Nee was zelfs de kerk buiten gesloten geen goed plan.quote:Whoehahahaaaa................![]()
Je had hem gewoon om moeten turnen als het een beetje een lekker ding was.
Dat weet ik bijna wel zeker!quote:
Dat staat je netjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat weet ik bijna wel zeker!![]()
![]()
*gaat afwassen en m'n kookplaat cleanen want ik heb enorm lopen knoeien vandaag
Oh ja, koffie zetten. Goed plan.quote:
Ja ik had al zo'n karretje met vlagje in mijn hielenquote:
Jou hersenen werken in rare kronkels Piet, echt rennen en koffie ik zie het nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, koffie zetten. Goed plan.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had al zo'n karretje met vlagje in mijn hielen![]()
Ik vind hem echt ruk. Als burgermeester al hier en nu dit ?? Nou ja tis toch niet mijn partijquote:
quote:
Waarom vind je hem dan ruk?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind hem echt ruk. Als burgermeester al hier en nu dit ?? Nou ja tis toch niet mijn partij
Ah even aanzetten.quote:
Ja, dat je kop leeg is kan wel zijn, maar koffie stond er welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat? Mijn kop is leeg dus ik zie het niet
Dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jou hersenen werken in rare kronkels Piet, echt rennen en koffie ik zie het niet
O leuk, heeft hij nu lang bond haar en een coole zonnebril, en stoere jeans enzulksquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
O leuk, heeft hij nu lang bond haar en een coole zonnebril, en stoere jeans enzulks
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |