Mening wilde ik nog wel geven jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
TS, je maakt er wel erg een linkdump van. Misschien zelf ook een mening over de inzendig?
Je youtube is trouwens verwijderd.
Ik vind het best leuk. Het is alleen steeds alsof er nog echt iets komt, maar dat valt een beetje tegen.
aan deze?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Het doet me verdomd veel aan een liedje denken maar ik kan de vinger er niet op leggen.... maar het is heerlijk alternatief
En zo is het precies gegaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:18 schreef Boldface het volgende:
Geweldig nummer. Veel te goed voor een Songfestival en daarom (helaas) kansloos.
Wtfquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Nepthys het volgende:
Leuk nummer, jammer dat ie niet door is.
Een van de Manpowers viel nog flauw op het einde.
Dat was er vast niet eentje van Tempo Team dan...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef Nepthys het volgende:
Een van de Manpowers viel nog flauw op het einde.
Hij knalt anders behoorlijk hard neer.....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat was er vast niet eentje van Tempo Team dan...
Zou hij echt zijn flauwgevallen of zou dit bij de act horen?
Vooral die ene die op het eind neer gingquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:06 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Wat een vreselijk lied. En dan die kerels daarachter. Met hun sullige bewegingen.
ik heb zitten kijken, maar dat heb ik echt volledig gemistquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral die ene die op het eind neer ging.
Dat het nummer niet echt een hoogtepunt heeft, vind ik nou juist zo sterk. De meeste van die typische songfestivalliedjes hebben allemaal zo'n cliché climax.quote:Op woensdag 26 mei 2010 06:02 schreef Fred_B het volgende:
De act als geheel viel inderdaad een tikje tegen. Een echt hoogtepunt bleef uit. Maar toch is het jammer dat de jury's dit niet gepusht hebben.
Voor het optreden vond ik dit nummer hartstikke leuk, maar gisteren kwam het totaal niet uit de verf. Vond het erg tegenvallen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:23 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat het nummer niet echt een hoogtepunt heeft, vind ik nou juist zo sterk. De meeste van die typische songfestivalliedjes hebben allemaal zo'n cliché climax.
Ik ook, maar ik denk er al weken bijna elke dag aan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:07 schreef DaMayan het volgende:
Blijft in je hoofd zitten dit nummer. Moest er vandaag weer aan denken.
Ik ook niet, ik wist niet wat ik er mee aan moest, maar ook weer zo één waar je thuis opeens gek van wordt. Wat een vette track!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het live niet zo goed uit de verf komen, eerlijk gezegd.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |