
Wat is het effect dan, behalve leverschade? Snel lam?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:29 schreef afcajos het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:34 schreef Catch_me het volgende:
TS GA ONMIDDELIJK NAAR DE SPOED EISENDE HULP!!! JE HERSENS KUNNEN SCHADE OPGELOPEN HEBBEN!!!
Volgens mij is dat al te laat als je bezig bent met het snuiven van paracetamolquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:34 schreef Catch_me het volgende:
TS GA ONMIDDELIJK NAAR DE SPOED EISENDE HULP!!! JE HERSENS KUNNEN SCHADE OPGELOPEN HEBBEN!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |