Zekerquote:Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Het songfestival boert ook goed door het downloaden... hierdoor kunnen liedjes makkelijker een hit worden...
Zelf in Australie en Nieuw Zeeland doet zij het erg goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Satellite staat zo'n beetje in alle Europese landen op #1 in iTunes.
Ook Tom Dice en Jessy Matador doen het goed, en Madcon - Glow, de intervalact.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:41 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Zelf in Australie en Nieuw Zeeland doet zij het erg goed.
Eens. Jammer dat ze vaak niet zolang een slungelig tienermeisje blijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Giechelig liedje, slungelig tienermeisje, scoort altijd goed.![]()
Alle Britney's en Christina's zijn ook zo begonnen toch.
Nou gelukkig waren Britney en Christina niet zo spastisch en onnozel als Lenaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens. Jammer dat ze vaak niet zolang een slungelig tienermeisje blijven.
Dat moge duidelijk zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou gelukkig waren Britney en Christina niet zo spastisch en onnozel als Lena, maar goed, ik ben geen fan
ja duhquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel grappig, en volgens mij is het meer een beetje prettig gestoord en onnozelheid dan dat ze aan de drank/drugs zou zitten
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het wel grappig, en volgens mij is het meer een beetje prettig gestoord en onnozelheid dan dat ze aan de drank/drugs zou zitten
Joh, echt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Najah in de live topics en nog in wat topics later waren er wel wat mensen die dachten dat ze alles wat ze in Oslo kon vinden had gezopen en gebruiktquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah in de live topics en nog in wat topics later waren er wel wat mensen die dachten dat ze alles wat ze in Oslo kon vinden had gezopen en gebruikt
quote:
Nogal jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces valt wel mee heur. Maar in die LIVE topics zat er toen wat afgunst zeg
Mijn vriendin vond haar juist wel leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Oh je hoeft het ook niet leuk te vinden. Maar het is wel grappig om te zien hoeveel vrouwen dan haar af gaan kraken om haar looks of gedrag, pure afgunst. Geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |