jawelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:14 schreef chufi het volgende:
Wat voor gebouw is het , geen kerk volgens mij
Jazeker!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:46 schreef chufi het volgende:
Tuhikaramea Rd, Waikato, New Zealand
pfff http://en.wikipedia.org/wiki/Hamilton_New_Zealand_Temple
Dat is duidelijk, ik zit alleenvakantie te 4-en en ben daardoor niet veel online als dat uberhaupt wil lukken,.quote:
Was het al bijna weer vergeten, maar goedquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:57 schreef bork het volgende:
De La Patria, Guadalajara, Ja, México
netbook was niet snel genoeg, dacht dat Guadalajara geen StreetView had
Het is zeker een treingebouw ook wel station genoemd, gare in de contereien van dit stationquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:41 schreef chufi het volgende:
Pff er van uitgaande dat het gebouw een treinstation is, heb ik nog weinig gevonden
quote:
Ja daar zijn we al eens geweest, maar dat is toch niet verboden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef bork het volgende:
Rambla de San Julián, Teruel España
Deze stad hadden we toch al gehad of ben ik in de war?
nee, maar wel iets moeilijkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar zijn we al eens geweest, maar dat is toch niet verboden?
Nee niet in Finland, het is onderdeel van een groter complex en het is weer eens een bijzonder verhaalquote:
Nee, vergeet ook de hint in het begin niet, de club die er speelt heeft iets bijzonders gepresteerd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:26 schreef Dynd het volgende:
Ik denk dat het in Lucerne is, maar ik heb geen tijd om op te zoeken.
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:03 schreef Habushun het volgende:
Avenue de L'amandier, Avignon
En 4x promoveren in 5 jaar is inderdaad knap!
Helemaal ok! De bijnaam van deze club is Les Lions,quote:Op zondag 23 mei 2010 12:03 schreef Habushun het volgende:
Avenue de L'amandier, Avignon
En 4x promoveren in 5 jaar is inderdaad knap!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |