Komt niet alle thee al uit de derdewereld???quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:06 schreef Ribbenburg het volgende:
Ik zou geen thee willen drinken met Femke Halsema, want dan krijg ik derdewereld thee te drinken.
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Met Kristel. Lekker bij het ontbijt een bakkie thee.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:03 schreef Rucky het volgende:
Sinterklaas, ik wil wel eens weten hoe die pieten een cadeautje in mijn schoen doen.
Veel thee komt uit India, China, Sri Lanka, Turkije, Thailand. Deze landen zijn randgevallen op de grens tussen derdewereld- en tweedewereldlandenzones.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt niet alle thee al uit de derdewereld???
Helemaal goed, maar dan wel met beschuit erbij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Cheryl Cole.
Alsjeblieft zegquote:
De meeste thee (kilo's) komt al heel lang uit Oost Afrika : Malawi, Tanzania, Kenyaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:09 schreef Ribbenburg het volgende:
[..]
Veel thee komt uit India, China, Sri Lanka, Turkije, Thailand. Deze landen zijn randgevallen op de grens tussen derdewereld- en tweedewereldlandenzones.
In Wereldwinkels, van die winkels waar ongetwijfeld relatief veel GroenLinkers hun thee halen, verkopen ze thee uit Afrika en Zuid-Amerika. Uit de échte derdewereldlanden dus.
Waar ik denk dat ik serieus een antwoord zou krijgen van Arnaud Clement (hij herkent me zelfs inmiddels, triest maar waar, lang verhaal), denk ik niet dat jij antwoord zou krijgen van Wilders, niet op die vragen in ieder geval.. En dat ligt niet aan jou, dat ligt aan hemquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:34 schreef Pietepietje het volgende:
Met Wilders, om te vragen waar hij mee bezig is en wat hem mankeert.
Met Nederlanders.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:05 schreef PLAE@ het volgende:
Marokkanen.
Vragen waarom ze hun kinderen niet opvoeden.
Gisteren had ik voor m'n werk weer zo'n kutkind aan de telefoon wat voor haar vader wat moest vragen. 0,0 opvoeding gehad. Ze gedragen zich d'r in ieder geval niet naar......
Er zijn altijd uitzonderingen bladiebla
Ik vraag het hem natuurlijk niet letterlijk, maar wel waarom hij bijvoorbeeld hoofddoekjes wil verbieden. En dan maak ik het goed duidelijk dat ik het er niet mee eens benquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Waar ik denk dat ik serieus een antwoord zou krijgen van Arnaud Clement (hij herkent me zelfs inmiddels, triest maar waar, lang verhaal), denk ik niet dat jij antwoord zou krijgen van Wilders, niet op die vragen in ieder geval.. En dat ligt niet aan jou, dat ligt aan hemHet zou ongetwijfeld de schuld van anderen zijn.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:05 schreef Terecht het volgende:
Ik zou graag oploskoffie willen drinken met de boze burger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |