Dat dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:04 schreef DaggerOne het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat zo'n winkel ook nog winst op de doorverkoop van die spellen moet maken![]()
Sukkels
Een beetje wreed inderdaad, ik ben van mening dat iemand zelf de KLB moet betreden, dan hebben ze tenminste nog de indruk dat het hun eigen schuld is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een klootzak () wie dit heeft verplaatst naar KLB, ik bedoel een newbie naar KLB brengen met een goed bedoeld Topic.
Een overgewaardeerd, matig en snel vervelend spel?quote:
Spellen die net nieuw zijn geven ze je 20 euro max terwijl je er zo op marktplaats het dubbele ervoor kan vragenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:38 schreef CWC het volgende:
dus ik ging naar mijn plaatselijke game mania en wou mijn modern warfare 2 omruilen tegen een bon van 30 euro
wou die kk pauper mij er 10 voor geven![]()
heeft iemand hier nog leuke verhalen over?
Tweedehands spel voor 60 euro, uhuhquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:08 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Ventje wou mij 15 euro geven voor Drift... Terwijl er eentje daar lag voor 59.95
Ik: Gastje, of je geeft me minimaal 30 euro hiervoor, of je kan fluiten naar de 20 euro winst die je maakt door alleen dit ding te kopen.
Heeft dat sukkeltje het uiteindelijk nog gekocht ook
Kanker eens op met je aidskicks.quote:
weinig kick van mij klote kloonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Kanker eens op met je aidskicks.
Wil dit bericht toch wel betwijfelen, al die ketens gebruiken van bovenaf opgelegde inruilprijzen. Dus die jongen heeft niet eens de vrijheid om dit te doen. En 30,- Cash voor een game zal geen enkele winkel met een beetje verstand doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:08 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
Ventje wou mij 15 euro geven voor Drift... Terwijl er eentje daar lag voor 59.95
Ik: Gastje, of je geeft me minimaal 30 euro hiervoor, of je kan fluiten naar de 20 euro winst die je maakt door alleen dit ding te kopen.
Heeft dat sukkeltje het uiteindelijk nog gekocht ook
Verstandige mensen die Noobtubers, Hackers, Cheaters, Glitchers, schreeuwende kinderen, Campers, Last/Finalstanders, Painkillers en Combo Tube/Onemanarmy Pro mensen vervelend vinden.quote:
Maar die verkopen ze dus ook voor 7,95¤ Lijkt mij dus een fair bedrag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:54 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Wilde mijn Lost daar verkopen, en ik zou er een waardebonnetje van ¤ 2,50 voor kunnen krijgen. Daar zei ik dus nee tegen, hé.Stel paupers.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:58 schreef Jadusable het volgende:
Dit moet eigenlijk een gamemania afzet topic worden
ik zocht er voor de lol naar op google maarja TS ze hoeven je spellen niet te kopen he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |