Heeft PVDA al ingestemd met hem?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen is te soft, oubollig en van de oude stempel. Hoe langer ik erover nadenk hoe minder ik de keuze vind.
Ik vind de keuze juist steeds beter, hoe meer ik erover nadenk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen is te soft, oubollig en van de oude stempel. Hoe langer ik erover nadenk hoe minder ik de keuze vind.
Jahaaaa, maar de pan verwarmd het vet tochquote:
Nee, 25 april is er een congres.quote:
Hij gaat wel bij verlies de kamer in, dat is iig nicequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:10 schreef remlof het volgende:
Ik vind de keuze juist steeds beter, hoe meer ik erover nadenk.
Als niet-PVDA'er bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan pas?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, 25 april is er een congres.
[..]
We zijn het zo gloeiend eens hè Het slaat als een tang op een varkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als premier, maar dat gaat ie niet worden. Hij gaat tussen die jonge knakkers met hun bijdetijdse teksten de slag volledig verliezenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Cohen is de tang, Wilders het varken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We zijn het zo gloeiend eens hè Het slaat als een tang op een varken
Ja prima, heb ik nog vrede mee ook Remmy, maar 't gaat niet werkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Cohen is de tang, Wilders het varken.
Jeltje is nooit weggeweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jeltje terug, Cohen in de ring, wie hebben we nog meer daar, Wim Kok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |