quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:08 schreef mootie het volgende:
Marijke is een gruwel, heeft het alleen maar over zichzelf, ze is nu al veel te bekend om Man bijt hond te doen bijvoorbeeld.
Ik vind dat Marijke het best wel leuk doet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:04 schreef Toverheks het volgende:
Nou, niemand is geloof ik blij op de chat met Marijke, kritiek is niet van de lucht.
Marijke wist niet eens dat ze gingen optreden, dus goed voorbereid.
Kampers? Mwoah, valt wel mee denk ik. Volgens mij doorsnee meiden, doorsnee in de categorie niet-studentes.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:14 schreef Disana het volgende:
Ik kom net weer binnen en zie dat de meisjes op de chat kampers worden genoemd. Ze werken alledrie in de zorg, dus dat zal toch wel meevallen?
Het zijn misschien giebelmeiden maar ze doen naar mijn mening wel nuttig werk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kampers? Mwoah, valt wel mee denk ik. Volgens mij doorsnee meiden, doorsnee in de categorie niet-studentes.
Dat is domheid en/of kwetsen om het kwetsen imho.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:14 schreef Disana het volgende:
Ik kom net weer binnen en zie dat de meisjes op de chat kampers worden genoemd. Ze werken alledrie in de zorg, dus dat zal toch wel meevallen?
Ze is al te beroemd voor een eigen decor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef Jian het volgende:
Dan zit ik even te kijken en dan dan denk ik, stelletje inspiratieloze amateurs, dit is weer een ander programma, dus het minste wat je dan kunt doen is het decor een beetje aanpassen, een ander bloemstuk, een paar fleurige kussens in de bank, wat andere muurdecoraties,een tapijt voor de bank, etc. gewoon om het programma een beetje haar eigen identiteit te geven .... maar nee, gewoon lekker "BunkerJaapgrijs "![]()
Simpele zaken, maar ...
Jij neemt het een stuk serieuzer dan ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef Jian het volgende:
Dan zit ik even te kijken en dan dan denk ik, stelletje inspiratieloze amateurs, dit is weer een ander programma, dus het minste wat je dan kunt doen is het decor een beetje aanpassen, een ander bloemstuk, een paar fleurige kussens in de bank, wat andere muurdecoraties,een tapijt voor de bank, etc. gewoon om het programma een beetje haar eigen identiteit te geven .... maar nee, gewoon lekker "BunkerJaapgrijs "![]()
Simpele zaken, maar ...
Mijn opmerking gaat ook niet over de inhoud, ik heb eerlijk gezegd niet geluisterd, maar over de medewerkers ("de programmaleiding" ) van SV ! Inspiratieloze mensen !quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij neemt het een stuk serieuzer dan ikNog los van de aankleding, dit hele interview is flut. Die tante kan beter zichzelf interviewen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |