Wie weet.. Oren wassen ben ik iig goed inquote:Zodra ik weg ben wel ja![]()
Interesse?
Ik kan niet anders dan hem uit zijn tent lokken en hem nog meer op stang jagen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is echt heel kut. Hoe harder je roept dat je daar niet vatbaar voor bent hoe meer invloed ie op je heeft.
quote:
Dan kom je lekker naast me zitten, doen we het samen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Wie weet.. Oren wassen ben ik iig goed in
Wie Deiss dat heb ik even gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan hem uit zijn tent lokken en hem nog meer op stang jagen.
Hij vraagt erom om afgezeken te worden, echt
Hier ook dozen vol. Maar in de berging, vochtig enz.. Ik pleur ze vandaag of morgen wegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:42 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een heleboel van het begin van de House en Dance.
Oh God, maar dan komt Soury tegenover je te zittenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom je lekker naast me zitten, doen we het samen.
Istie zo weg, tata
Ik durf niet meerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Wie weet.. Oren wassen ben ik iig goed in
Dat zeg ik al meer dan tien jaar.quote:
Dat gaat een apart subforum wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh God, maar dan komt Soury tegenover je te zitten![]()
Jij bent dus heteroquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Wie Deiss dat heb ik even gemist geloof ik.
Ja en toch doe je het niet ofzo. Ik kan die zooi niet eens afspelen. Maar jaquote:
Ik heb ook Turn up the Bass 1 t/m 4 op cassette liggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:42 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een heleboel van het begin van de House en Dance.
Je bedoelt dat Soury tegenover me komt zitten als we die collega jankend het hek hebben uit gejaagd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh God, maar dan komt Soury tegenover je te zitten![]()
Dat zal wel morgen worden danquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook dozen vol. Maar in de berging, vochtig enz.. Ik pleur ze vandaag of morgen weg
Pffttt zo een had ik er ook en die had ook nog eens overal zo'n truttige mening over.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent dus hetero![]()
IK had het over mijn collega zie sinds een maand of 3 tegenover me zit. Hij vermoedt dat de hele wereld tegen hem is en er op uit is hem het leven zuur te maken
Ik zou ze eerst even op Marktplaats zettenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook dozen vol. Maar in de berging, vochtig enz.. Ik pleur ze vandaag of morgen weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |