Ok, als ik weer lush geld heb zal ik dat proberen! Bedankt. Helaas ruikt mijn badkamertje nu naar karma.... Vind trouwens de libscrub wel fijn, smaakt ook best goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef -Mellow- het volgende:
@ jora23: qua zeep kan ik je figs n leaves heel erg aanraden. Die is fruitig, fris en zoet, maar niet zo kauwgomballenzoet als godmother en rockstar, dus misschien is dat een wat veiligere keuze.
En wat figs n leaves nog geweldiger maakt is dat je de geur nog van meters ver ruikt. Mijn hele badkamer én slaapkamer ruiken ernaar
ik vind figs and leaves niet echt zoet eigenlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:08 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ok, als ik weer lush geld heb zal ik dat proberen! Bedankt. Helaas ruikt mijn badkamertje nu naar karma.... Vind trouwens de libscrub wel fijn, smaakt ook best goed
ZOOOEOEHOOOEETTTTTT.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef synnath het volgende:
Iemand ervaring met deze? http://www.lush.nl/happy-blooming.2790.html
Oeh, toch maar een keertje proberen dan. *Houdt van zoet*quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:23 schreef Quirine het volgende:
[..]
ZOOOEOEHOOOEETTTTTT.
Ik heb m alleen nog maar als voetenbadje gebruikt, want geen bad, maar ZOZOOOOEOEEHOOEOOEEETT.
En best zacht. En dat is wel lekker als je de hele dag op je voeten hebt gestaan.
pakketje is de deur uitquote:
kloptquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:23 schreef Quirine het volgende:
Oh ja, en kennelijk moet je van die dingesen maar 1/3e in een bad doen?
Maar ja.. ik heb dus 1/3e in een afwasteil gedaan (het voetenbadje studentenstyle) en dat was echt ruim.
Hee MaJo, long time no see.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
kloptnet als bij de buble bar slices, ik doe daar zo zes keer mee
Hey shmoopquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hee MaJo, long time no see.
Wat ik al heeeel lang wil weten is, krijgen jullie veel korting als je bij Lush werkt?
en pakjes met nieuwe spulletjes enzo toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey shmoop
We krijgen een flinke korting inderdaad
inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en pakjes met nieuwe spulletjes enzo toch?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
inderdaadwe krijgen alle nieuwe producten om uit te proberen. Met kerst was dat een gigantisch pakket
ik wel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
niemand zonder cc die iets een stuk voordeliger uit de uk wil meebestellen dus?
Ik was ook altijd jaloers op mensen met een bad die met bubble bars liepen te gooien alsof het niks was, maar ik heb ontdekt dat je die dingen dus perfect onder de douche kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Tamashii het volgende:
Vind het jammer dat er zo weinig douche producten voor Pasen zijn.
heb je mijn pakketje gekregen?quote:
Ik ga 'm toch maar niet proberen. Geen idee wat ik precies moet ruiken, maar blij word ik er niet van.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, toch maar een keertje proberen dan. *Houdt van zoet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |