je kunt nog verhuizen!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee levi had het fout verrekte mongol
heeft ze ook al een tiptaptop touw?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef amaranta het volgende:
Ik heb dus wol en een haaknaald, maar ik krijg niet eens de wol om de haaknaald. Hoe faal is dat.
Punniken daarentegen kan ik wel heel goed, heb voor Eva zo'n kek handschoenenkoord voor door dr jas gepunnikt.
das parkinsonquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef amaranta het volgende:
Ik heb dus wol en een haaknaald, maar ik krijg niet eens de wol om de haaknaald. Hoe faal is dat.
ja, die zit in dr broek anders zakktie af.quote:
action, 50 cent of zo, gisteren Sam en een vriendinneke nog een nieuwe gegeven.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, die zit in dr broek anders zakktie af.
Ik ga daar dus niet speciaal een gekleurd touw voor kopen.
Ze ken wit elastiek van de markt meej een knoop erin krijgen.
ik vnd dat het er wel bij hoort mits ik zelf mag kiezen wie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef -moppie- het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
Verzorgers: seks hoort niet bij zorg
de brandstapel op!quote:
vingerhakenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef amaranta het volgende:
Punniken daarentegen kan ik wel heel goed, heb voor Eva zo'n kek handschoenenkoord voor door dr jas gepunnikt.
Haken is echt heel makkelijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef amaranta het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Haken is echt heel makkelijk!
Mn schoonmoeder heeft het me geleerd en met de hulp van youtoep kom ik nu heel verBen nu een telefoonsok aan het haken
tuurlijk, hij heeft al ons geld al weggegeven aan mensen zoals Marie!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef -moppie- het volgende:
Woutertje ook al weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |