Dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:50 schreef Dirkh het volgende:
Hoezo subtiel, daar heb je niks aan. Iemand gewoon aankijken en zeggen: Goh, je bent wel lekker twee uur te vroeg. En dan verder niks meer, maar venijnig kijken.
Klaar, aan uit. Of aan, weet even niet meer in welke modus ik sta.
quote:
Oh, eh... tja, was zeker te moeilijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit dus in en uit te loggen en heb 20 keer geprobeerd een topic aan te maken met [SC] #45 - Met diverse modi
Lukt niet? Als ik op invoeren druk krijg ik weer de preview
Ja hoor. Ik ben niet zo iemand die denkt dat ie alles kan zeggen omdat ie dat vindt, soort boeren stugheid. Ik vind alleen wel dat als iemand iets meent te mogen, dan vind ik dat goed, maar dan krijgt ie ook mijn mening als dat nodig blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Kan ik jou de volgende keer ook gewoon uitnodigen?
quote:
Geniaaltjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen OP had staan, en dat hij daarom niet wilde.
Ja weet ik veel
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Kan ik jou de volgende keer ook gewoon uitnodigen?
Ja ze zijn er al een tijdje hoor (quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben niet zo iemand die denkt dat ie alles kan zeggen omdat ie dat vindt, soort boeren stugheid. Ik vind alleen wel dat als iemand iets meent te mogen, dan vind ik dat goed, maar dan krijgt ie ook mijn mening als dat nodig blijkt te zijn.
Zijn ze er nou nog niet trouwens? Kan je meteen zeggen dat het eten nu verprutst is.
quote:
Oh, lezen ze mee?quote:
ff snel een naaktfoto plaatsen, kijken of ze over je schouders meegluren. Momentje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik zeg steeds 'ff nog een mailtje sturen dat de deur nog uit moet hoor!'
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Ik zeg steeds 'ff nog een mailtje sturen dat de deur nog uit moet hoor!'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |