quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Job heeft Amsterdam al compleet verpest en nu gaat ie voor heel Nederland. Als hij Nederland net zo aan gaat pakken als Amsterdam wordt het een grote bende in heel het land (groter dan hij nu al is)
Maar het is wel een mooie politieke tegenpool een MultiCulti Knuffelaar versus een MultiCulti Tegenstander
Amsterdam doet het best goed voor een grote stad met een diverse bevolking allochtonen. Er zijn geen rellen bij evenementen, in tegenstelling tot Rotterdam. Er is geen puinhoop bij de verkiezingen, in tegenstelling tot Rotterdam. En dat zonder Rotterdamwet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:28 schreef BitjesenMoeren het volgende:
Jullie praten allemaal alsof onder zijn leiding Amsterdam de parel van Europa is geworden, zijn jullie echt zo misleid of zijn jullie nog gehypnotiseerd door zijn 'kant nog wal maar het klinkt wel lekker' speech ?
Zegt hij dat hij dat in plaats van andere maatregelen wil doen? Nee.quote:Amsterdam oost (of was het nou zuid ?) was nog enkele maanden geleden terug in het nieuws als probleem gebied waar jongeren gangs formeren en zware misdrijven plegen en kapitein Rooibos wou dat toen ff oplossen door de Nikes af te gaan pakken......
En dat moet de PvdA stemmen op gaan leveren ? Please...
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Job heeft Amsterdam al compleet verpest en nu gaat ie voor heel Nederland. Als hij Nederland net zo aan gaat pakken als Amsterdam wordt het een grote bende in heel het land (groter dan hij nu al is)
Maar het is wel een mooie politieke tegenpool een MultiCulti Knuffelaar versus een MultiCulti Tegenstander
Nee, het geeft hoogstens aan dat er een grote zweven groep is tussen SP en PvdA, en daar in de buurt, alle kanten opgaat en tussen SP en PVV, en daar in de buurt, alle kanten opgaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat gebeurt natuurlijk ook niet 1 op 1 maar het geeft wel aan dat er een grote groep kiezers is die alle kanten opgaat.
Dat de ene hoop stront het beter doet dan de andere hoop stront (allebei met PvdA burgemeester overigens) betekent voor mij niks en vind ik nou niet echt een argument wat voor hem spreekt. Je geeft overigens in je post ook toe dat allochtonen dus over het algemeen de kans op problemen en rellen verhogen ?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Amsterdam doet het best goed voor een grote stad met een diverse bevolking allochtonen. Er zijn geen rellen bij evenementen, in tegenstelling tot Rotterdam. Er is geen puinhoop bij de verkiezingen, in tegenstelling tot Rotterdam. En dat zonder Rotterdamwet.
[..]
Zegt hij dat hij dat in plaats van andere maatregelen wil doen? Nee.
Vertel eens?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoeveel probleem wijken en (multiculti)bendes heeft Amsterdam wel niet?
Deze multicultiknuffelaar heeft anders wel de wetgeving opgezet die Rita Verdonk later als Minister van Vreemdelingenzaken heeft mogen uitvoeren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Alsof de politieke kleur van de burgemeester alles uitmaakt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:39 schreef BitjesenMoeren het volgende:
[..]
Dat de ene hoop stront het beter doet dan de andere hoop stront (allebei met PvdA burgemeester overigens) betekent voor mij niks en vind ik nou niet echt een argument wat voor hem spreekt. Je geeft overigens in je post ook toe dat allochtonen dus over het algemeen de kans op problemen en rellen verhogen ?
Dan moet je misschien eens wat beter de media volgen.quote:Oh en mag ik vragen welke andere maatregelen je het over hebt ? Voor zover ik weet laten ze zo'n beetje lekker die jongens hun gang gaan.
Ja. Daarom een gekke zet, politiek gezien. Hoewel het positief kan uitpakken, is er toch een aanzienlijk risico. Maar het is natuurlijk ook zo dat het ook maar mensen zijn, misschien heeft hij hier helemaal geen zin meer in.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:42 schreef SeLang het volgende:
Maar serieus, ik vind het erg jammer dat Wouter Bos weg is. Ik vond hem er de laatste tijd in positieve zin uitspringen met debatten etc.
Ik denk dat het wel positief kan uitpakken voor de PvdA. Niet omdat Wouter Bos slecht was maar domweg omdat men zin heeft in nieuwe poppetjes.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Daarom een gekke zet, politiek gezien. Hoewel het positief kan uitpakken, is er toch een aanzienlijk risico. Maar het is natuurlijk ook zo dat het ook maar mensen zijn, misschien heeft hij hier helemaal geen zin meer in.
Ja, nou dáár hoor IK absoluut NIET bij!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:46 schreef golfer het volgende:
Volgens de laatste peilingen (1Vandaag) levert deze zet de PvdA alleen maar winst op en wil 52% van alle Nederlanders Cohen als premier.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Van mij mag je dit best zeggen hoor, maar kom dan aub met feiten om je mening te onderbouwenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, dat hoeven de populisten niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:55 schreef Schnappieter het volgende:
Van mij mag je dit best zeggen hoor, maar kom dan aub met feiten om je mening te onderbouwen.
quote:
Ach, waar is je eigen onderbouwing? Dat is zo'n typisch linksedebattruc, roepen dat de ander geen onderbouwing heeft. De feiten spreken voor zich, Amsterdam is een hypercriminele stad, waarin politiebureaus bestormd kunnen worden zonder dat er een enkele dader wordt opgepakt, waarin tientallen auto's in vlammen kunnen opgaan zonder dat er een enkele dader wordt opgepakt, waarin buitenlandse homo's zich dusdanig onveilig voelen dat ze andere steden zijn gaan bezoeken (waar Amsterdam vroeger de gay capital was...). Als je dat prima vindt, is Cohen inderdaad een goede burgemeester.quote:
Feitelijk genoeg voor je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:10 schreef Ryon het volgende:
Onder Job Cohen is bijvoorbeeld het preventief fouilleren flink uitgebreid in Amsterdam. Daarnaast zijn de wallen - meest crimineelste stukje Nederland volgens de AD misdaadmeter - deels opgeschoond zonder dat het karakter verdween en is Slotervaart niet verandert in een Parijse voorstad.
Op het gebied van criminaliteitsbestrijding kan je Job Cohen weinig verwijten.
Als je de grootste hoeren en drugsstad van de wereld kan leiden dat kan je nederland ook wel leiden lijkt mequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach, waar is je eigen onderbouwing? Dat is zo'n typisch linksedebattruc, roepen dat de ander geen onderbouwing heeft. De feiten spreken voor zich, Amsterdam is een hypercriminele stad, waarin politiebureaus bestormd kunnen worden zonder dat er een enkele dader wordt opgepakt, waarin tientallen auto's in vlammen kunnen opgaan zonder dat er een enkele dader wordt opgepakt, waarin buitenlandse homo's zich dusdanig onveilig voelen dat ze andere steden zijn gaan bezoeken (waar Amsterdam vroeger de gay capital was...). Als je dat prima vindt, is Cohen inderdaad een goede burgemeester.
Kom jij wel eens in Amsterdam?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:02 schreef Sachertorte het volgende:
De feiten spreken voor zich, Amsterdam is een hypercriminele stad, waarin politiebureaus bestormd kunnen worden zonder dat er een enkele dader wordt opgepakt, waarin tientallen auto's in vlammen kunnen opgaan zonder dat er een enkele dader wordt opgepakt, waarin buitenlandse homo's zich dusdanig onveilig voelen dat ze andere steden zijn gaan bezoeken (waar Amsterdam vroeger de gay capital was...). Als je dat prima vindt, is Cohen inderdaad een goede burgemeester.
Dat is niet relevant. Ontken je de door mij opgesomde feiten?quote:
Ja, want het zijn grotendeels geen feiten maar beweringen die je niet kunt onderbouwen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:18 schreef Sachertorte het volgende:
Dat is niet relevant. Ontken je de door mij opgesomde feiten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |