quote:
In jouw geval begrijp ik dat welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Niet dat ik me dat kan herinneren
[..]
Dan moet je auto's kopen die al hun afschrijving achter de rug hebben, of pre-klassiekers die weer in waarde gaan stijgen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
In jouw geval begrijp ik dat wel![]()
![]()
Ik liep alleen achter de feiten aan en mijn riem op de feiten vooruit. En dus knalde die riem tijdens het rijden en kreeg ik 75 piek terug voor mijn autoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef D. het volgende:
Wij hebben ook een auto de deur uit gedaan toen de riem eraf liep. werd een duur verhaal en woog niet op tegen de waarde.
Koop tweedehands, dat scheelt een stukquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef D. het volgende:
Ik ga trouwens maar even die boodschappen doen die 'moeten'
Hij kan er wel aan komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
En dan klagen dat hij niet aan de vrouw kan komen
Mehehequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dat ik er eentje ga "sharen", gedeelde kosten zijn wel ok
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kan er wel aan komen.
Ze gaan alleen krijsen en slaan als hij het doet.
Succes met de agressieve kant van het sharenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dat ik er eentje ga "sharen", gedeelde kosten zijn wel ok
Goedkope low budget uurtjes, als ze verder toch niks te doen hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
MeheheOp welke tijden zou je deze fictieve dame willen hebben dan?
Ja, jij met je nieuwe keukenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes met de agressieve kant van het sharen
En dan een weekje per maand helemaal nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goedkope low budget uurtjes, als ze verder toch niks te doen hebben![]()
Soort van nachttarief
Bij klassiekers, zoals D ze graag heeft, heb je daar geen last vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan een weekje per maand helemaal niet
Die laat nog even op zich wachtenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, jij met je nieuwe keuken![]()
Hoezo zijn ze goedkoop![]()
Neem je geen nieuw modelletje?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij klassiekers, zoals D ze graag heeft, heb je daar geen last van
Jij gaat straks koken van woede denk ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die laat nog even op zich wachten![]()
Alleen in de daluren zijn ze goedkoop
Ik heb het niet voor het oprapen Ian, al helemaal niet met zo'n gat in m'n budget, Dat beperkt nogalquote:
Ik word niet zo heel snel boos, dus waarom zou ik?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij gaat straks koken van woede denk ik
Maar was het "eigen schuld"? In de zin van dat een distributieriem elke 120.00 km vervangen hoort te worden?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik liep alleen achter de feiten aan en mijn riem op de feiten vooruit. En dus knalde die riem tijdens het rijden en kreeg ik 75 piek terug voor mijn auto.
Maar hoewel het in begin even wennen was (een auto voelt op een gegeven moment toch als een verlengstuk), mis ik 'm geen enkel moment.
Ik roep ook maar watquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word niet zo heel snel boos, dus waarom zou ik?
Stadslichten geven ook licht hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi setje koplampen en een flinke achterbumpert
Kan niet, of er moet sprake zijn van verborgen gebrekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben helemaal niet duur, ik ben hartstikke goedkoop
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben helemaal niet duur, ik ben hartstikke goedkoop
Ze doet geen atmquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan niet, of er moet sprake zijn van verborgen gebreken![]()
Bij de laatste APK ervoor zei mijn garagevriend dat die riem het nog wel een poosje zou volhouden en dat we hem bij de volgende beurt zouden laten vervangen. Dat bleek net iets te ruim gegokt ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:06 schreef Gert het volgende:
Maar was het "eigen schuld"? In de zin van dat een distributieriem elke 120.00 km vervangen hoort te worden?
Ik zit daar nu ook tegenaan. Maar het is al zo'n oude auto, en zo'n riem vervangen kost 500 piek. Ik denk dat ik het er maar op gok.
Kut.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de laatste APK ervoor zei mijn garagevriend dat die riem het nog wel een poosje zou volhouden en dat we hem bij de volgende beurt zouden laten vervangen. Dat bleek net iets te ruim gegokt ...
Het is en blijft ook gokken. Ook nieuwe kunnen gewoon stuk gaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de laatste APK ervoor zei mijn garagevriend dat die riem het nog wel een poosje zou volhouden en dat we hem bij de volgende beurt zouden laten vervangen. Dat bleek net iets te ruim gegokt ...
Ja, en toch blijf ik het allemaal maar vreemd vinden. Ze halen Jeltje van Nieuwenhoven terug, nu ook weer een krasse knar die Cohen heet. Het lijkt mij geen weeldequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:23 schreef Gert het volgende:
Nou, de toon is weer gezet.![]()
Wilders: "De PvdA gaat met de theedrinkende multicultiknuffelaar Cohen terug naar de jaren negentig."
Ja duh, vertellen, met details graagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
Ik hou van boodschappen doen, ik had ruzie![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:23 schreef Gert het volgende:
Wilders: "De PvdA gaat met de theedrinkende multicultiknuffelaar Cohen terug naar de jaren negentig."
Ja dat was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:23 schreef Gert het volgende:
Die kleine is nog niet bij stem en erg verlegen bij vreemden (hij moet ze gewoon nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, vertellen, met details graag
Top, als die kleine een beetje geluisterd heeft weet ie de volgende keer ook wat hij moet zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kleine is nog niet bij stem en erg verlegen bij vreemden (hij moet ze gewoon niet). Dus die liep per ongeluk tegen iemand aan en liep gewoon door, dus ik wou net netjes sorry zeggen, gaat die vent tekeer kun je je kind niet behoorlijk opvoeden zodat hij sorry zegt
![]()
, toen heb ik hem hem even liefjes verteld dat hij zijn irritante pleurissmoel moest houden en dat mijn kind op het moment niet kan praten, en dat hij met zijn halve hersencel lekker in een kist moest gaan liggen zodat er niemand meer tegen hem aan kon lopen, maar ik lachte er wel lief bij
Die kleine stond bij de kaas/worst afdeling duh, die krijg je als je klein bentquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Top, als die kleine een beetje geluisterd heeft weet ie de volgende keer ook wat hij moet zeggen![]()
Had je er ook smilies bij in je hoofd
Wat zei die man?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kleine stond bij de kaas/worst afdeling duh, die krijg je als je klein bent, en de smilies die ik in mijn hoofd had staan hier niet
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Die kleine is nog niet bij stem en erg verlegen bij vreemden (hij moet ze gewoon niet). Dus die liep per ongeluk tegen iemand aan en liep gewoon door, dus ik wou net netjes sorry zeggen, gaat die vent tekeer kun je je kind niet behoorlijk opvoeden zodat hij sorry zegt
![]()
, toen heb ik hem hem even liefjes verteld dat hij zijn irritante pleurissmoel moest houden en dat mijn kind op het moment niet kan praten, en dat hij met zijn halve hersencel lekker in een kist moest gaan liggen zodat er niemand meer tegen hem aan kon lopen, maar ik lachte er wel lief bij
Nou die stond nog te bedenken wat ik nu eigenlijk zei volgens mij, ik zei het heel beschaafd tegen hem, drong niet zo door geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen dat je dit alles met een natte t hebt verteld
Wat is een natte t nu weerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik mag hopen dat je dit alles met een natte t hebt verteld
Alle Rotterdammerts plakken overal een natte T achterant.quote:
O ja, nee ik deed gewoon heel poeslief en aardig, moet wel een goed voorbeeld voor mijn kind zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle Rotterdammerts plakken overal een natte T achterant.
Ken je dat stukje van Mike Boddé niet?
Jawel maar nou ja blond he, ik vergeet wel eens watquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hem al een keer eerder geplaatst, maar jullie klikken dus niet![]()
Net als Ivo Opstelten die heel deftig zei: Het is een Jood, het is een miet, het is een tering ajaciedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, nee ik deed gewoon heel poeslief en aardig, moet wel een goed voorbeeld voor mijn kind zijn natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als Ivo Opstelten die heel deftig zei: Het is een Jood, het is een miet, het is een tering ajacied
Heb jij een natte T?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als Ivo Opstelten die heel deftig zei: Het is een Jood, het is een miet, het is een tering ajacied
Dat vraag je toch niet aan een damequote:
Awww, dat is zeker liefquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:47 schreef Kally het volgende:
OMG hoe schattig is dit dan, die kleine krijgt een zelfgemaakte beterschapkaart van school, met allemaal muisjes erop (zo heet zijn groep) en de namen van de kindjes erbij en 2 kussen van de juffen![]()
Echt wel, hij zit te glimmenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Awww, dat is zeker lief![]()
Die kaart staat de komende maanden te pronken in zijn kamer.
Dan kwam ik goed weg gisteren met vijf tientjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Garage belde net. Of het ok was dat een grote beurt plus APK ¤ 1.430,- zou kosten
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:30 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Daar kwam je inderdaad goed mee weg! Ik baal er stiekem ook best vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan kwam ik goed weg gisteren met vijf tientjes(alleen achteruitrijlampje) 2x letterwaarde 3x woordwaarde
Past niet op het bordquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan kwam ik goed weg gisteren met vijf tientjes(alleen achteruitrijlampje) 2x letterwaarde 3x woordwaarde
Ik zou zo'n bedrag ook niet zo hopla kunnen ophoesten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Daar kwam je inderdaad goed mee weg! Ik baal er stiekem ook best van
Hoe oud is die kar?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar kwam je inderdaad goed mee weg! Ik baal er stiekem ook best van
Geloof dat ik erin zou blijvenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou zo'n bedrag ook niet zo hopla kunnen ophoesten.
Dat lukt gelukkig wel. Ik zit de laatste anderhalf jaar na vele jaren inleveren weer wat in een ruimer jasje en kan weer sparen. Maar dit was niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou zo'n bedrag ook niet zo hopla kunnen ophoesten.
Voor 1450 koop je een knap karretje.quote:
Nou ja dat bedoel ik mijn auto was 1450 euro dus als ik dat neer zou moeten leggen voor de APK laat dan maarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor 1450 koop je een knap karretje.
De mijne kostte drie jaar geleden 800 euro en op normale dingen zoals banden en een uitlaatpot nooit geen verdere kosten aangehad.
LANG LEVE DE WEGWERPAUTO!!!!!
Gang Bang?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef Deisyy het volgende:
Which reminds me![]()
Ik moet de garage bellen voor een beurt.
Je kan beter Teun bellen voor een beurt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:00 schreef Deisyy het volgende:
Which reminds me![]()
Ik moet de garage bellen voor een beurt.
Ik zie Teun ineens voor me, kijk eens naar mijn nieuwe riemquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Nee, het is wel zondegeld, vind ik. Het is niet zo dat je dadelijk trots als een pauw je nieuwe distributieriem gat showen. Maar wel prettig dat je er niet voor hoeft krom te liggen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie Teun ineens voor me, kijk eens naar mijn nieuwe riem
Weet je niet een goeie Beun??quote:
Jawel, maar ik vind toch dat die minder kwaliteit leveren, vooral bij die moderne diesels komt het best wel nauwquote:
Ja Deiss tis vrijdagmiddag hè.quote:
Meestal werken die op de dag gewoon in een garage. Mijn Beun doet dat zelfs in die garage.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind toch dat die minder kwaliteit leveren, vooral bij die moderne diesels komt het best wel nauw
Echt? Heb je dat echt zo gezegd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:30 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Maar Kally heeft dan ook de Rotterdamse assertiviteitscursus gedaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Heb je dat echt zo gezegd?
Ik kan het me haast niet voorstellen. Zelfs al zou iemand zo tegen me te keer gaan, ik zou nóóit zeggen dat iemand zijn of haar irritante pleurissmoel moet houden en dat hij of zij met zijn of haar halve hersencel in een kist moet gaan liggen zodat er niemand meer tegen hem of haar kan aanlopen.
In nog geen honderdduizendjaar. En ik kan me óók niet voorstellen dat iemand dat wel doet![]()
Of je moet echt zo'n Tokkie zijn maar zo had ik jou niet ingeschat.
Maar je kan er flink naast zitten natuurlijk zonder beeld.
En bedankt, ik ben geen tokkie, maar je moet niet aan mijn kinderen zittenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? Heb je dat echt zo gezegd?
Ik kan het me haast niet voorstellen. Zelfs al zou iemand zo tegen me te keer gaan, ik zou nóóit zeggen dat iemand zijn of haar irritante pleurissmoel moet houden en dat hij of zij met zijn of haar halve hersencel in een kist moet gaan liggen zodat er niemand meer tegen hem of haar kan aanlopen.
In nog geen honderdduizendjaar. En ik kan me óók niet voorstellen dat iemand dat wel doet![]()
Of je moet echt zo'n Tokkie zijn maar zo had ik jou niet ingeschat.
Maar je kan er flink naast zitten natuurlijk zonder beeld.
Ja en dat ook, was alleen de natte T vergetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar Kally heeft dan ook de Rotterdamse assertiviteitscursus gedaan.
Nou ja datte dusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef Laysa het volgende:
Kallyyyyyyyy![]()
Dat ie voorT gewoonT zn graftsmoelT houdt
Ik denk dat Bos gewoon weg moet omdat het zo dramatisch gaat nu, alleen mag hij net doen of het zijn keuze isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef Coos het volgende:
Met al die vertrekken uit de politiek denk ik onwillekeurig toch, de ratten verlaten het zinkende schip.
Nog een uurtie, dan ben ik weg hierquote:
Nee ook niet aan de mijne want anders stamp ik je op je pleurissmoel maar dat kan toch ook heel anders.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:11 schreef Kally het volgende:
[..]
En bedankt, ik ben geen tokkie, maar je moet niet aan mijn kinderen zitten
Denk maar zo, het komt een keer af en dan ben je heulemaal blijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een uurtie, dan ben ik weg hier![]()
En mag ik naar mijn bouwput
Inderdaad, ik kan mij ook niet aan die indruk onttrekken. Ga ook mijn paspoort maar eens opzoekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:15 schreef Coos het volgende:
Met al die vertrekken uit de politiek denk ik onwillekeurig toch, de ratten verlaten het zinkende schip.
Haha ik ben normaal ook niet zo hoor integendeel, maar ja was ff de druppel deze week zeg maarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee ook niet aan de mijne want anders stamp ik je op je pleurissmoel maar dat kan toch ook heel anders.
Was gewoon benieuwd of je dat letterlijk zo gezegd hebt. Maar ik geloof het nog niet.
Dus kom jij er weer beter vanaf want ik geloof gewoon niet dat je een Tokkie bent
Tuffen, dat woord is een tijd geleden zegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:22 schreef Laysa het volgende:
Ha!!! hier in Nijmegen tuffen we dan in elkaars snollekop en zeggen we vervolgens heel triomfantelijk...Hier hap je je Lunch![]()
Garpje
Geloven doe je in de kerk, maar je bent vrij om te geloven wat je wilt hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof 't ook niet, maar ze dacht 't vast.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuffen, dat woord is een tijd geleden zeg
Vooruit, omdat je namens mij sorry zegt als ik tegen iemand aanbots.quote:
Treintjes tuffen toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuffen, dat woord is een tijd geleden zeg
Pay it forward.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je namens mij sorry zegt als ik tegen iemand aanbots.
Wij tuffen hier ook. In je bek als je niet uit de weg gaat.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij tuffen hier ook. In je bek als je niet uit de weg gaat.
Sjembek!quote:
quote:De rechter legde 120 uur werkstraf en vier maanden voorwaardelijke celstraf op. Het meisje is de dochter uit een eerder huwelijk van de vrouw.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel liet dochter hun seks fotograferen
Jezus!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel liet dochter hun seks fotograferen
Voorwaardelijk, dus nee. 3 weken schoffelen en da wast.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Deisyy het volgende:
Jezus!![]()
En gaan die mensen ook nog echte gestraft worden?
Dit is Nederland.....Nee dusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus!![]()
En gaan die mensen ook nog echt gestraft worden?
Het is ziek, niet strafbaarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus!![]()
En gaan die mensen ook nog echt gestraft worden?
Tuurlijk welquote:
Een minderjarig kind betrekken bij je seksgames? En of dat strafbaar is.quote:
Uhm ... een minderjarig kind betrekken bij je seksleven?quote:
Ze deed toch niet mee?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een minderjarig kind betrekken bij je seksgames? En of dat strafbaar is.
Tenzij ze het zelf ook prettig vond, natuurlijk.
Ontucht.quote:
Oh nee, da's waar, waar hebben we het over?quote:
Nou en?quote:
En dat.quote:
Damn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef D. het volgende:
Volgens Van Dale moet ze dan toch echt actief meedoen
Ik zeg toch niet dat het niet ziek is?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Dus als jij een 13-jarig meisje dwingt om foto's te maken terwijl je jezelf aftrekt, dan is dat niet strafbaar omdat je haar niet aangeraakt hebt volgens jou?
Ik heb ooit zoiets meegemaakt in de supermarkt dat een vrouw zo tegen mij tekeerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:30 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Uhm .. .de rechter veroordeelt niet op 'dat vind ik ziek', maar op strafbare feiten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:53 schreef D. het volgende:
Ik vertaal alleen wat de rechter kennelijk vindt hoor
Oooooh, hij is zo mooi!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Weeeeeeeh! Ik ga zometeen met mijn konijntje naar Alice
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet beter op het envelopje klikken
Waar is die straf dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm .. .de rechter veroordeelt niet op 'dat vind ik ziek', maar op strafbare feiten.
oh.. eh... effe verder teruglezenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Dus als jij een 13-jarig meisje dwingt om foto's te maken terwijl je jezelf aftrekt, dan is dat niet strafbaar omdat je haar niet aangeraakt hebt volgens jou?
Bang voor mij whahahaha, slaan doe ik sowieso niet, en zoals ik al zei, rotweek ff de druppel normaal zou ik het echt wel "normaal" uitleggen hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ooit zoiets meegemaakt in de supermarkt dat een vrouw zo tegen mij tekeer
ging, het enige dat ik nog uit kon brengen was
![]()
nah... doe effe normaal
![]()
toen dacht ik even serieus dat ze me ging slaan![]()
vanf nu ben ik bang voor Kally![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat jij uit Amsterdam kwam?
hoe kom ik daar nou bij ???
Die staat in het artikel.quote:
Ik denk van wel jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou en?![]()
Voorwaardelijk is geen strafquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die staat in het artikel.
Dat die straf imo te laag uitvalt, betekent niet dat er niet gestraft is.
Leuk hoor! Ben gisteren ook geweest. "Gewoon" 3D, maar het is een toffe film!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:59 schreef D. het volgende:
Voorwaardelijk is geen straf
En de gemeentetuin schoffelen al helemaal niet.
Wat is eigenlijk het verschil?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk hoor! Ben gisteren ook geweest. "Gewoon" 3D, maar het is een toffe film!
Ik ben ook noob en wil het ook weten. Daarom moet jij me dat morgen uitleggen, met hand- en haargebaren.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:00 schreef Noek het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil?
Imax of 3D? Ja, noob.
IMAX is toch een 'bol' scherm?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil?
Imax of 3D? Ja, noob.
Subtiel!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook noob en wil het ook weten. Daarom moet jij me dat morgen uitleggen, met hand- en haargebaren.
Ik word al vochtig bij de gedachte aan Johnny Depp als de Mad Hatterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk hoor! Ben gisteren ook geweest. "Gewoon" 3D, maar het is een toffe film!
Dat ben ik!quote:
I case my rest!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word al vochtig bij de gedachte aan Johnny Depp als de Mad Hatter
Johnny Depp ALS DE MAD HATTER, trut.quote:
Het gekke konijn is tof!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word al vochtig bij de gedachte aan Johnny Depp als de Mad Hatter
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word al vochtig bij de gedachte aan Johnny Depp
Mijn hulp heb je niet eens meer nodig om je denial te overwinnen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Johnny Depp ALS DE MAD HATTER, trut.
Maar ik heb wel alle Depp films op dvd
En posters van hem
En zelfs een foto in een lijstje
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn hulp heb je niet eens meer nodig om je denial te overwinnen.
Jaquote:
Owquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Want.....?![]()
Hij is erg leuk maar nee ik word er niet vochtig van
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
*beeld van Laysa weer bij moet stellen
Dat is ook maar sommige films moet je gewoon zien in de bios en Alice is er daar één van.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:12 schreef FANN het volgende:
ik haat bioscoops
van die krappe kutstoeltjes en dan wachten op de pauze tot je effe kan piesen
Er is hier nooit pauzequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:12 schreef FANN het volgende:
ik haat bioscoops
Ik ga ook....alleen ff wachten tot die ander kanquote:
Tussendoor piesen mag ook hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:12 schreef FANN het volgende:
ik haat bioscoops
En dan hebben de meeste niet eens een pauze.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:12 schreef FANN het volgende:
ik haat bioscoops
Dat doe ik later dan gewoon nog een keerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een ramp![]()
ik ga wel lekker languit op de bank of bed film kijken
Preciesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een ramp![]()
Gewone bios loop ik ook niet zo heel snel naar toe. Maar omniversum vind ik altijd wel erg grappig en daar ben ik wel voor te porrenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een ramp![]()
PORquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewone bios loop ik ook niet zo heel snel naar toe. Maar omniversum vind ik altijd wel erg grappig en daar ben ik wel voor te porren
Zie je in 2D dan nog wel iets 'anders dan anders'?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:21 schreef Gert het volgende:
Ga je naar de 3D avatar, Noek?
Het verhaaltje is flut, maar ik denk dat Avatar qua 3D, en het in die wondere planeet gezogen worden, nog veel heftiger is dan Alice. Ik heb 'm alleen 2D gezien en dát vond ik visueel al geweldig.
Die komt daar echt zijn bed niet voor uitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wanneer gaan we?
Kan die Griek mooi rijden
Stelletje lamzakken daar in 020quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Die komt daar echt zijn bed niet voor uit![]()
ik trouwens ook niet
Het ziet er prachtig uit, je zou er zo heen willen. Met 3D is dat 'er in gezogen worden'-effect natuurlijk nog groter.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
Zie je in 2D dan nog wel iets 'anders dan anders'?
Ik zou naar die planeet willen bedoel je, niet naar de bios?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ziet er prachtig uit, je zou er zo heen willen. Met 3D is dat 'er in gezogen worden'-effect natuurlijk nog groter.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:25 schreef Gert het volgende:
Hè gadver, nú nog even naar de klant.![]()
Wat is dat voor tijd.
Nou doei. Späterder!
Ja hoor, relaxed is ok, maar soms, als je wat wil zien dat wel aardig is, dan moet je je ass in beweging zetten.quote:
ik ben ook bang dat ze gelijk gaat krijgenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een raar mens vind ik 'r , maar ze kon wel eens gelijk krijgen
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_gaat_winnen__.html
Ik ben niet bang, alles gaat weer over.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ook bang dat ze gelijk gaat krijgen
en dan mijn ass in zo'n kutstoeltje proppen zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hoor, relaxed is ok, maar soms, als je wat wil zien dat wel aardig is, dan moet je je ass in beweging zetten.
Ik ben vooral benieuwdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ook bang dat ze gelijk gaat krijgen
Het zou ook allemaal weleens mee kunnen vallenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]
benieuwd naar wat er dan gaat gebeuren?
geen leuke dingen denk ik
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:37 schreef D. het volgende:
En ach, over 2 jaar zijn we toch allemaal dood
da's ook weer waarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:37 schreef D. het volgende:
En ach, over 2 jaar zijn we toch allemaal dood
Ik ga dan met popcorn klaarzitten,...die je eik nog in de magno moet doen...maar met een beetje geluk hoeft dat dan nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
da's ook weer waar![]()
gaat toch wel door hë in 2012
ik verheug me er nu al op
Het hele jaar popcorn?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga dan met popcorn klaarzitten,...die je eik nog in de magno moet doen...maar met een beetje geluk hoeft dat dan niet
Wel de zoutequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga dan met popcorn klaarzitten,...die je eik nog in de magno moet doen...maar met een beetje geluk hoeft dat dan niet
Eetze Fannquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef FANN het volgende:
jullie waren er nog![]()
ik dacht nah iedereen is gevlucht,
ik ga pata met satésaus maken![]()
see joe leter
Ik ook patatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef FANN het volgende:
jullie waren er nog![]()
ik dacht nah iedereen is gevlucht,
ik ga pata met satésaus maken![]()
see joe leter
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:46 schreef D. het volgende:
[..]
Het je de F1 vrije trainingstijden gezien?
Je kunt nog een paar uur kosteloos wisselen
Het hoeft niet, het magquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb met pijn en moeite zitten zoeken gisteren D., nu moet ik weer wiselen, help me dan ook
Ik ga patatekes-frites etenquote:
Oquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het hoeft niet, het mag
En ik zeg het niet op basis van jouw keuze, maar gewoon in het algemeen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, friet
die zitten ook in mijn kapsalon
We kunnen ook nog samen een subleague beginnen, dan kun je mijn vorderingen beter volgen, en gaan we samen naar de topquote:
Ja goed plan, gaan we dan samen racen als we winnenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
We kunnen ook nog samen een subleague beginnen, dan kun je mijn vorderingen beter volgen, en gaan we samen naar de top
Kost je wel een hoop geldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik toch iets van Force India moet kopen.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja goed plan, gaan we dan samen racen als we winnenjij mag rijden natuurlijk
O jij doet ook meequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik toch iets van Force India moet kopen.
Ik zou chassis of motor van STR kunnen inruilen voor die van Lotus en dan Liuzzi als coureur ipv Di Grassi.quote:
Wat heb je nu?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:57 schreef Kally het volgende:
Ik ga dit allemaal niet lezen dan ga'k twijfelen, ik hou het gewoon zo
Uhm, haha niet van die moeilijke vragen stellen, moet ik ff kijkenquote:
Ik zou wisselen voor patat met satesausquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:57 schreef Kally het volgende:
Ik ga dit allemaal niet lezen dan ga'k twijfelen, ik hou het gewoon zo
Proost!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:01 schreef remlof het volgende:
Zo, weekend. Bier.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:01 schreef D. het volgende:
Krijg je via deze link een aanmeldt-mogelijkheid?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/subleagues/index/id/245
Ja maar moet ik een ww hebben, welk die van mij of heb jij er 1, wat een gedoe allemaal zegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:01 schreef D. het volgende:
Krijg je via deze link een aanmeldt-mogelijkheid?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/subleagues/index/id/245
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou wisselen voor patat met satesaus
Dat ww in je pmquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar moet ik een ww hebben, welk die van mij of heb jij er 1, wat een gedoe allemaal zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |