Hahaha jaja en dan ook nog 17 dingen willen doen op het station, daar word het vanzelf wel stresserig van. Maar het goede nieuws is, dat er tegenwoordig elk kwartier een intercity tussen Den Haag CS en Utrecht CS rijdt, ook op zaterdagavond. Dus "missen" is relatief.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik stressen, want altijd als ik aankom staat de trein er al, en dan moet ik nog kaartje kopen (morgen dus niet) naar de AH to go voor sigaretten en 1 zo'n klein flesje wijn. *lang verhaal traditie) dan moet ik naar de snackkraam want eten, en dan mis ik hem, traditie.
Zoiets
Ja, ja ja uitchecken ik zal het onthouden.*
*Aan deze uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend.![]()
Je moet ook een Po topic aanmaken voor dat soort dingenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Je verstoorde mijn vierpo.
Steeds als ik naar het zakje waarin de resten van mijn turkse pizza zitten kijk, zie ik een scheef gangend konijntje, zo stom, Ik zou bijna een pic maken.
en terecht, kut TTquote:
Kickuhh!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Je verstoorde mijn vierpo.
Steeds als ik naar het zakje waarin de resten van mijn turkse pizza zitten kijk, zie ik een scheef gangend konijntje, zo stom, Ik zou bijna een pic maken.
Hoi terugquote:
Dat blijft zelfs met een Class-A versterker kutmuziekquote:
Fronst wenkbrauwenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat blijft zelfs met een Class-A versterker kutmuziek
vind ik dan
ik zie het echt hoor gekkiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zien het toch ook? Of doen jullie maar alsof om mij stil te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |