check... van mij hoeft het niet eens zo nodigquote:Op zaterdag 13 maart 2010 05:25 schreef Marvelous het volgende:
en toch zijn er nog aardig wat vrouwen die het echt lekker vinden.......
Anale seks lijkt me niets eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:19 schreef Flurry het volgende:
[..]
check... van mij hoeft het niet eens zo nodig
Je bent dan ook geen vertegenwoordiger van iedere vrouw eh.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:20 schreef hadewijch het volgende:
[..]
Anale seks lijkt me niets eigenlijk.
Wat een bullshitargument. Je tong is niet bedoeld om je vrouw te likken en haar mond niet bedoeld om jouw harde lul in te stoppen. Gatverdamme zeg, daar eet je mee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:56 schreef Lubbert het volgende:
Een aars is om uit te poepen en niet om er een snikkel in te stoppen.
Een tong is om te likken en een mond is een ingang.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:30 schreef Soempie het volgende:
Je tong is niet bedoeld om je vrouw te likken en haar mond niet bedoeld om jouw harde lul in te stoppen. Gatverdamme zeg, daar eet je mee.![]()
![]()
Ik stel voor dat je die tong dan gebruikt om een anus te likken. Dat moet geen probleem zijn, want een tong is bedoeld om te likken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:54 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Een tong is om te likken en een mond is een ingang.
Dank, ook mede namens miljoenen en miljoenen homo's over de gehele wereld.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:54 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Anus is uitgang, ik heb 2 keer anaal geneukt en ben er klaar mee, niet geil, leuk of lekker.
Geen probleem om haar anus te likken, maar mijn pik gaat er niet meer in.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je die tong dan gebruikt om een anus te likken. Dat moet geen probleem zijn, want een tong is bedoeld om te likken.![]()
Je bent vroeger natuurlijk ook nooit getemperatuurd en je hebt nooit een zetpil gehad...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:54 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Anus is uitgang, ik heb 2 keer anaal geneukt en ben er klaar mee, niet geil, leuk of lekker.
Ja tis niet voor iedereen weggelegd maar hoe ben je dan vernederd ? gewoon keihard of met gevoel ?quote:Op zondag 14 maart 2010 02:55 schreef Isegrim het volgende:
Kweenie hoor, maar ik ben nog nooit klaargekomen door anale seks.
'Vrouwtjes'?quote:Op zondag 14 maart 2010 02:58 schreef Onrust. het volgende:
[..]
Ja tis niet voor iedereen weggelegd maar hoe ben je dan vernederd ? gewoon keihard of met gevoel ?
Denk sowieso dat lomp in de kont bonken niet echt fijn is voor de vrouw, gewoon rustig aan en dan opbouwen maar niet overdrijven, tis gevoelig voor de vrouwtjes.
Kalm kalm meissiequote:Op zondag 14 maart 2010 03:03 schreef Glcx het volgende:
[..]
Mannen die verkleinwoorden gebruiken.![]()
Tietjes, vrouwtjes, piemeltjes.
Agut. Wil je erover praten?quote:Op zondag 14 maart 2010 02:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
sex is zowiezo al enorm smerig en ranzig!
Dus?? komt er geen enkele vrouw klaar door anale sex??quote:Op zondag 14 maart 2010 02:55 schreef Isegrim het volgende:
Kweenie hoor, maar ik ben nog nooit klaargekomen door anale seks.
Lieve hemel, beloof alsjeblieft dat je die uitdrukking nooit in nabijheid van een potentiele seksuele partner bezigt. IEUW!!!!quote:Op zondag 14 maart 2010 02:54 schreef Onrust. het volgende:
mijn vleesje
Ik vind het best normaal, het hoort ook bij de sex, al zal ik het zeker niet iedere keer doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 04:11 schreef scanman1 het volgende:
Het lijkt alsof anale seks net zo normaal is als vaginale seks, maar is dat werkelijk zo? Hoeveel vrouwen doen anno 2010 ook aan anale seks en genieten er ook van? Of is het nog altijd iets wat vooral bedoeld is voor de man?
Je hoeft niet boos te worden hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je die tong dan gebruikt om een anus te likken. Dat moet geen probleem zijn, want een tong is bedoeld om te likken.![]()
Wat een kulargumenten. Dat iemand het een vies idee vindt, prima, maar het argument: 'daar is het niet voor bedoeld' gaat niet op. Er is zoveel 'niet bedoeld', maar daarom kan het nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |