Kleding mag niet meer.quote:
Als iets goed gaat posten mensen er niet overquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef dj-mike het volgende:
ik lees hier veel klachten over FP, zijn er mensen die hier ook nog positief over zijn? Ik heb er laatst namelijk wat voor het eerst besteld.
hoe werkt dit dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef mvc het volgende:
Iemand geïnteresseerd om mijn impulsaankoop over te nemen ? Ik doe er een gratis simkaart bij ! Ding kostte ¤13,95 erg makkelijk als je iemand wil afluisteren![]()
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170453556804
Er zit een simkaartje in, dus je zult er wel een prepaid kaartje in moeten rammen. Dan leg je hem ergens strategisch neer. Hij houdt zichzelf op gang dmv dat zonnepaneeltje. Als je dan naar die sim belt, dan neemt ie automatisch op en hoor je wat er door de mic komt.quote:
Zit een batterij in ipv zonnepaneel. Dat is enkel Chinees "design".quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:30 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Er zit een simkaartje in, dus je zult er wel een prepaid kaartje in moeten rammen. Dan leg je hem ergens strategisch neer. Hij houdt zichzelf op gang dmv dat zonnepaneeltje. Als je dan naar die sim belt, dan neemt ie automatisch op en hoor je wat er door de mic komt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zit een batterij in ipv zonnepaneel. Dat is enkel Chinees "design".
wat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:37 schreef stef040 het volgende:
asabeta, kun je mij aub. uitleggen hoe ik dit kan doen bij paypal.
Ik had voor 50 euro besteld en niks gekregen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9472quote:
Ben benieuwt naar de link.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Unreal88 het volgende:
ik heb net een 3 kanaal helicopter met gyro ontvangen voor 5 euro inc verzenden! Komt van ebay, link komt straks. Hij werkt prima!
gewoon algemeen waarom het slecht was enzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:54 schreef stef040 het volgende:
Wat ik heb besteld of wat wil je weten?
Zeer chique horloge, die ga ik denk ik ook meenemen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[ afbeelding ]
Horloge in het doosje, zat mooi om een kussentje heen.
[ afbeelding ]
Horloge van iets dichterbij.
Horloge op DX
Rechts in het menu kan je een claim beginnen, resolution center of zo, of je kan op de betaling klikken en een probleem met de betaling melden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:57 schreef stef040 het volgende:
Nou ik heb voor $70,95 besteld en niks gekregen en ik moet als ik de claim wil indienen bij paypal niet langer wachten dan 40 dagen wachten dus dan moet dat nu ongeveer zijn.
Ik zie het al op een van de foto's van DX staan, 46,43mm is mooie grootte, deze ga ik ook bestellen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:55 schreef Superlam het volgende:
[..]
Zeer chique horloge, die ga ik denk ik ook meenemen.
Kun je mij vertellen wat de doorsnede van het glas ongeveer is, ik houd persoonlijk namelijk wel van iets grotere glazen.
Hmm, 30 dollar verzendkosten maakt het wel heel duur.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef Unreal88 het volgende:
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290411919613&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
ze waren de verzendkosten vergeten
Ik heb een maand geleden een Domo Kun portemonnee besteld, op de dag van new arrival. Deze week even gevraagd of ze me vergeten zijn omdat het nog steeds unshipped is. Zegt die knakker dat de voorraad op is, of ik 5 dagen wil wachten. Vervolgens dezelfde dag nog geshippedquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:22 schreef dj-mike het volgende:
ik lees hier veel klachten over FP, zijn er mensen die hier ook nog positief over zijn? Ik heb er laatst namelijk wat voor het eerst besteld.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:56 schreef Unreal88 het volgende:
ik heb net een 3 kanaal helicopter met gyro ontvangen voor 5 euro inc verzenden! Komt van ebay, link komt straks. Hij werkt prima!
Ja prachtig, de gehele Nederlandse en westerse economie is in de uitverkoop gedaan de laatste 30 jaar en vervolgens zijn wij de slechterikenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gast... Dat was iemand anders die aan het klagen was over goedkope oordoppies. Maar soms heb ik gewoon het idee dat mensen gewoon bestellen om het bestellen, niet eens omdat het zo veel goedkoper of beter is. En dat vind ik toch wel iets sneu, geld wordt dan niet in eigen economie gepompt en het kost weer cumulatief extra transport = milieu vervuiling. Veel troep in dit topic kan ik hier zo krijgen bij de plaatselijke action oid. Onzin om alles dus zo maar vanuit Azie over te laten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb een maand geleden een Domo Kun portemonnee besteld, op de dag van new arrival. Deze week even gevraagd of ze me vergeten zijn omdat het nog steeds unshipped is. Zegt die knakker dat de voorraad op is, of ik 5 dagen wil wachten. Vervolgens dezelfde dag nog geshipped![]()
Maar FP is gewoon een goede shop. Je moet soms alleen geduld hebben met deze shops...
[..]
![]()
Straks ook maar even op Ebay neuzen, een copter staat nog op mijn lijstje. Zit te denken om er 1 van silverlit te halen bij Conrad voor 25 euro omdat het prijsverschil zo weinig is. Maar voor 5 euro...![]()
[..]
Ja prachtig, de gehele Nederlandse en westerse economie is in de uitverkoop gedaan de laatste 30 jaar en vervolgens zijn wij de slechterikenIk zie zelden Action spullen voorbij komen.
Zoals ik hierboven postte, ze waren bij mij de verzendkosten vergeten dus daarom was hij zo goedkoop.. Het was ook een flinke doos :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi
Ik zou ze niet 40 euro goed vinden. Vind de MD52 bijvoorbeeld beter. Maar het zijn wel een van de betere uit china.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:16 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Horloge op DX
[ afbeelding ]
Oortjes van dichtbij, echt mooie dingen! Goede geluidskwaliteit, vergelijkbaar met/beter dan m'n sennheisers van 40 euro. Wel iets te flinke bassen.
Ik was nog bezig met typenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven postte, ze waren bij mij de verzendkosten vergeten dus daarom was hij zo goedkoop.. Het was ook een flinke doos :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |