Ja, je kunt ook een masker opzetten natuurlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt bij mijn weten de eerste tijd niet gekeken. Hij deed toen heel laconiek over het commentaar op de chat als Alsido, Peter of Liesbeth erover klaagden.
Precies ja, en ook Danny heeft geen enkel plezier meer in FOK! en Bos is zojuist gekapt om ook eens rust te hebben. We hebben geen flauw benul, maar we denken 't wel te weten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:04 schreef Stefan het volgende:
Je bedoelt het soort gezeik dat Danny Roodbol al 11 jaar over zich heenkrijgt. Je doet er niks aan, mensen zeiken toch wel, op SV, op FOK!, op GS, op Wouter Bos. Comes with the job.
Hij wordt helemaal niet maanden achtereen ieder uur van de dag afgezeken. En een deel van het afzeiken is geheel begrijpelijk als je de clown uithangt en je je opdringt aan het Nederlandse volk. Niet iedereen is er van gediend. Johan wil koste wat kost aandacht, dan kun je ook verweer verwachten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, je bent wel eens maanden achtereen ieder uur van de aag afgezeken?
Ja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je bedoelt het soort gezeik dat Danny Roodbol al 11 jaar over zich heenkrijgt. Je doet er niks aan, mensen zeiken toch wel, op SV, op FOK!, op GS, op Wouter Bos. Comes with the job.
Dat zeg ik. Je kunt er niks tegen doen dan slechts zelf afstand te nemen. Als je lichaam zegt: stop! Dan stop je of je gaat door met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies ja, en ook Danny heeft geen enkel plezier meer in FOK! en Bos is zojuist gekapt om ook eens rust te hebben. We hebben geen flauw benul, maar we denken 't wel te weten.
Ik zie de mensen in kwestie bijna altijd speciaal inloggen als Johan voor de chat gaat zitten. Voor Johan is het dus wel 'ieder uur van de dag'.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij wordt helemaal niet maanden achtereen ieder uur van de dag afgezeken. En een deel van het afzeiken is geheel begrijpelijk als je de clown uithangt en je je opdringt aan het Nederlandse volk. Niet iedereen is er van gediend. Johan wil koste wat kost aandacht, dan kun je ook verweer verwachten.
Dat hij zich voorheen wist te redden doet er toch niets aan af dat hij nu niet bestand is tegen de kritieken die hij krijgt en zich daar niet los van weet te maken? Hij duikt er bovenop, terwijl hij het beter wat rustiger aan kan doen. Als hij zijn hart wat rust wil gunnen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt bij mijn weten de eerste tijd niet gekeken. Hij deed toen heel laconiek over het commentaar op de chat als Alsido, Peter of Liesbeth erover klaagden. Zijn kritiek erop is pas van de laatste tijd, na zijn falen in de politiek.
Ik denk dat je teveel projecteert met die cursus weerbaarheid. Voorzover ik weet heeft Johan zich met al zijn nukken en fouten altijd prima kunnen redden ondanks dat hij zichzelf vaak te kijk zette. Bij een gebrek aan weerbaarheid denk ik toch echt niet aan een type als Johan.
Nog los van de chat, hij kreeg ook bedreigingen per e-mail, dus je ontkomt er niet aan. Dan kun je 2 dingen doen, het je aantrekken en het zoveel mogelijk los laten.quote:Dat je die mensen altijd houdt wil niet zeggen dat je het ook moet toestaan. Niemand verplicht je je tent open te stellen voor mensen die alleen maar komen om lol te beleven aan het sneren.
Ik moest precies aan hetzelfde denken. Dat ligt gewoon aan de persoonlijkheid van zowel Danny als Johanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Even een tegenvraag, wie krijgt er zoveel kritiek en kan er wel mee omgaan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:13 schreef Maanvis het volgende:
Ik moest precies aan hetzelfde denken. Dat ligt gewoon aan de persoonlijkheid van zowel Danny als Johan. Niets aannemen van anderen, in de verdediging schieten bij opbouwende kritiek. Vrijwilligers schofferen. Uit je slof schieten als het ff mis gaat. Ik vind dat altijd zo zonde, want op deze manier maken ze het zichzelf zo ontzettend moeilijk. Met de juiste 'grondhouding' heb je kom je zo veel verder! Het ergste vind ik dat de mensen om ze heen deze zelfdestructieve grondhouding voor lief hebben genomen, en er niet meer tegenin gaan, terwijl dat juist het laatste sprankje hoop is op een beter leven en een beter humeur..
Bos gaf gisteren nadrukkelijk aan dat het niet was omdat hij het niet aan kon, maar dat zn prioriteiten anders lagenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies ja, en ook Danny heeft geen enkel plezier meer in FOK! en Bos is zojuist gekapt om ook eens rust te hebben. We hebben geen flauw benul, maar we denken 't wel te weten.
ook weer mee eensquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij wordt helemaal niet maanden achtereen ieder uur van de dag afgezeken. En een deel van het afzeiken is geheel begrijpelijk als je de clown uithangt en je je opdringt aan het Nederlandse volk. Niet iedereen is er van gediend. Johan wil koste wat kost aandacht, dan kun je ook verweer verwachten.
Ik vind dat zo raar, ik zie jou bijna nooit op de chat, en toch denk je te weten wat er allemaal gebeurt? Vaak is het gewoon constructieve kritiek op de programma's.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, je bent wel eens maanden achtereen ieder uur van de aag afgezeken? Ik geloof er geen barst van, en die zelfingenomenheid icm het ontbreken van iedere vorm van zelfkritiek bij de chatters maakt 't dat ze vinden dat ze ook 't komende jaar gewoon door mogen gaan met ieder uur gezeik.
Omdat 't kan.
John de Mol. Jan-Peter Balkenende. Job Cohen. Rita Verdonk. Geert Wilders. Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Even een tegenvraag, wie krijgt er zoveel kritiek en kan er wel mee omgaan?
Niet specifiek SV denk ik, gewoon in het algemeen, z'n betrokkenheid bij het koninklijk huis, daar wist hij zich toch behoorlijk op de voorgrond te zetten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe dringt hij zich dan precies op met SV? Niemand is verplicht te kijken.
En hoe weet jij dat hij daarbij niet tegen kritiek kon? Als dat zo was, had hij zich wel teruggetrokken uit het openbare leven. Het gaat hier over SV en de kritiek daarop die hem teveel wordt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet specifiek SV denk ik, gewoon in het algemeen, z'n betrokkenheid bij het koninklijk huis, daar wist hij zich toch behoorlijk op de voorgrond te zetten.
Of een druppel die de emmer doet overlopen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat hij daarbij niet tegen kritiek kon? Als dat zo was, had hij zich wel teruggetrokken uit het openbare leven. Het gaat hier over SV en de kritiek daarop die hem teveel wordt.
Een optelsom van zijn hele leven bedoel je? Een verlate midlifecrisis?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of een druppel die de emmer doet overlopen?
Ik denk dat het falen van zijn 'politieke' plannen er ook mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Een optelsom van zijn hele leven bedoel je? Een verlate midlifecrisis?
Ik betwijfel het. Ik denk echt dat het allemaal om het falen van SV draait. Hij voelt dat, wil het niet onderkennen of doeltreffende stappen nemen, en ziet dat terug ik de kritiek op de chat (afgezien van de beroepssneerders).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |