Een mechanisch automatisch horloge dus. Die " open horloges " noemen ze skeletonwatches.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:36 schreef G.Fawkes het volgende:
De titel is misschien te beknopt.
Ik zoek een mooie horloge. Het liefst mechanisch (dus gebruikmakend van de beweging van je pols) en met een open uurwerk. Nu wordt het een cadeau van mijn aanstaande dus mag niet te duur zijn. Veel meer dan 500 euro wil ik haar niet aan doen.
De Oris Artelier Skeleton vind ik heel mooi:
[ afbeelding ]
En daar naast ben ik al jaren grote van van de Tag Heuer Carrera Chronograph Tachymetre (heeft geen open uurwerk maar even om aan te geven wat mijn smaak is).
Heeft iemand een suggestie voor een horloge dat de desbetreffende eigenschap heeft maar toch goedkoop is
Kinetisch bedoel jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Het liefst mechanisch (dus gebruikmakend van de beweging van je pols)
Ik realiseer mij dus dat ik geen Oris/IWC of Longines ga krijgen voor die prijs. Daarom zijn mijn wensen uitgedrukt in kenmerken en niet in merken...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef FP128 het volgende:
Wacht even, je zoekt topkwaliteit voor een lage prijs..![]()
Willen we dat niet allemaal?
Ik denk dat je eerst zal moeten aangeven hoeveel voor jou het maximum is,dus over wat
voor soort bedrag we moeten nadenken.
volgens mij heet het gewoon mechanisch automaat...quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
volgens mij heet het gewoon mechanisch automaat...
Whehe. Leukquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
18 dollar!
Mooi horloge. Eigenlijk net iets te dik en de prijs stelt maakt me eigenlijk een klein beetje bang eerlijk gezegdquote:
Heb je nogmeer merken die zo'n skeleton hebben of een model als de carrera chronograph tachymetre?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:28 schreef Oksel het volgende:
Het is mogelijk. Er zijn best veel Duitse horlogemakers..
Heel graagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:34 schreef Oksel het volgende:
Ik heb even geGoogled, kon zo even niets vinden. Ben zaterdag in Koblenz, zal mijn ogen open houden
Kinetische energie is gewoon bewegingsenergie. Dus een mechanische automaat is ook " kinetisch"quote:
WAAROM?????quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:09 schreef beetotheizzo het volgende:
KOOP NOOIT AEROMATIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze zijn iig niet in Duitsland gemaakt zie hier: http://www.tractionink.co(...)nd_Tauchmeister_1937.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |