Eik moet je wanneer je een pakket verwacht, om 6 uur opstaan, je camera pakken en op gaan nemen... Dan eerst even teletekst met datum/tijdsnotatie laten zien en dna die camera de hele dag op de voordeur houden....quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:51 schreef Dipkip het volgende:
Mijn party pakket komt vanavond eindelijk!! Ze hadden het zogenaamd geprobeerd te brengen (ik zat VOOR HET RAAM BASTARDS) dus ik moest wachten tot mn vriend 'even' die 40 minuten om kon rijden want ik heb geen rijbewijs.
Hij belde net heel verheugd op 'Er zit niet eens een gat in deze keer!!'
Je hebt PM!quote:Op maandag 26 april 2010 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:
voor evt meebestellers, ik wil woensdag bestellen
Je moet daar echt van houden, dus ik zou die niet zomaar op de gok bestellen, sommigenvinden het naar bedorven moeras of natte hond ruikenquote:
Hehe, dankjewel.quote:Op maandag 26 april 2010 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je moet daar echt van houden, dus ik zou die niet zomaar op de gok bestellen, sommigenvinden het naar bedorven moeras of natte hond ruiken
amenquote:Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef progje het volgende:
Jungle
Daar mogen ze van mij wel een douchegel en/of zeep van maken
Ik hoop dat die Vanillary douchegel er komt, lijkt me erg lekker.quote:Op maandag 26 april 2010 09:20 schreef Dipkip het volgende:
Er zou toch Vanillary douchegel komen, lijkt me dat die dan YYYs plaats inneemt.
En hoewel ik Grass lekker vind, vind ik Tramp echt beter, vooral op mn vent dus ik hoop dat ie retro gaat.
jottemmmmquote:Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef progje het volgende:
Jungle
Daar mogen ze van mij wel een douchegel en/of zeep van maken
Welke is daarvan lekkerquote:Op maandag 26 april 2010 18:44 schreef Winky het volgende:
De 100 gr. retro flessen zijn er nu ook. Net een nieuwe bestelling gedaan dus het wachten kan beginnen
Ik heb van de retro alleen shampoo (Antiphilitron) en een conditioner (Forever in bloom) besteld. Puur om uit te proberen.quote:Op maandag 26 april 2010 18:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welke is daarvan lekkerIk ben van de zoete geuren..
Freeze! heerlijk fris ook als shampoo, lekker voor in de zomerquote:Op maandag 26 april 2010 18:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welke is daarvan lekkerIk ben van de zoete geuren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |