ik zei toch niet welke zaterdag ?!?!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee morgen maak ik goulash.
Dr is wel zat hoor!
Nja, heb ook al een tijdje Omeprazol geslikt, omdat ik naproxen in moest nemen. Maar had niet echt het gevoel dat dat nou een verschil maakte.quote:
quote:
Baaldagen mogen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, heb ook al een tijdje Omeprazol geslikt, omdat ik naproxen in moest nemen. Maar had niet echt het gevoel dat dat nou een verschil maakte.
[..]![]()
Dus ja, dit is mijn baaldag
mijn maagklep sluit niet helemaal goed af. heb altijd water bij me, pepermuntjes, en vanille vla werkt ook. verder die andere tabletten wel liggen, maar daar reageer ik ook weer op met migraine, dus gebruik ik liever niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, oke. Nja, ik ga wel even horen wat de huisarts te zeggen heeft. Heb een paar jaar terug, toen ik 18 of 19 was al onderzoeken gehad maar daar kwam niks uit.
Alsof jij zo ver mag met je enkelbandje ookquote:
Crimineel als ik ben, heb ik dat ding allang geslooptquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof jij zo ver mag met je enkelbandje ook
Wist je het nog niet? Die enkelband is er vandaag af gegaan. Ze hebben nu via het infuus een chip naar binnen laten lopen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof jij zo ver mag met je enkelbandje ook
Oh, maar morgen kom ik niet hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff een kilo rundvlees wegsnijden en in de droogmachine doen voor de prinsjes en de bitch
En heb je tictac al geprobeerd? En ja, ik ben serieusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, heb ook al een tijdje Omeprazol geslikt, omdat ik naproxen in moest nemen. Maar had niet echt het gevoel dat dat nou een verschil maakte.
[..]![]()
Dus ja, dit is mijn baaldag
T mag jou toch wel duidelijk zijn dat je kansen om hier nog es binnen te raken nihil zijn hequote:
Nanochip liefurd, nanochipquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wist je het nog niet? Die enkelband is er vandaag af gegaan. Ze hebben nu via het infuus een chip naar binnen laten lopen.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
En heb je tictac al geprobeerd? En ja, ik ben serieusIk heb dus de nexium omdat ik ook imuran slikte... maar die nexium werkte niet echt geweldig soms. En dan nam ik witte tictac, en dan ist minder / weg
Ja he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T mag jou toch wel duidelijk zijn dat je kansen om hier nog es binnen te raken nihil zijn he
Ga je nu Cat lopen scharen???quote:
Hoeveel tictacs heb je ingekocht dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoiets werkt alleen bij echte hypochonders Qutje
Uiteraard! Voor Qwea only the best!quote:
Nou, mijn voorraad handdoeken is uitgeput inmiddels, en die van al mijn vrienden en kennissen ook dankzij de afgelopen twee jaar, dus dat probleem zal zich niet snel weer aandienenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Maar hoe krijg je dan je kilotonnen handdoeken richting DTH de volgende keer?
Lijkt me niet verstandig. Na die ene keer met jou ben ik seropositiefquote:
En over 2 jaar ben je dit vast weer vergeten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, mijn voorraad handdoeken is uitgeput inmiddels, en die van al mijn vrienden en kennissen ook dankzij de afgelopen twee jaar, dus dat probleem zal zich niet snel weer aandienen
Ik heb nooit wat, en als ik wat heb slik in een paracetamol en ben ik dr klaar meequote:
Ik ga mn nieuwe handdoeken over 2 jaar echt niet al aan die stinkhonden en -katten geven hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En over 2 jaar ben je dit vast weer vergeten.
Paracetamol is voor echte hypochondersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat, en als ik wat heb slik in een paracetamol en ben ik dr klaar mee
Ik heb ze laatst weggegooid omdat ze over datum waren , zo vaak slik ik zequote:
Smakelijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
ploing, de indonees-op-wielen is langsgekomen
bami + kipsate, + sambal goreng telor + risolles + pisang goreng![]()
ik heb denk ik in mijn hele leven nog geen strip opquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst weggegooid omdat ze over datum waren , zo vaak slik ik ze
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb soms wel es hoofdpijnperiodes, dan slik ik wel es wat zodat ik gewoon door kan werken, maar ik gebruik ook echt weinig medicijnen gelukkig!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb denk ik in mijn hele leven nog geen strip op
Hoelang dat houdbaar was. Ik heb hier nog een geopend flesje waar bijna niks uit is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Q wat riep jij nu gister over novacam?
Zo één keer in de maand ben ik erg blij met paracetamollen als ik veel te doen heb en me moet concentreren. Dan gaan er in een dagje een stuk of vier doorheen en dan ben ik er wel weer klaar mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb denk ik in mijn hele leven nog geen strip op
...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh, gewoon als volwassen vrouw. Met zo'n bos weelderige krullen ben je een vrouw, geen meisje
Gebruik je dat niet op binnen die 6 maanden?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoelang dat houdbaar was. Ik heb hier nog een geopend flesje waar bijna niks uit is.
Ik denk van niet. Geen idee eigenlijk. Voor alsnog staat hij op de carprodyl en heb ik het idee dat de metacam niet werkt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gebruik je dat niet op binnen die 6 maanden?
Dag uhm..... Loveless!quote:
Als het bij Whoopie wel werkt en het is hetzelfde wil ik het miss wel overnemen als je dat wil.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Geen idee eigenlijk. Voor alsnog staat hij op de carprodyl en heb ik het idee dat de metacam niet werkt.
Gelukkig wel iddquote:
Heb ik inderdaad ook, maar dat heeft zowat de helft van Nederland heb ik mij laten vertellen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn maagklep sluit niet helemaal goed af. heb altijd water bij me, pepermuntjes, en vanille vla werkt ook. verder die andere tabletten wel liggen, maar daar reageer ik ook weer op met migraine, dus gebruik ik liever niet.
overigens helpt kleine beetjes eten wel, vaak dus ook gewoon een droog crackertje als je last van maagzuur hebt
ow en gaviscontabletten zijn niet te vreten
Yup. Werkt niet bij mij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
En heb je tictac al geprobeerd? En ja, ik ben serieusIk heb dus de nexium omdat ik ook imuran slikte... maar die nexium werkte niet echt geweldig soms. En dan nam ik witte tictac, en dan ist minder / weg
Wat liefffquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:52 schreef nokwanda het volgende:
Bijoux
[ afbeelding ]
Mudhle
[ afbeelding ]
Poeska
[ afbeelding ]
Merlijn
[ afbeelding ]
Kareltje
[ afbeelding ]
Kay
[ afbeelding ]
Taartje Donna met haartjes in de wind
[ afbeelding ]
Taartje Donna, mooi portretje
[ afbeelding ]
Het verschil tussen Mudhle en Poeska![]()
[ afbeelding ]
Alleen Purrr wilde niet op de foto.
das een leugen, ik voorspel dat hij rond oktober toch echt weer terug gaat komenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Der weermeneer zei net dat we vanaf volgende week dinsdag de kou echt kwijt gaan zijn![]()
Zou het echt???
Vanmorgen lag hier werkelijk waar weer even een flinterdun laagje sneeuw
feestelijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Chico krijgt geen pasta maar pilletjes, want die slikt die pasta niet door en die presteert het dan die pasta als een soort fontein uit te kotsen tot aan het plafond
Echt nietquote:
SERIEUSquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das een leugen, ik voorspel dat hij rond oktober toch echt weer terug gaat komen
Lief.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:18 schreef Morretje het volgende:
Ah, Merlijntje![]()
Mooie serie van je stel Nok!![]()
voor Enfermera en Q'tje, stom hoor als je lijf niet wil doen wat jij wilt.
Heeft er nog iemand een goede tvtip?
Is een HOAX jeweetdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee grapje, global warming jeweets
Meh, Over mijn lijk kan ik nu niet zien zonder zelf helemaal in een dip te schieten, en WIDM heb ik nog nooit gezien want ik ben er nooit op donderdagavond.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief.
Neh. Ik zit ook te zoeken wat ik zal kijken. Ga denk ik WIDM van gister kijken, die had ik gemist. en Over Mijn Lijk, de 2e aflevering, kan je ook al online kijken![]()
Maar verder weet ik ook niet wat voor leuks er is. Vanaaf Pauw & Witteman iig voor mij
[..]
Is een HOAX jeweetd
quote:
Ja, tis wel wat heftigere shit zeg maarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Meh, Over mijn lijk kan ik nu niet zien zonder zelf helemaal in een dip te schieten, en WIDM heb ik nog nooit gezien want ik ben er nooit op donderdagavond.
Kijk nu Hoge hakken, strakke pakken, vaag makelaarsprogramma..
hmm, en als je straks klaar bent met het geven van een beurt, en bezweet uit de slaapkamer terugkomt...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Reclame, ik ga ff verder met de slaapkamer die ik een grote beurt aan het geven ben
De ramen staan open, ik doe alles behalve zweten, hoe hard ik daar ook tekeer gaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmm, en als je straks klaar bent met het geven van een beurt, en bezweet uit de slaapkamer terugkomt...
wat moeten wij dan denken?
zo, jij hebt wel huisgehouden in de slaapkamer hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De ramen staan open, ik doe alles behalve zweten, hoe hard ik daar ook tekeer ga![]()
Tis klaar, alleen het schone beddengoed moet dr nog op, doe ik zo, als de vloer droog is![]()
Het ruikt nu naar een hele magische mengeling van Dettol en Lush daaro
Jeetje goed bezig zeg!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De ramen staan open, ik doe alles behalve zweten, hoe hard ik daar ook tekeer ga![]()
Tis klaar, alleen het schone beddengoed moet dr nog op, doe ik zo, als de vloer droog is![]()
Het ruikt nu naar een hele magische mengeling van Dettol en Lush daaro
Ik vind dettol echt lekker ruikenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje goed bezig zeg!
Maarehh dettol meurt wel ietsje..
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Sjonnie had trouwens dat plastick dopje aan het lichtkoord bij het bed gesloopt.
Naja gesloopt, meer kwijtgemaakt, ik denk dat ie t opgevroten heeft want ik kan het nergens meer vinden![]()
Nou heb ik daar maar een speeltje aan vastgemaakt, en Billy en Sjon waren net samen helemaal los mee aan het gaan op bed, en het licht ging maar aan en uit
Wat een straf..is het kind nog niet in de leeftijd om dat te kijken dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dettol echt lekker ruiken![]()
Oeh dinnetje belde net, of ik morgen daar kom eten en dan met dr naar Alice in Wonderland ga, en de hondjes en het kind blijven dan bij dr vent.
Mja, moet maar he(
)
erg hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een James Bond trauma vanwege een ex die daar verzot op was.
Wat een stomme rotfilms zijn dat zeg
Oh, zulke dingen daar hou ik me toch al niet mee bezigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
whahahaha en de mensen op straat maar wijzen daar
Ze is nog geen 3 dus neinquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat een straf..is het kind nog niet in de leeftijd om dat te kijken dan?
Zeker neinquote:
Eliesquote:
Whehehe ik vind het een tof kind, zelfs als ze vervelend is luistert ze naar mijquote:
Ik heb mezelf ondergedompeld in paracetamol en dat is best lekker. Verder niet zo best. De tweede behandeling is een week uitgesteld, want het is te pijnlijk. Oefeningen gehalveerd en maandag over een week terug. Volgens de DA moet ik koelen ivm de microkwetsurenquote:
Maesje paasje, die mazzelaar van een Vanessa gaat morgen gewoon naar Crufts he, kijken, met dr ma, spontane actiequote:
Nog maar eenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ondergedompeld in paracetamol en dat is best lekker. Verder niet zo best. De tweede behandeling is een week uitgesteld, want het is te pijnlijk. Oefeningen gehalveerd en maandag over een week terug. Volgens de DA moet ik koelen ivm de microkwetsuren
Fritz had bloed aan zijn piem0l en we vragen ons af waar dat vandaan is gekomen. Dus die heeft van de DA een dikke prik gekregen. Niet in zijn piem0ltje heur
Yupsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
Hé get Elies, laat ze je nu ook nog alleen?
Oh , kom je morgen met mij meequote:
Ik had een leuke mail van Vanessaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maesje paasje, die mazzelaar van een Vanessa gaat morgen gewoon naar Crufts he, kijken, met dr ma, spontane actie![]()
En ik had 2 nieuwe Plofappelfoto's gepost, ik zal ze nog ff dr bij pakken voor je
ik heb ze al!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maesje paasje, die mazzelaar van een Vanessa gaat morgen gewoon naar Crufts he, kijken, met dr ma, spontane actie![]()
En ik had 2 nieuwe Plofappelfoto's gepost, ik zal ze nog ff dr bij pakken voor je
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef Maes het volgende:
Nog maar eendan en voor Fritske ook (niet op zijn piem0l)
Ja , morgen de chiwalliesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had een leuke mail van VanessaIk zit trouwens al de hele middag/avond Crufts te kijken, jammer dat het afgelopen is. Morgen weer
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ze al!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaah als je verzorging nodig hebt melden ze zich hier vast bij bosjesquote:
Plofappeltjequote:
Dikkertje Dap, ze blijft wel mooi liggen steedsquote:
Ow ja, kijk eens aan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
Aaah als je verzorging nodig hebt melden ze zich hier vast bij bosjes
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dikkertje Dap, ze blijft wel mooi liggen steeds
ja als ik zo'n beetje de gemiddelde zorg hier lees, kan je op zijn minst verwachten dat ze je in bad stoppen met lush, je vacht ontklitten, je oren intapen, en een paal voor je regelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aaah als je verzorging nodig hebt melden ze zich hier vast bij bosjes
Ja ik vind het echt heel leuk! Weet je ook hoe laat de chiwallies zijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , morgen de chiwallies![]()
Tis leuk he, ik kan er ook geen genoeg van krijgen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
ja als ik zo'n beetje de gemiddelde zorg hier lees, kan je op zijn minst verwachten dat ze je in bad stoppen met lush, je vacht ontklitten, je oren intapen, en een paal voor je regelen
zou het? die buik gaat er niet af in de lunchpauze?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de queen gewoon de hele dag zo zwanger te zijn
Nou, als je t over mij hebt, je weet het, ik ben geen poezenmens, sorry Eliesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja als ik zo'n beetje de gemiddelde zorg hier lees, kan je op zijn minst verwachten dat ze je in bad stoppen met lush, je vacht ontklitten, je oren intapen, en een paal voor je regelen
Volgens de eigenaar is ze best nog actief maar als ik de foto's zo zie weet ik het niet. Volgens mij is het de koningin van het zaaltjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dikkertje Dap, ze blijft wel mooi liggen steeds
Ik heb echt geen idee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt heel leuk! Weet je ook hoe laat de chiwallies zijn?
Ze hangt wel echt de diva uit als ik Vanes mag geloven , ze heeft dr handen vol aan drquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens de eigenaar is ze best nog actief maar als ik de foto's zo zie weet ik het niet. Volgens mij is het de koningin van het zaaltje
Nieuwe pose voor buikfoto's?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de queen gewoon de hele dag zo zwanger te zijn
Ja, das verplicht bij zwangerschap Morriequote:
Chippies, m&m's, zoute pinda's of cakejes?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, kijk eens aan.
Ik wil wel een broodje, kofiie en gezelschap, want ik verveel me
Oh mop, bewaar de m&m's voor morgen onder de film met mijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Chippies, m&m's, zoute pinda's of cakejes?
weet je wat pas erg is, ik zit die groene fernandes te drinkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben trouwens een liter frambozenlimonade van gazeuse weg aan het drinken, zo uit de fles![]()
Geen wonder dat ik niet meer stil kan zitten, die suiker en kleurstoffen
Dat is goed. Geen film zonder m&m'squote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mop, bewaar de m&m's voor morgen onder de film met mij
Whehehe, dat lijkt wel een beetje op wat ik heb, zo zoet dat je tanden er van uit je bek springen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je wat pas erg is, ik zit die groene fernandes te drinken
het ziet er uit als koelvloeistof uit een kernreactor, en het smaakt ook nog eens zo, en toch blijf ik het drinken
Dat doen mijn stiefdochter en ik altijd in een cocktailglas. Lijkt het net of we een bizarre cocktail hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je wat pas erg is, ik zit die groene fernandes te drinken
het ziet er uit als koelvloeistof uit een kernreactor, en het smaakt ook nog eens zo, en toch blijf ik het drinken
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh mop, bewaar de m&m's voor morgen onder de film met mij
quote:
Das nou jammer Eliesquote:
je moet die flessen dan ook niet opetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe, dat lijkt wel een beetje op wat ik heb, zo zoet dat je tanden er van uit je bek springen.
Ik drink maar heeeeel af en toe zulke zoete meuk, de colalightblikjes waren op bij de Aldi, en de flessen vind ik niet lekker![]()
Dus heb ik deze gekocht, en vruchtensapjes en spa rood .
bijwerkingen van de roti, iets minder kerrie de volgende keerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Fernandez dronk ik trouwens ook altijd met diezelfde ex Zwab, hoe doe je dat nou?
Dat was een surinamer, die zuipen altijd die meuk
Oh!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet die flessen dan ook niet opeten![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijwerkingen van de roti, iets minder kerrie de volgende keer
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Fernandez dronk ik trouwens ook altijd met diezelfde ex Zwab, hoe doe je dat nou?
Dat was een surinamer, die zuipen altijd die meuk
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef Maes het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg m&m's voor iedereen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef Maes het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg m&m's voor iedereen
quote:
Die hard!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooo, slaapkamer is helemaal klaar nu![]()
Lekker fris het weekend in.
Heerluk
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Hulleu!![]()
Ik ben volgens mijn gezelschap van net vrij irritant vandaag. So no news there.
Huh? hoe heb je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Hulleu!![]()
Ik ben volgens mijn gezelschap van net vrij irritant vandaag. So no news there.
Ik heb fiets weer terug geschopt daarquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb fiets weer terug geschopt daar![]()
Daar is echt geen lol aan, geen users van het kaliber Qwea en oh-oh en zo, verveelde me dood
Dan komt blue eyesquote:
Hier hebben de heren net rauwe stukken runderriblap gehad, oh en de dame ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die hard!
Jeetje Whoopie vindt zichzelf toch zielig..geen hapjesze ligt als een dweiltje in haar mand voor zich uit te staren
Tja, voor inhoudsvolle posts en mooie plaatjes moet je bij ons wezenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar is echt geen lol aan, geen users van het kaliber Qwea en oh-oh en zo, verveelde me dood
Ah ja vast, vandaar dat gesmeek in MSN of je mocht blijvenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou,,,, ik vond het hier ook niet leuk anders
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah ja vast, vandaar dat gesmeek in MSN of je mocht blijvenEn of je dan niet alleen de SC mocht hebben en zo
Welkom terug!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn ogen verkleuren al, zijn ouders hebben beiden gele/amber ogen dus ik denk dat hij dat ook wel zal krijgen?quote:
Ja jij post hier gewoon wat wij op msn bespreken....quote:
Alleen wat jij zegt...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja jij post hier gewoon wat wij op msn bespreken....
Dat is echt zooooooooo not done he...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja jij post hier gewoon wat wij op msn bespreken....
ja zie je, voor de verkiezingen hebben ze allemaal beloftesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Fiets heeft niks gedaan hier wat mij er toe kan brengen om te smeken of we m mogen houden eigenijk.
Gemiste kans
vind je dat normaal dan?quote:
Pff heb jij geen dagboek of zo?quote:
... en toen besefte Fiets iets waardoor hij lichtelijk in paniek begon te raken. Met zijn hart kloppend in zijn keel en zijn palmen nat van het zweet, vroeg hij zich afquote:
Fiets.zipquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
... en toen besefte Fiets iets waardoor hij lichtelijk in paniek begon te raken. Met zijn hart kloppend in zijn keel en zijn palmen nat van het zweet, vroeg hij zich af
zou Senes misschien ook zijn naakte webcamsessies posten?.....
dun dun dunnnnnnnn
Zal nog eens iets met je bespreken....quote:
Ok, das de doorslaggevende factor om de pc toch maar uit te zettenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
... en toen besefte Fiets iets waardoor hij lichtelijk in paniek begon te raken. Zijn hart kloppend in zijn keel, zijn palmen nat van het zweet...
zou Senes misschien ook zijn naakte webcamsessies posten?.....
dun dun dunnnnnnnn
Ik zou het doen, gewoon voor de zekerheidquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
Of krijgen we hier nu een onwijs vette modbashbattle en kan ik de pc beter nogh even aanlaten??????????
Wat jij hebt gezegd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal nog eens iets met je bespreken....![]()
vertel je de rest ook gelijk even hier?
Lolquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:47 schreef senesta het volgende:
[..]
ja... waar we het vanomrgen over hadden. ... dat heb ik je in vertrouwen verteld. Als jij dat tegen iemand zegt of hier ook maar post dan ben ik weg.quote:
ja als je zulke dingen gaat beloven, dan kan je verwachten dat dat zo meteen openbaar wordtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja... waar we het vanomrgen over hadden. ... dat heb ik je in vertrouwen verteld. Als jij dat tegen iemand zegt of hier ook maar post dan ben ik weg.
Heb niet meer gelezen of die tilapia mochtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier hebben de heren net rauwe stukken runderriblap gehad, oh en de dame ook![]()
En de rest van de twee kilo ligt gesneden en wel in de droogmachine, die zet ik aan als ik ga slapen
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja... waar we het vanomrgen over hadden. ... dat heb ik je in vertrouwen verteld. Als jij dat tegen iemand zegt of hier ook maar post dan ben ik weg.
Ik bedacht me wel he, weet je wat ik nog wel zou willen hebben? Een heel kort filmpje van een een scene van take me out waarbij alle lampen op rood gaan. Geen tekst of zo erbij verderquote:
wortel in je schoen, gedichtje en verlanglijstje erbij,quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik bedacht me wel he, weet je wat ik nog wel zou willen hebben? Een heel kort filmpje van een een scene van take me out waarbij alle lampen op rood gaan. Geen tekst of zo erbij verder
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wortel in je schoen, gedichtje en verlanglijstje erbij,
moet je aan Fiets vragenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet je aan Fiets vragen![]()
misschien iets wat prive is, over zijwieltjes of een vlaggetje van K3 achterop ofzo
mijn zusje heeft een hele hoop van die cd's grijs gedraaidquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
AFRIKAAAA TOT IN AMERIKAAAAAA
![]()
Heel erg, heb geen 1 cd, maar ken wel wat songteksten. Fout.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje heeft een hele hoop van die cd's grijs gedraaid
dat heeft littekens achtergelaten bij me
En niemand die haar zei dat ze de cd speler moest gaan gebruiken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje heeft een hele hoop van die cd's grijs gedraaid
dat heeft littekens achtergelaten bij me
zoiets ja...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
I feel sorry for you![]()
![]()
En nu? Maar veel metal enzo om te compenseren?![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En niemand die haar zei dat ze de cd speler KOPTELEFOON moest gaan gebruiken?![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
niets werkt zo goed om een ffsc stil te krijgen, als muziek met snelle gitaren en schorre finnen
Geef jij 'm chips dan?! Haha anyway ist geweldigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:51 schreef Cat22 het volgende:
Naartjie het chipsmonster.![]()
Ligt te slapen in zijn hangmand, ik pak een bus Pringles (nog niet open): hoofd omhoog, kater sukkelt uit zijn mand en arriveert bij mij op schoot. Snuffelt eens aan de bus en besluit dan dat kroelen ook wel oké is. Kuiert na een minuut of 10 weer terug naar zijn hangmand.
Waarop ik het plastic van de bus haal: hoofd omhoog.
Ik wacht.
Hoofd zakt weer.
Ik haal de dop eraf.
Hoofd omhoog.
Ik wacht.
Hoofd zakt weer.
Inmiddels zijn we zover dat ik de helft van het plastic eraf heb kunnen halen.
Kat ligt nog in de mand maar de oren zijn nu continue gespitst.
je was door de broden heen en hebt de feliway in de oven gegooid?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Liefjens, is het normaal dat een Feliway stekker best heet wordt?
Ik vind dat bovenste gedeelte zo warm. En het gordijn hangt er tegenaan. Dat zal toch geen kwaad kunnen?
/dochtervanbrandweerman
Hij moet warm worden om het spul wat erin zit te verdampen. Maar niet zo heet dat je gordijnen in brand kunnen vliegen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat bovenste gedeelte zo warm. En het gordijn hangt er tegenaan. Dat zal toch geen kwaad kunnen?
/dochtervanbrandweerman
Als ik chips eet mag hij altijd een klein stukje meesnoepen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geef jij 'm chips dan?! Haha anyway ist geweldig
Puk die komt al aanrennen en mauwen als ik nootjes in een bakje gooi, dat klinkt namelijk hetzelfde als zijn brokjes in het bakje waarin we het afmeten![]()
das een mooi stukje autolevitatiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ikzelf heb hem altijd vrij in de ruimte hangen.
Goed he?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das een mooi stukje autolevitatie
Das de Darwin-vis! Die is geëvolueerd, in tegenstelling tot de Christen-visjesquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik chips eet mag hij altijd een klein stukje meesnoepen.Wat heeft geleid tot een kater die desnoods door mij heen klimt om erbij te kunnen en ze zelfs uit mijn mond steelt als ik niet oplet.
![]()
Maarrrrr.... ik eet nu Pingles en beest ligt nog in zijn mand!![]()
ja en neequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
/dochtervanbrandweerman
ja zover was ik al...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das de Darwin-vis! Die is geëvolueerd, in tegenstelling tot de Christen-visjes![]()
![]()
Ik weet het.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das de Darwin-vis! Die is geëvolueerd, in tegenstelling tot de Christen-visjes![]()
![]()
[..]Ja, vind je het gek dat ie ze dan uit je mond jat
![]()
Ik ben daar misschien ook wel te consequent in, maar als wij iets eten dan krijgt Puk dat gewoon niet. Soms heeft ie net eten gehad, ga ik rauwe kip snijden en dan mauwt hij alsof hij 3 dagen geen eten heeft gehad.![]()
Toch welquote:
Nee hoor. De stekker is altijd dood.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de feliway stekker van schrödinger...
Echtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het.Het is het enige mensenvoedsel wat een kat in dit huishouden mag eten (Yoko en Satsu kennen het niet, weten niet wat ze missen en ik laat dat lekker zo), dus tja.... die ene zonde mag dan.
Ik kan een bord warm eten op tafel laten staan en geen kat die eraan komt. Pas als iets op de grond gezet wordt dan is het voor hen en dat weten ze prima.
Muv Naartjie en chips dus.
als je wilt mierenneuken kan je het krijgen ookquote:
kijk snel nog even!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:15 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker pittentrusten allemaal!
Die van mij zijn inderdaad altijd zeer hoopvol, dat wel. Eeuwige optimisten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
EchtMooi man! Jeetje. Haha
Nee, Puk kijkt altijd als wij wat te eten hebben verongelijkt, alsof hij nooit wat krijgt en heel zielig. Misschien z'n asiel-trauma, want toen hij net bij ons was at hij z'n bak binnen een paar minuten helemaal leeg, echt schrokken.
Maar dat begint ook wel minder te worden, al loopt hij wel vaak mee naar de keuken als ik erheen loop, je weet nooit als kat he, wanneer je wat krijgt.. je kan het allicht proberendat denken die van jou volgensmij ook!
![]()
Yeah but, no but, yeah but, no but....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je wilt mierenneuken kan je het krijgen ook![]()
eigenlijk is een feliwaystekker niet dood maar levenloos, dat zijn biologisch gezien twee hele verschillende dingen
de term dood impliceert namelijk dat de stekker ooit geleefd zou hebben...
Zwabber, de topics gaan weer veels te snel voor zo'n ziek iemand als ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
hoi Strega!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Zwabber, de topics gaan weer veels te snel voor zo'n ziek iemand als ik![]()
Mooi, die foto's van Nappie!
Oh, die pasta is echt rotzooi!. Gaan ze enorm van aan de schijt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:04 schreef nokwanda het volgende:
Ik had hier net een natte nachtmerrie. Wre hebbend e poezen dus pasta gegeven tegen de wormen. Doen we echt noooooit meer. Merlijn stinkend aan de schijt en het bleef aan zijn staart hangen. Straks zag/rook ik het al. Dus ik liet de wasbak halfvol lopen met lauw water en wikkelde hem half in een handdoek. Met wat moeite en krassen half gewassen en daarna nog afgedaan met een natte washand. Nu was ie droog en ging ie op de bak. En hoppa.... weer feest. Nu met vereende krachten en een hartverscheurend mauwend katje opgesloten in de badkamer. Man hield hem vast bij zijn nekvel en liet hem in het warme water zakken. Ik heb hem met een Lush shampoobar gewassen. De subtielste die ik had (Jumping Juniper). Nu is ie wel weer schoon, maar hij kijkt heeeeel zielig en hij is zooooo mager
Volgende week wil ik met hem naar de DA. Toch maar eens bloedonderzoek laten doen om te zien of er iets te vinden is waardoor hij zo mager blijft. Hij eet als een bootwerker.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mag ik die houden?
Voor in de berging?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, ik bind haar op het dak van de auto, de berging zal ze geweldig vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi, zijn er nog dingen die ik moet weten?
Bepaalde brokjes die ze eet? Is ze zindelijk? Makkelijk in de omgang? Alle inentingen gehad?
![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Kwijl, kwijl......quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Zijn ogen verkleuren al, zijn ouders hebben beiden gele/amber ogen dus ik denk dat hij dat ook wel zal krijgen?
[ afbeelding ]
quote:
Zeg maar tegen hem dat ik niet ga.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Kwijl, kwijl......![]()
![]()
![]()
Pagan zegt: Go to the bed.
voulez-vous coucher avec l'ordinateur?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Kwijl, kwijl......![]()
![]()
![]()
Pagan zegt: Go to the bed.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voulez-vous coucher avec l'ordinateur?
Die laatste spoiler ook ja!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je de spoiler niet gelezen?
Is het nu uit tussen ons? :
Maar hij heeft een hele leuke poes!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die laatste spoiler ook ja!
Mij een beetje weggeven aan Loveless!
en das maar goed ook, een beetje 1000 km gaan rijden met rammelende onderdelen in je auto, straks word je aangehoudenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die laatste spoiler ook ja!
Mij een beetje weggeven aan Loveless!
Maar die zit vast niet in de bergingquote:
Ik zit niet eens in de auto lees ik netquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en das maar goed ook, een beetje 1000 km gaan rijden met rammelende onderdelen in je auto, straks word je aangehouden
Maar mijn auto heeft een keimooi dak.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit niet eens in de auto lees ik net
Ik word vastgebonden op het dak![]()
Dan nog...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar mijn auto heeft een keimooi dak.
Daar lijkt hij nog lief...quote:
en dan komt datquote:Voor in de berging?
akte 2: de Fritzl in Loveless komt naar boven...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:03 schreef tombolafan het volgende:
En echt he:
[..]
Daar lijkt hij nog lief...![]()
[..]
en dan komt dat![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
akte 2: de Fritzl in Loveless komt naar boven...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
die komen vanzelf welquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik ben zn dochter niet he...
quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik zie het al, ik kan jullie twee rustig hier alleen in de SC achterlaten.![]()
Truste!
Of bij Zwabber, for that matterquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG... Ik durf niet meer mee Cat!!!!!!!!
PLEASE!!!!! LAAT ME NIET ACHTER BIJ LOVELESS!!!!!!!!!
he, je stopt wel meteen met rammelen, what's the problem?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG... Ik durf niet meer mee Cat!!!!!!!!
PLEASE!!!!! LAAT ME NIET ACHTER BIJ LOVELESS!!!!!!!!!
Eeeeeeeeeeh, het idee van in een kelder opgesloten zitten en daar dochters moeten baren met een nog ongedefinieerd doel?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
he, je stopt wel meteen met rammelen, what's the problem?
Ze staan op de vorige pagina gequotequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:17 schreef senesta het volgende:
Ik zoek me suf naar de afgrijselijke posts van Loveless
oh nu is het ineens niet zo afgrijselijk meer?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:19 schreef tombolafan het volgende:
En zo afgrijselijk zijn ze niet hoor
Hij wil alleen mij in zn kelder houden
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh nu is het ineens niet zo afgrijselijk meer?
Fok!, de plek waar et posten van goatse je een ban oplevert, en samenzweren over gijzeling en verkrachting "niet zo afgrijselijk" isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, voordat Senesta denkt dat ze moet modden ofzo...
Na die dag KLB is ze misschien iets te ijverig met notes ofzo
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fok!, de plek waar et posten van goatse je een ban oplevert, en samenzweren over gijzeling en verkrachting "niet zo afgrijselijk" is
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat weet je pas echt als je cat haar auto ziet met skibox op et dak...
Das omdat je mij geditched heb zonder iets te laten wetenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf nu echt niet meer...
En bedankt he zwabber...
Ik lig nota bene al in bed, maar nu durf ik niet meer te slapen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja verdomme, wil ik in bad, val ik in slaap na de pfaffs en word ik nu pas wakker![]()
En nu kijk ik Arachnofobia want die heb ik nog nooit gezien
wie weet zit ik nu onder je slaapkamerraam met een laptop, en wacht tot je post dat je gaat slapenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf nu echt niet meer...
En bedankt he zwabber...
Ik lig nota bene al in bed, maar nu durf ik niet meer te slapen
Hee! IK heb niemand geditched!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das omdat je mij geditched heb zonder iets te laten weten
Dat kan dus niet, jullie hebben me uit de tour geflikkerd, die ene keer dat ik me ergens voor op geef.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag ik gewoon alleen bij jou langskomen tijdens de knuffeltour? Ik durf niet meer met Cat mee!
Arachnafobia vind ik ZO niet eng!
* voorzichtig uit raam kijkt *quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie weet zit ik nu onder je slaapkamerraam met een laptop, en wacht tot je post dat je gaat slapen
Jij laat Cat zo de baas spelen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hee! IK heb niemand geditched!
Ik wilde best die zaterdag nog doorrijden naar jou hoor... of een andere dag met de trein ofzo komen
*langzaam de straat weer in loopt*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* voorzichtig uit raam kijkt *
* opgelucht adem haalt *
IK HEB NIKS GEDAAN!!!!!!!!!!!! IK BEN VAN HET SCHEMA EN DAAR STA JE GEWOON NOG IN!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, jullie hebben me uit de tour geflikkerd, die ene keer dat ik me ergens voor op geef.
Gemiste kans dus .
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*langzaam de straat weer in loopt*
de plannen zijn gewijzigd, je wordt per skibox vervoerd naar de berging van oh-oh, de stoel staat al klaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK HEB NIKS GEDAAN!!!!!!!!!!!! IK BEN VAN HET SCHEMA EN DAAR STA JE GEWOON NOG IN!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij laat Cat zo de baas spelen?
Ruggengraatloos mormel
dankje, dan weet ik nu naar welk raam ik moet abseilenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan alles zien he, ik zit op 3-hoog dus zie de hele straat
Groot voordeel is dan weer dat ik dan iig geen dochters kan barenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de plannen zijn gewijzigd, je wordt per skibox vervoerd naar de berging van oh-oh, de stoel staat al klaar
Nou, dan wordt je overruled door die Cat, want die postte hier een schema waar ik gewoon uitgeflikkerd was.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK HEB NIKS GEDAAN!!!!!!!!!!!! IK BEN VAN HET SCHEMA EN DAAR STA JE GEWOON NOG IN!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dankje, dan weet ik nu naar welk raam ik moet abseilen
ghehe, subtle zit al een maand in die kelder op jou te wachtenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Groot voordeel is dan weer dat ik dan iig geen dochters kan baren
je hoeft niet te smeken hoor, ik wil heus graag een keer langskomen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan wordt je overruled door die Cat, want die postte hier een schema waar ik gewoon uitgeflikkerd was.
En ik ga niet smeken hoor, tis graag of niet
OMG...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehe, subtle zit al een maand in die kelder op jou te wachten
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:45 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber , shhhhhhhhhhh![]()
We zouden toch niet prijsgeven waar we onze bapaovulling van maken
quote:
Nou, dat gaat geen dagen meer duren hoor!quote:
Vond ik dus ook... En mn zusje die bang is voor spinnen durft NOOOOOOOOIT meer zo'n lamp uit te doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:48 schreef oh-oh het volgende:
Wat een stomme saaie film is dit zeg.
Ik denk dat ik maar gewoon ga wandelen
IK zei niets over bapao, voor zover zij wist zat er een mrsubtle met alle onderdelen er nog aan te wachtenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:45 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber , shhhhhhhhhhh![]()
We zouden toch niet prijsgeven waar we onze bapaovulling van maken
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
IK zei niets over bapao, voor zover zij wist zat er een mrsubtle met alle onderdelen er nog aan te wachten![]()
btw, hoe bevalt het drogen van reepjes subtle in je nieuwe oventje eigenlijk, vinden de honden hem nog een beetje te kanen?
Nah, de honden hebben liever biefstuk, waarom denk je dat ik nooit meer bentofoto's hier laat zien?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
IK zei niets over bapao, voor zover zij wist zat er een mrsubtle met alle onderdelen er nog aan te wachten![]()
btw, hoe bevalt het drogen van reepjes subtle in je nieuwe oventje eigenlijk, vinden de honden hem nog een beetje te kanen?
Nou ja, volgens mij LOGt iedereen nu!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat gaat geen dagen meer duren hoor!
ja sorry honden + subtle, ik kon het niet latenquote:
ik pas niet in de skiboxquote:Ik wilde nog voorstellen om een keer naar Maastricht te rijden en onderweg Zwabber op te pikken (en eventueel in Maastricht achter te laten)
Maar daar zie ik vanaf denk ik
Godver, de ketting is te kortquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lees eens terug!
Wat ben jij van plan?
Zwabber durft niet te komen, dies bang voor mequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde nog voorstellen om een keer naar Maastricht te rijden en onderweg Zwabber op te pikken (en eventueel in Maastricht achter te laten)
Maar daar zie ik vanaf denk ik
Je mag bij mij gewoon op de voorbank hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja sorry honden + subtle, ik kon het niet laten![]()
[..]
ik pas niet in de skibox
quote:
Heute treff' ich einen Herrenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, de honden hebben liever biefstuk, waarom denk je dat ik nooit meer bentofoto's hier laat zien?
Ik ben zelf maar aan het mensenvlees begonnen.
Als er 1 iemand is die dat zou begrijpen dat was dat mr zelf wel toch?
Jij cougar, jij houdt 'm meteenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zwabber durft niet te komen, dies bang voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |