Dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:50 schreef Dirkh het volgende:
Hoezo subtiel, daar heb je niks aan. Iemand gewoon aankijken en zeggen: Goh, je bent wel lekker twee uur te vroeg. En dan verder niks meer, maar venijnig kijken.
Klaar, aan uit. Of aan, weet even niet meer in welke modus ik sta.
quote:
Oh, eh... tja, was zeker te moeilijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit dus in en uit te loggen en heb 20 keer geprobeerd een topic aan te maken met [SC] #45 - Met diverse modi
Lukt niet? Als ik op invoeren druk krijg ik weer de preview
Ja hoor. Ik ben niet zo iemand die denkt dat ie alles kan zeggen omdat ie dat vindt, soort boeren stugheid. Ik vind alleen wel dat als iemand iets meent te mogen, dan vind ik dat goed, maar dan krijgt ie ook mijn mening als dat nodig blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Kan ik jou de volgende keer ook gewoon uitnodigen?
quote:
Geniaaltjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen OP had staan, en dat hij daarom niet wilde.
Ja weet ik veel
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Kan ik jou de volgende keer ook gewoon uitnodigen?
Ja ze zijn er al een tijdje hoor (quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben niet zo iemand die denkt dat ie alles kan zeggen omdat ie dat vindt, soort boeren stugheid. Ik vind alleen wel dat als iemand iets meent te mogen, dan vind ik dat goed, maar dan krijgt ie ook mijn mening als dat nodig blijkt te zijn.
Zijn ze er nou nog niet trouwens? Kan je meteen zeggen dat het eten nu verprutst is.
quote:
Oh, lezen ze mee?quote:
ff snel een naaktfoto plaatsen, kijken of ze over je schouders meegluren. Momentje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik zeg steeds 'ff nog een mailtje sturen dat de deur nog uit moet hoor!'
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik zeg steeds 'ff nog een mailtje sturen dat de deur nog uit moet hoor!'
quote:
Ah, nou, gelukkig maarquote:
Ik bedoelde te zeggen dat het maar goed is dat het geen naaktfoto was, anders had ik hem gemistquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zit te denken, is dit nou goed of niet goed?
Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?
Gewoon hotelletje pakken of gaat er ook nog wat om heen gebeuren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat het maar goed is dat het geen naaktfoto was, anders had ik hem gemist![]()
Ik ga een hotelletje pakken met mr Gb morgen![]()
Weet ik nog niet precies, maar we gaan morgen gewoon daar heen en dan zien we wel. Ze hebben in het hotel in ieder geval ook een welness gedeelte enzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon hotelletje pakken of gaat er ook nog wat om heen gebeuren?
Ah, gewoon relaxen en kijken hoe de dag loopt. Prima.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, maar we gaan morgen gewoon daar heen en dan zien we wel. Ze hebben in het hotel in ieder geval ook een welness gedeelte enzoIk heb er zin in in ieder geval!
Dat meen je niet. Zit je een heel weekend zonder internet, een beetje alleen met je vrouw/vriendin in een hotelkamer. The horrorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, gewoon relaxen en kijken hoe de dag loopt. Prima.
Wel laptop mee he.
Ik ben een poosje geleden in het Golden Tullip hotel (Rottedam) geweest voor een weekend, laptop mee, want er is overal WiFi... Nou mooi dus niet, storing bij de provider. Hele weekend naar de kloten.
Verder is er dus geen reet te doen, ja winkelen en ergens eten.
Na een half uur elkaar glazig aankijken heb je het wel gezien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Zit je een heel weekend zonder internet, een beetje alleen met je vrouw/vriendin in een hotelkamer. The horror![]()
No worries, ik neem m'n laptoppie mee
Echt?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Na een half uur elkaar glazig aankijken heb je het wel gezien.
Daarna ff eten, ergens wat drinken, terug naar de kamer en bellen naar de receptie. Hoe lang gaat die storing nog duren? Help me!!
Nee ik bedoel dat je zo snel uitgeklept bent (en dat weet je welquote:
Geen borrel als in feestjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
Maar MI-etje, er is gevraagd hoe de borrel was, maar de letters dansen over het scherm?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, gewoon relaxen en kijken hoe de dag loopt. Prima.
Wel laptop mee he.
Ik ben een poosje geleden in het Golden Tullip hotel (Rottedam) geweest voor een weekend, laptop mee, want er is overal WiFi... Nou mooi dus niet, storing bij de provider. Hele weekend naar de kloten.
Verder is er dus geen reet te doen, ja winkelen en ergens eten.
Hihihi gaat lekker met die visite Greys!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik bén me trouwens een dom wicht soms zeg...
Heel die fondue klaargezet, bijna aan tafel, bedenk ik me dat ik de oven nog helemaal niet heb aangezet voor de brodenDus nu moeten ze nog maar ff wachten
Keukenheksprinsesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik bén me trouwens een dom wicht soms zeg...
Heel die fondue klaargezet, bijna aan tafel, bedenk ik me dat ik de oven nog helemaal niet heb aangezet voor de brodenDus nu moeten ze nog maar ff wachten
Arme mensen. Die rijden al vanaf drie uur vanmiddag rondjes door de buurt en zijn uitgehongerd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi gaat lekker met die visite Greys!
Och waarom ermee zitten als je alle tijd hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
Treurig wel he?
En ze vinden het nog steeds leuk! Onvoorstelbaar
Wacht maar tot ze in de auto onderweg naar huis zitten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
Treurig wel he?
En ze vinden het nog steeds leuk! Onvoorstelbaar
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och waarom ermee zitten als je alle tijd hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
Quelle horreur!!!
Maar goed dat ik dan in elk geval de ramen nog gelapt heb van de week.
Pfiew...
Dat wist ik, daaromquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
Quelle horreur!!!
Maar goed dat ik dan in elk geval de ramen nog gelapt heb van de week.
Pfiew...
Hihi wat een gedoe toch die visitequote:
quote:
tsss, jongeluiquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij ging hij vanavond naar een concert of zoiets.
Jij boent het hele huis niet voor de visite?quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach zonder mensen als loveless, geen stabiel inkomen voor K3
Bijhouden is het sleutelwoord, of zoals ik dat noem, delegeren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij boent het hele huis niet voor de visite?
Oooh nu snap ik het hotel verhaal, je hebt je huishoudster niet veel te vertellenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bijhouden is het sleutelwoord, of zoals ik dat noem, delegeren.
Nou huishoudster, zo zou ik haar niet noemen, omdat ik dat niet van haar mag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh nu snap ik het hotel verhaal, je hebt je huishoudster niet veel te vertellen
Ojaquote:
Oeh, ik heb ooit eens tegen een schilder gezegd dat iets geverfd moest worden. Klaar, einde verhaal, dag Dirk met je domme harses. Echt not done.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ojaik noemde de hovenier vanmiddag tuinman, ben bang dat de offerte meteen omhoog schiet voor de Mr.
Mja pech dan hoor ik mopper ook niet als iemand roept dat ik manusje van alles ben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeh, ik heb ooit eens tegen een schilder gezegd dat iets geverfd moest worden. Klaar, einde verhaal, dag Dirk met je domme harses. Echt not done.
Ik ben coordinator binnen het bedrijf. Dat hebben ze gedaan omdat ze niet wisten hoe ze dat wat ik doe nou eigenlijk moesten noemen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja pech dan hoor ik mopper ook niet als iemand roept dat ik manusje van alles ben.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij boent het hele huis niet voor de visite?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben coordinator binnen het bedrijf. Dat hebben ze gedaan omdat ze niet wisten hoe ze dat wat ik doe nou eigenlijk moesten noemen.
Goed, stel je dat dan even voor en dan sta je buiten met een paar lolbroeken (collega's) die mijn functie dan gaan omschrijven. Afzeikmomentje.
Mijn ho werkt heel goed hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
Het is maar net wat je ze laat doen
Je wordt er niet geliefder door maar soms is ho roepen wel handig.
Ja, staat hier aan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Kijkt er nog iemand Xfactor van jullie toevallig?
Ehh nee dusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Kijkt er nog iemand Xfactor van jullie toevallig?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, staat hier aan.
Ik moet zeggen dat er wel hele goede tussen zitten hoor. Damn.
Ja en?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En altijd weer geweldige vrouwen en prachtige vrouwen, en de mannen? Zingen niet en zien er ook niet echt bijzonder uit.
Ml-etje; kijk jij iets anders of niet bij de tv aanwezig?
Kan er wel om lachenquote:
Yes indeedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dat programma waar Paay vorige week zat?
Ja, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die rode lippenstift staat d'r wel prachtig zeg
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
Dan heb je allemaal van die meiden die zo zelfverzekerd zijn, zo'n uitstraling hebben en dan zie je hun vriend en dan zijn het allemaal van die wattenstaafjes. Waarom? Daar hoort een vlotte vent bij, karakter.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
Dan heb je allemaal van die meiden die zo zelfverzekerd zijn, zo'n uitstraling hebben en dan zie je hun vriend en dan zijn het allemaal van die wattenstaafjes. Waarom? Daar hoort een vlotte vent bij, karakter.
dirkh wil stiekum wel een wattenstaafje zijn?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:14 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb echt mijn tijd wel gehad. Ik ben nu aan het afbouwen, zulke meiden kan ik niet meer aan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dirkh wil stiekum wel een wattenstaafje zijn?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb echt mijn tijd wel gehad. Ik ben nu aan het afbouwen, zulke meiden kan ik niet meer aan.
quote:
quote:
Pas op he, ik begin anders over je krullen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dat wel aankunt
bring it on, en vergeet je rollator nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pas op he, ik begin anders over je krullen.
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
Johan Derksen: oh voor we beginnen (rtl 7 voetbal int) zijn er nog mensen die willen stoppen en zich aan het gezin willen wijden?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bring it on, en vergeet je rollator niet
Dat noemen wij gewoon werkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Greys al lekker zonder visite met d'r pootjes omhoog op de bank zitten?
quote:
oh god, er is gewoon geen excuus voor dat soort opmerkingen, echt niet, zelfs al ben je carebear-force 1 ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:44 schreef Dirkh het volgende:
Oeps, bier over het scherm. Jongensgroepje: We hebben veel geknuffeld.
Zucht
quote:
jullie staan alletwee een beetje te strak afgesteld volgens mijquote:
[/naief]pootjes omhoog en zolang er geld op het nachtkastje gelegd wordt leveren wij de diensten.[naief]quote:
Alleen als je strak gespannen bent kom je op een hoogtepuntquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
jullie staan alletwee een beetje te strak afgesteld volgens mij![]()
*veerspanning een beejte omlaag draait*
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[/naief]pootjes omhoog en zolang er geld op het nachtkastje gelegd wordt leveren wij de diensten.[naief]
Zonder mods kan het ineens allemaal Curly.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
jullie staan alletwee een beetje te strak afgesteld volgens mij![]()
*veerspanning een beejte omlaag draait*
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had dus gedacht dat je dat er niet mee bedoelde, vandaar de que.
Voorspelbaar.
Is een van jullie soms hoer geweest of zo dat jullie er zo agressief op reageren voor de tweede keer?quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als het zo voorspelbaar was, hoe gek zit jij dan in elkaar? Jij bent dus dubbel ziek, je weet wat je post en je weet wat voor reactie er op komt.
nou oke dan, get a room you twoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alleen als je strak gespannen bent kom je op een hoogtepunt
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat Dirk op de lieve tour was, dus was op de lieveDirk uitleg aan het wachten. Kennelijk was die er niet. [/jammer]
je bent ook echt een meester in subtiele opmerkingen hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is een van jullie soms hoer geweest of zo dat jullie er zo agressief op reageren voor de tweede keer?
Ok botterik, dat kan ik ook.quote:
Neequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Greys al lekker zonder visite met d'r pootjes omhoog op de bank zitten?
Jeroen van de Boom. Gelukkig, nog een topper op RTL4quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Zo even kijken of Peter van der Vorst nog boeiende gasten heeft. Of is er nog iets leukers op tv?
*kuch* er word met modder gegooit, en we zitten zonder moddereter, dan blijft al die modder zomaar liggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
En ik heb twee van de vier broden laten aanbranden
Jeetje nog geen bedtijd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik kan het wel even vragen of ik er op mag. Ze is wel verkouden, maar dat glijdt wel weer lekker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ok botterik, dat kan ik ook.
Wat is er? Mag je er niet op vanavond ofzo dat je je als een hork gedraagt?
Oh shipsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
Da's geen modder waar hij mee gooit hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kuch* er word met modder gegooit, en we zitten zonder moddereter, dan blijft al die modder zomaar liggen
Ach, dan zeg je toch dat je twee broden hebt gekocht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
Nee, want ik slaakte een gil aan tafel toen ik me bedacht dat er een brood al 40 minuten in de oven lag.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, dan zeg je toch dat je twee broden hebt gekocht.
Die reactie geef je best vaak.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld.
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld.
nou, oke, een keer likken en het is wegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's geen modder waar hij mee gooit hoor.
Dat zijn drie korrels zand.
Oh, dan kan je het er op gooien dat het zo gezellig was, ogen iets dichtknijpt en neus iets optrekt, schouders een tikje ophaalt en iedereen denkt dat je het meent.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want ik slaakte een gil aan tafel toen ik me bedacht dat er een brood al 40 minuten in de oven lag.
Dus die optie kon al niet meer.
En dan een nieuwe er in en die gewoon ook weer vergeten.
Ja pffff.
Hou op, ik heb al meer over mijn sexleven besproken met mijn schoonouders dan me lief is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dan kan je het er op gooien dat het zo gezellig was, ogen iets dichtknijpt en neus iets optrekt, schouders een tikje ophaalt en iedereen denkt dat je het meent.
Of je zegt gewoon: Ja, maar ik kan wel heel goed pijpen hè MrG.
Gelukkig heb je de foto's nog, we wachten het af. Vol belangstelling, geheel zonder eigen gerief.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou op, ik heb al meer over mijn sexleven besproken met mijn schoonouders dan me lief is.
Tegen mijn zinMaar dat vertel ik je nog wel een keer.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou op, ik heb al meer over mijn sexleven besproken met mijn schoonouders dan me lief is.
Tegen mijn zinMaar dat vertel ik je nog wel een keer.
Cole?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
God wat is die chick van Cole toch prachtig zeg
Ja ik ken haar alleen niet als jurylidquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Cole?
Is dat dat jurylid, de vrouw die het mooist kan huilen van de hele wereld?
Doe eens verzinnenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke dames zijn waarover boos?
Wat heb je nou weer gedaan?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou UK gaat echt niet winnen met dit nummer, ongeacht welke zanger ze sturen. Ze klinken alledrie maar mager.
Ik heb gesuggereerd dat je geld krijgt als je met je pootjes omhoog op de bank ligt. Als in jij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke dames zijn waarover boos?
Wat heb je nou weer gedaan?
Ons NSF was leuker.quote:
Zowel je korte als lange termijn geheugen is kapotquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb gesuggereerd dat je geld krijgt als je met je pootjes omhoog op de bank ligt. Als in jij.
Foei. Foei.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb gesuggereerd dat je geld krijgt als je met je pootjes omhoog op de bank ligt. Als in jij.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
Overigens moest ik ook huilen van dat verhaal van die kerel en van die auditie toen
Er is echt niemand die zo mooi kan huilen als jurylid als die Cheryl!
oh kut, ik heb iets overgeslagen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zowel je korte als lange termijn geheugen is kapot
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die Alexis is wel een lekker ding zeg. (BBC).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja 2 dingenquote:
Geen idee, zal het straks nog eens kijken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ah gos wat een zielig verhaal ook van die man
Huilt Cheryl al voordat hij ging zingen of leek dat maar zo?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, zal het straks nog eens kijken.
Als de visite weg is
Maar ik wil ook zo kunnen huilen!
Even denkenquote:
Ja best wel geloof ik! In elk geval tot in de live shows!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Greys heeft die man het nog ver geschopt eik?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja best wel geloof ik! In elk geval tot in de live shows!
Niet gewonnen, dat niet.
Zij zitten nog aan de eettafel.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
Je zit nu naast de visite te fok!ken Greys?
Oh, snipperdag?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
... en nee, niet met de pootjes in de lucht.
Mijn schoonvader vindt dat België moet winnen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
I'M IN LOOOOOVE WITH A FAIRYTAAAAAAAAAALE (BBC).
Wij hadden tenminste Johnny Logan.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij zitten nog aan de eettafel.
Ik op de bank.
LOLquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
I'M IN LOOOOOVE WITH A FAIRYTAAAAAAAAAALE (BBC).
Wij hadden tenminste Johnny Logan.
Tombo! Long time no seequote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Ik heb daarna heel hard Sieneke aangezet en ben boos weggelopen, dat begrijp je zeker wel.
Ze vonden het ook wat vreemd dat ik een kokosmacroon nam na het fonduen.quote:
Kokosquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vonden het ook wat vreemd dat ik een kokosmacroon nam na het fonduen.
quote:
Barbáren zijn hetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
En verdorie, niemand kijkt het joetjoebje terug waar Greys nog om vraagt hè!
Ik ben belangrijk ESF-dingen aan het volgen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
En verdorie, niemand kijkt het joetjoebje terug waar Greys nog om vraagt hè!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben belangrijk ESF-dingen aan het volgen!
Ow dat vind ik niet vreemd, na het hartige eten MOET er zoet!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze vonden het ook wat vreemd dat ik een kokosmacroon nam na het fonduen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar nu ga ik slapen want ik ben echt op. Vannacht heel weinig geslapen (omdat ik tentamen had vandaag, wat slechter ging dan gepland). Ogen vallen steeds een beetje dicht.
Trusten popjes en DirkH!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow dat vind ik niet vreemd, na het hartige eten MOET er zoet!
Nee... Laten we het er maar niet over hebbenquote:
quote:
Okquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee... Laten we het er maar niet over hebben
Is er nog iets boeiends gebeurd hier? Ik moet denk ik 3 topics doorlezenquote:
bwhehehehequote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een oud-collega van me kon als enige franse zin:
Je suis une petit pain avec du fromage
![]()
meh, voornamelijk dirkh die over zijn leuter praatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is er nog iets boeiends gebeurd hier? Ik moet denk ik 3 topics doorlezen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is er nog iets boeiends gebeurd hier? Ik moet denk ik 3 topics doorlezen
Ik moet toch nog wat teruglezen geloof ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, voornamelijk dirkh die over zijn leuter praat
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet toch nog wat teruglezen geloof ik
Noem dat maar neequote:
Lamaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet toch nog wat teruglezen geloof ik
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh en dat vind je wel om te lachen. Vrouwen zijn zo dodelijk dom.
Graag, deel het jouwe duidelijk niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah.. ik was op zoek naar iemand met gevoel voor humor. Maar zoals je zelf al zegt: Lama.
Die zijn leukquote:
Oh dat was me al een tijdje bekend.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Graag, deel het jouwe duidelijk niet.
Ik moest googlenquote:
Doe er je voordeel meequote:
Schattig héquote:
Geen idee hoe ik mijn voordeel kan doen met iemand die mijn humor niet deelt. Ik vrees dat ik dat wel in Jip en Janneke taal uitgelegd kan krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
"Schat, wat heb je een pittig kort kapsel!"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Schattig héze hebben ze hier op een boerderij.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
ga zo eens naar bedje
springende alpaca's tellen
quote:
Takkie!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik mijn voordeel kan doen met iemand die mijn humor niet deelt. Ik vrees dat ik dat wel in Jip en Janneke taal uitgelegd kan krijgen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Alleen topic 44 nog en ik ben bijgelezen!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
Kooten en de Bie
"Onze donkere heren zijn op dit moment allemaal bezeten"
ik las ergens in POL iets over een noord-zuidlijn metro van groningen naar maastrichtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me hem echt nog niet daar op die plek voorstellen
OMG, het toppunt van truttigheid en burgerlijkheid!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet een meet om jou over de streep te trekken; een spelletjesmeet
welke streep en wie gaat mij trekken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet een meet om jou over de streep te trekken; een spelletjesmeet
Onsuh groot geschapuh Germaanse boy.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Assik met mein Bep in de Spuistraat loop...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, het toppunt van truttigheid en burgerlijkheid!
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik láát je!
Als ik maar niet mee hoef te doen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik hou van Rollercoaster Tycoon
en dan wel de originele, niet 2 of 3 met expansion packs
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
dat spel moet inmiddels ook al oud zijn *opzoeken doet*
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaaa en dan die juichende poppetjes in het park en die kotsende jongetjes!
Met wat drank op is dat nog wel lachen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar.......ook......niet 1 potje Hints?
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Met wat drank op is dat nog wel lachen.
Mits het juiste gezelschap.
Het enige dat ik vroeger leuk vond was Stratego.
Maar ik kreeg altijd ruzie met degene tegen wie ik speelde, want ik liep altijd stiekem met mijn bommen.
ik ook!!!!!quote:
Ja, en als je het hebt gehaald dat iedereen zn ballon los laat!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaaaaaa en dan die juichende poppetjes in het park en die kotsende jongetjes!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En later hebben ze de graphics verpest met die 3D zooi
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Trust me, je wilt mij écht niet horen zingen
Mijn zusje liep ook altijd met haar bommen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Met wat drank op is dat nog wel lachen.
Mits het juiste gezelschap.
Het enige dat ik vroeger leuk vond was Stratego.
Maar ik kreeg altijd ruzie met degene tegen wie ik speelde, want ik liep altijd stiekem met mijn bommen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Ik speel zo nu en dan Sega en Snes Nes meuk op van die emulators, echt geweldigquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
RCT1 ! hardcore to tha bone!![]()
![]()
ik ben dan ook zo'n kansloze kloot die tetris speelt, een atari computer heeft staan, een atari spelcomputer, en een sega![]()
oude spelletjes
Dat soort dingen zijn echt alleen leuk met drank op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je klinkt anders best wel sekseh leuk hoor!
En ik kan ook niet zingen, maar ging er meer om of je het überhaupt zou willen qua categorie spelletjes
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Henk is verdwaald, en kan de uitgang niet vinden"
oh oeps, ingesloten op een eilandje
hahahahaha, ja...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Henk is verdwaald, en kan de uitgang niet vinden"
oh oeps, ingesloten op een eilandje
quote:
Sommige zijn nooit tevreden, altijd frusty en altijd aan het kotsen en klagen dat er geen prullenbak isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, ja...
die chagrijnige mensen die het niet konden handelen dat sommige wegen alleen naar een UITGANG gingen...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ik ben altijd zo'n milde troela, speel heel graag maar gewoon "gezellig" [/kneusje]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
ja en dan nog klagen, boven op hun 15 vakjes hoge toren van een vakje groot, in hun eentje, tis of bankjes of prullenbakken, niet zeurenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige zijn nooit tevreden, altijd frusty en altijd aan het kotsen en klagen dat er geen prullenbak is
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja en dan nog klagen, boven op hun 15 vakjes hoge toren van een vakje groot, in hun eentje, tis of bankjes of prullenbakken, niet zeuren
Ja, zelfs met op elke hoek een prullenbak en genoeg prullenbakkenlegers gooien ze alles op de grondquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige zijn nooit tevreden, altijd frusty en altijd aan het kotsen en klagen dat er geen prullenbak is
met het zelfde gemak, gooi je het in de afvalbak ergens op de grondquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zelfs met op elke hoek een prullenbak en genoeg prullenbakkenlegers gooien ze alles op de grond
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zelfs met op elke hoek een prullenbak en genoeg prullenbakkenlegers gooien ze alles op de grond
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |