Het gesprek ging serieus zo:quote:
Uhh...ja...maarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:35 schreef Zokunen het volgende:
grr personeels uitje zonder medewerking van het bedrijf zou zijn:
onbeperkt eten en drinken in een tapas restaurant voor ¤31 pp, nu willen ze er van maken ¤25 voor onbeperkt tapas en 2 drankjes voor ¤25. En dan zit je er 4 uur...
Ik denk nu echt dat ik niet mee ga, ruim heb ik het niet, maar dit is van redelijk goedkoop omschakelen naar stom duur voor 2 of 3 mensen die niet drinken, hier valt altijd wat voor te regelen :S
maar >10 euro pp in 4 uur dat drinkt zelfs een bob er nog uit, ik bedoel 4 cola is al ¤ 10.
goedemorgenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 05:53 schreef Windigo het volgende:
Ik ben al wakker en kan niet meer slapen
ook wakker dusquote:
Klinkt leukquote:Op zaterdag 13 maart 2010 06:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ook wakker dusZo even wekker zetten, cnk heeft nog half 1 afspraak in amsterdam, daarna gaan we daar nog even de stad in. tijd geleden dat ik daar ben geweest. jij nog plannen voor vandaag?
Je zou mijn taktiek niet verklappenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet je maar nooit met die bèta's hè![]()
![]()
Volgens mij doet DH expres zo zodat jullie hem online gaan onderschatten ofzo.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het gesprek ging serieus zo:
Ma: 'ga je haar fohnen'
S: 'Wil ik niet, föhnen is slecht voor je haar'
Ma: 'Ga toch maar ff fohnen'
S: 'Nee, ik föhn me haar nooit!'
Ma: 'Fohn je haar nou maar nu, voordat het opdroogt!'
S: 'Ma!!![]()
'
lekker beetje lummelen in huis kan ook lekker zijn. wat is iedereen vroeg wakker zo op de zaterdagquote:Op zaterdag 13 maart 2010 06:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Klinkt leuk
Nee ik heb geen plannen voor vandaag, weekends zijn altijd heel rustig bij mij
haha, herkenbaar, de 3 katten van mijn moeder ontvluchten het huis als ze milou het portiek in hoorden komenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens!
Hier een jochie die met kattenspeeltjes achter de kat aanrent en dik lol heeft....
De kat wat minder
Ja, iedereen is inderdaad vroegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker beetje lummelen in huis kan ook lekker zijn. wat is iedereen vroeg wakker zo op de zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |