En shampoo is wel een goed idee wilde je zeggen?quote:
Gewone shampoo lijkt me geen goed idee maar pH neutrale lijkt me geen enkel probleem of zit ik er naast?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En shampoo is wel een goed idee wilde je zeggen?
Hoeft niet perse pH-neutraal te zijn dunkt me.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:24 schreef Ice-Cube het volgende:
[..]
Gewone shampoo lijkt me geen goed idee maar pH neutrale lijkt me geen enkel probleem of zit ik er naast?
Achja ik ken een meisje dat ontmaagd is toen ze 11 was..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:21 schreef electronique het volgende:
waar heb je dat glijmiddel voor nodig, als 15 jarige?
de hoerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:25 schreef Ice-Cube het volgende:
[..]
Achja ik ken een meisje dat ontmaagd is toen ze 11 was..
ik ook. ze woont op het kamp trouwensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:25 schreef Ice-Cube het volgende:
[..]
Achja ik ken een meisje dat ontmaagd is toen ze 11 was..
waar wil je het eigenlijk voor gaan gebruiken .....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:28 schreef Ice-Cube het volgende:
Ik heb hier trouwens (ph neutrale) handcrème van Dermolin liggen is dat niet iets?
Je hebt van die dagen dat je geen zin hebt om voorspel te doen maar gewoon even snel te knallen.. Begrijp je me?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:30 schreef foxbow het volgende:
[..]
waar wil je het eigenlijk voor gaan gebruiken .....
naja, het ruikt wel meteen lekker fris enzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:34 schreef heiden6 het volgende:
Dude, gebruik gewoon iets van olie ofzo, maar niet als je het met condoom doet natuurlijk.
Shampoo.Hoe kom je erop?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:34 schreef heiden6 het volgende:
Dude, gebruik gewoon iets van olie ofzo, maar niet als je het met condoom doet natuurlijk.
Shampoo.Hoe kom je erop?
nee...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:32 schreef Ice-Cube het volgende:
[..]
Je hebt van die dagen dat je geen zin hebt om voorspel te doen maar gewoon even snel te knallen.. Begrijp je me?
Geen seksuele voorlichting gehad op school?quote:
Je wilt de balans van de zuurtegraad in de vagina niet te ver één kant op laten slaan. Daar kan een vrouw ernstig last van krijgen. Is gewoon een no-go joh. Moet je een fles glijmiddel hebben en heb je geen geld? Fokkers kunnen vast doneren. Heb je paypal account? Van mij krijg je 3,95quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeft niet perse pH-neutraal te zijn dunkt me.
Alst maar niet pH van 2 heeft
en toch wel et leukste...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef quirigua het volgende:
Shampoo is een HEEL slecht idee, het ontvet veels te sterk. Ph van vagina is 6 -6.5 dus neutraal is ook niet echt goed. Olie, ook massage-olie is verkeerd (hydrofoob, mengt niet, is plakkerig). Water met zeep glijdt wel, maar pH is te hoog, gaat irriteren. Waspoeder = fout.
Speeksel is nog het beste. Gewoon water = OK, water met beetje glycerine kan ook. Carrageen, in water opgelost, zou kunnen ; pectine ook ; in water, dun vloeibaar maken (carrageen is stabieler).
Je kan ook je vriendinnetje (als dat het probleem is) opvrijen (lang voorspel) zodat ze vanzelf nat wordt. Dat ois het beste.
Sexuele voorlichting op school, les 21, donderdag 11:20 - 12:10 >quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:48 schreef heiden6 het volgende:
Geen seksuele voorlichting gehad op school?Latex kan niet goed tegen olie.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:13 schreef quirigua het volgende:
[..]
Sexuele voorlichting op school, les 21, donderdag 11:20 - 12:10 >
onderwerp :
de chemische verdraagzaamheid van natuurlijke latex, gepolymeriseerd in dunne lagen, v.a.v.vetzuur olien (CH3-X-X-COOH), massage-olie (compounds) en petroleum-producten zoals vaseline ;
tijd-temperatuur diagram van de reactie tussen latex polymeer substantie (moleculaire dubbele >C=C< binding) en >X-X-COOH vetzuur moleculen, of ook met resp. van phenol of petroleum afgeleide derivaten.
De bel gaat om precies 12:10 ;
Serieus?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:29 schreef grijsDuifje het volgende:
lactacyd, is 't meteen schoon bij haar
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef quirigua het volgende:
Shampoo is een HEEL slecht idee, het ontvet veels te sterk. Ph van vagina is 6 -6.5 dus neutraal is ook niet echt goed. Olie, ook massage-olie is verkeerd (hydrofoob, mengt niet, is plakkerig). Water met zeep glijdt wel, maar pH is te hoog, gaat irriteren. Waspoeder = fout.
Speeksel is nog het beste. Gewoon water = OK, water met beetje glycerine kan ook. Carrageen, in water opgelost, zou kunnen ; pectine ook ; in water, dun vloeibaar maken (carrageen is stabieler).
Je kan ook je vriendinnetje (als dat het probleem is) opvrijen (lang voorspel) zodat ze vanzelf nat wordt. Dat is het beste. Of - - - als t om een vriendje gaat - - - kan je t proberen met (overvette baby-) zeep.
Als je structureel te lui bent om aan voorspel te doen word je vriendinnetjes vagina er op den duur viezer van.quote:
Mij werd crisco eens aangeraden. Zowel voor normaal als anaal. Zit wel vet in, dus niet icm een comdoom gebruiken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:17 schreef Ice-Cube het volgende:
Hallo allemaal, ik vind glijmiddel relatief duur (ben pas 15) en ben dus opzoek naar een alternatief ervoor.
Ik zat zelf te denken aan (pH neutrale) shampoo werkt dit of kan ik dat maar beter laten? Of hebben jullie betere alternatieven? Bij voorbaat dank.
Medewerker van Swiss Navy inc.?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef St.Mad het volgende:
Of koop glijmiddel van het merk 'Swiss Navy'. Dat kost dan wel weer een paar centen maar je doet er super lang mee (zeker met de siliconen variant).
Het lijkt me stug dat er "goede" alternatieven zijn, op speeksel na dan.
Ik raad echt iedereen Swiss Navy aan omdat heel erg natuurlijk aanvoelt, niet plakt of snel opdroogt.
De smaken die te verkrijgen zijn echt onwijs lekker!
Echt een top merk, ik raad het ook iedereen aan.
Haha ok danquote:Op maandag 15 maart 2010 23:13 schreef St.Mad het volgende:
Wahah, was het maar waar.
Nee echt, ik heb het ooit gekocht in een random sex shop en was er zo ontzettend tevreden mee. xD
Dus ja, dit was mijn mini-kans om het met de wereld te delen.
Waar koop je ze dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef St.Mad het volgende:
Of koop glijmiddel van het merk 'Swiss Navy'. Dat kost dan wel weer een paar centen maar je doet er super lang mee (zeker met de siliconen variant).
Ik raad echt iedereen Swiss Navy aan omdat heel erg natuurlijk aanvoelt, niet plakt of snel opdroogt.
SPAM!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef St.Mad het volgende:
Zelfde met smaakjes bodypaint... het smaakt chemisch en smerigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:24 schreef Tussendoortje het volgende:
Mij leek glijmiddel met een smaakje heel erg leuk, dus mijn vriend en ik kochten durex Cherry.
Nou, die zooi smaakt naar fluoride, ik ben voorgoed genezen.
Zonde is dat. Het zou zo leuk zijn als het echt zou smaken naar wat er beweerd wordt!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:25 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Zelfde met smaakjes bodypaint... het smaakt chemisch en smerig![]()
Ohw en chocola doet aan hele andere dingen denken waar ik iig geen trek van krijg
Beste uitvinding OOIT..quote:
Die is alleen aan te raden als glijmiddel overigens, niet als massagespul, daarvoor is het naar mijn idee veel te plakkerig en het droogt te snel op.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:01 schreef IkBenOzan het volgende:
Wat dacht je van een condoom met glijmiddel? Of Durex Play 2 in 1, kost je maar 8 euro.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |