Hahaha jaja en dan ook nog 17 dingen willen doen op het station, daar word het vanzelf wel stresserig van. Maar het goede nieuws is, dat er tegenwoordig elk kwartier een intercity tussen Den Haag CS en Utrecht CS rijdt, ook op zaterdagavond. Dus "missen" is relatief.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik stressen, want altijd als ik aankom staat de trein er al, en dan moet ik nog kaartje kopen (morgen dus niet) naar de AH to go voor sigaretten en 1 zo'n klein flesje wijn. *lang verhaal traditie) dan moet ik naar de snackkraam want eten, en dan mis ik hem, traditie.
Zoiets
Ja, ja ja uitchecken ik zal het onthouden.*
*Aan deze uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend.![]()
Je moet ook een Po topic aanmaken voor dat soort dingenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Je verstoorde mijn vierpo.
Steeds als ik naar het zakje waarin de resten van mijn turkse pizza zitten kijk, zie ik een scheef gangend konijntje, zo stom, Ik zou bijna een pic maken.
en terecht, kut TTquote:
Kickuhh!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Je verstoorde mijn vierpo.
Steeds als ik naar het zakje waarin de resten van mijn turkse pizza zitten kijk, zie ik een scheef gangend konijntje, zo stom, Ik zou bijna een pic maken.
Hoi terugquote:
Dat blijft zelfs met een Class-A versterker kutmuziekquote:
Fronst wenkbrauwenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat blijft zelfs met een Class-A versterker kutmuziek
vind ik dan
ik zie het echt hoor gekkiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zien het toch ook? Of doen jullie maar alsof om mij stil te krijgen?
Waarom zouden wij jou stil willen krijgen? Het idee achter een forum is dat users daarop posten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Maar op het eind hè vlak voordat ze neergeschoten worden op het binnenhof was er in het orgineel tig jaar geleden dus nog telefonisch contact met de vrouw van Tedje van Es en Tedje in de bezette tweede kamer.quote:
Wat is dat die prop papier?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Hoewel ik Jim Morisson een aanstellerige klootzak vond heb ik wel een zwak voor de muziek van The Doors.quote:
dus toch niet zo dom als ik verwacht had. ze heeft hem doorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Een dichtgeknoopt zakje met een piep klein beetje turkze pizza in zilverfolie.quote:
Een Vlaamse Reus maar daar dan weer een kleintje van.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deze? Dat is een konijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deze? Dat is een konijn![]()
[ afbeelding ]
Ik ken Jim nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoewel ik Jim Morisson een aanstellerige klootzak vond heb ik wel een zwak voor de muziek van The Doors.
Ik zou een hulplijn bellen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had het op mijn tafel gegooid en opeens begon het mij aan te staren.
Ja hoi, welkom! Ik ben liesje, mij mag je hier afzijken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
dus toch niet zo dom als ik verwacht had. ze heeft hem door
dat is toch een tafel op zeggen jullie dat straks alleen om mij stil te krijgenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een dichtgeknoopt zakje met een piep klein beetje turkze pizza in zilverfolie.
Ik had het op mijn tafelgegooid en opeens begon het mij aan te staren.
Als 't een konijn is dan is hij morgen geheid wegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
Het zou wel fijn zijn als ik er morgen nog steeds een konijn in zie, anders is het weer zo'n OMG moment
Cookies opruimenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:38 schreef Coos het volgende:
Ik zat pc even op te schonen. Dat helpt dus echt.
Heb je geen werksterquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:38 schreef Coos het volgende:
Ik zat pc even op te schonen. Dat helpt dus echt.
quote:
Dan kom ik met mijn jachtgeweer en vreten we dat knijntje op.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik echt bang zou zijn zou ik jou bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |