Ik heb op mijn TyTN II een schermbreuk gehad van het LCD van puur het in mijn zak zitten.quote:Op zondag 21 maart 2010 @ 13:28 schreef Renesite het volgende:
Heb zelf ook geen defecten gehad, maar wat de vodafone meneer beweerde was dat een touchscreen veel stootgevoeliger was dan mijn n82 waar dus al wel enige krassen op zit..
Dat gewoon niet doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat zo'n ding niet sneller stuk dan een gewoon scherm? Ik kan mijn N82 rustig laten vallen, en in mijn broekzak laten bivakkeren, overal tegenop lopen met mijn telefoon in mijn zak, vallen/uitglijden met de fiets of sleutels per ongeluk in dezelfde broekzak stoppen. How about that?
Coolquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:19 schreef R-Mon het volgende:
Bezig aan een Fok! app:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De aanuit knop wat langer inhouden?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Zonet is mijn android voor het eerst helemaal vastgelopen. Ik wist op laatst niks beters dan de batterij te verwijderen. Het toestel reageerde op geen enkel knopje meer. Weet iemand of er een knoppencombinatie is waarmee je het toestel toch (hard) afsluit?
Ik heb een GW620. Ik heb em een paar weken en tot nu toe is ie echt super.
Heb ik geprobeerd, maar deed niks.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De aanuit knop wat langer inhouden?
Zo'n gaatje met een pen reset ben ik al heel lang niet meer tegengekomen
Ja op zich wel... ik heb altijd alle letters any time op het kleinstquote:Op zondag 21 maart 2010 17:05 schreef DutchErrorist het volgende:
Die MyAT in die Fok! app kan wel wat kleinere letters gebruiken
Nice. Hij komt morgen dusquote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar er staat nu dat mijn order is verzonden!
Nee, want ik heb nog geen Track and Trace codequote:
Pwndquote:Op zondag 21 maart 2010 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee, want ik heb nog geen Track and Trace codeNaja ik zie ook wel, als ik straks 280 aan de postbode moet betalen stuur ik hem mooi weer terug
Wat raar, op de Hi-site staat gewoon dat hij verzonden is?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee, want ik heb nog geen Track and Trace codeNaja ik zie ook wel, als ik straks 280 aan de postbode moet betalen stuur ik hem mooi weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |