quote:
In jouw geval begrijp ik dat welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Niet dat ik me dat kan herinneren
[..]
Dan moet je auto's kopen die al hun afschrijving achter de rug hebben, of pre-klassiekers die weer in waarde gaan stijgen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]
In jouw geval begrijp ik dat wel![]()
![]()
Ik liep alleen achter de feiten aan en mijn riem op de feiten vooruit. En dus knalde die riem tijdens het rijden en kreeg ik 75 piek terug voor mijn autoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef D. het volgende:
Wij hebben ook een auto de deur uit gedaan toen de riem eraf liep. werd een duur verhaal en woog niet op tegen de waarde.
Koop tweedehands, dat scheelt een stukquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef D. het volgende:
Ik ga trouwens maar even die boodschappen doen die 'moeten'
Hij kan er wel aan komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef Deisyy het volgende:
En dan klagen dat hij niet aan de vrouw kan komen
Mehehequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dat ik er eentje ga "sharen", gedeelde kosten zijn wel ok
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kan er wel aan komen.
Ze gaan alleen krijsen en slaan als hij het doet.
Succes met de agressieve kant van het sharenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dat ik er eentje ga "sharen", gedeelde kosten zijn wel ok
Goedkope low budget uurtjes, als ze verder toch niks te doen hebbenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
MeheheOp welke tijden zou je deze fictieve dame willen hebben dan?
Ja, jij met je nieuwe keukenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes met de agressieve kant van het sharen
En dan een weekje per maand helemaal nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goedkope low budget uurtjes, als ze verder toch niks te doen hebben![]()
Soort van nachttarief
Bij klassiekers, zoals D ze graag heeft, heb je daar geen last vanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan een weekje per maand helemaal niet
Die laat nog even op zich wachtenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, jij met je nieuwe keuken![]()
Hoezo zijn ze goedkoop![]()
Neem je geen nieuw modelletje?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij klassiekers, zoals D ze graag heeft, heb je daar geen last van
Jij gaat straks koken van woede denk ikquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die laat nog even op zich wachten![]()
Alleen in de daluren zijn ze goedkoop
Ik heb het niet voor het oprapen Ian, al helemaal niet met zo'n gat in m'n budget, Dat beperkt nogalquote:
Ik word niet zo heel snel boos, dus waarom zou ik?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij gaat straks koken van woede denk ik
Maar was het "eigen schuld"? In de zin van dat een distributieriem elke 120.00 km vervangen hoort te worden?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik liep alleen achter de feiten aan en mijn riem op de feiten vooruit. En dus knalde die riem tijdens het rijden en kreeg ik 75 piek terug voor mijn auto.
Maar hoewel het in begin even wennen was (een auto voelt op een gegeven moment toch als een verlengstuk), mis ik 'm geen enkel moment.
Ik roep ook maar watquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word niet zo heel snel boos, dus waarom zou ik?
Stadslichten geven ook licht hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi setje koplampen en een flinke achterbumpert
Kan niet, of er moet sprake zijn van verborgen gebrekenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben helemaal niet duur, ik ben hartstikke goedkoop
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben helemaal niet duur, ik ben hartstikke goedkoop
Ze doet geen atmquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan niet, of er moet sprake zijn van verborgen gebreken![]()
Bij de laatste APK ervoor zei mijn garagevriend dat die riem het nog wel een poosje zou volhouden en dat we hem bij de volgende beurt zouden laten vervangen. Dat bleek net iets te ruim gegokt ...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:06 schreef Gert het volgende:
Maar was het "eigen schuld"? In de zin van dat een distributieriem elke 120.00 km vervangen hoort te worden?
Ik zit daar nu ook tegenaan. Maar het is al zo'n oude auto, en zo'n riem vervangen kost 500 piek. Ik denk dat ik het er maar op gok.
Kut.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de laatste APK ervoor zei mijn garagevriend dat die riem het nog wel een poosje zou volhouden en dat we hem bij de volgende beurt zouden laten vervangen. Dat bleek net iets te ruim gegokt ...
Het is en blijft ook gokken. Ook nieuwe kunnen gewoon stuk gaanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de laatste APK ervoor zei mijn garagevriend dat die riem het nog wel een poosje zou volhouden en dat we hem bij de volgende beurt zouden laten vervangen. Dat bleek net iets te ruim gegokt ...
Ja, en toch blijf ik het allemaal maar vreemd vinden. Ze halen Jeltje van Nieuwenhoven terug, nu ook weer een krasse knar die Cohen heet. Het lijkt mij geen weeldequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:23 schreef Gert het volgende:
Nou, de toon is weer gezet.![]()
Wilders: "De PvdA gaat met de theedrinkende multicultiknuffelaar Cohen terug naar de jaren negentig."
Ja duh, vertellen, met details graagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef Kally het volgende:
Ik hou van boodschappen doen, ik had ruzie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |