je kunt nog verhuizen!quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee levi had het fout verrekte mongol
heeft ze ook al een tiptaptop touw?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef amaranta het volgende:
Ik heb dus wol en een haaknaald, maar ik krijg niet eens de wol om de haaknaald. Hoe faal is dat.
Punniken daarentegen kan ik wel heel goed, heb voor Eva zo'n kek handschoenenkoord voor door dr jas gepunnikt.
das parkinsonquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef amaranta het volgende:
Ik heb dus wol en een haaknaald, maar ik krijg niet eens de wol om de haaknaald. Hoe faal is dat.
ja, die zit in dr broek anders zakktie af.quote:
action, 50 cent of zo, gisteren Sam en een vriendinneke nog een nieuwe gegeven.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, die zit in dr broek anders zakktie af.
Ik ga daar dus niet speciaal een gekleurd touw voor kopen.
Ze ken wit elastiek van de markt meej een knoop erin krijgen.
ik vnd dat het er wel bij hoort mits ik zelf mag kiezen wie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:38 schreef -moppie- het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen?
Verzorgers: seks hoort niet bij zorg
de brandstapel op!quote:
vingerhakenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef amaranta het volgende:
Punniken daarentegen kan ik wel heel goed, heb voor Eva zo'n kek handschoenenkoord voor door dr jas gepunnikt.
Haken is echt heel makkelijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:33 schreef amaranta het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Haken is echt heel makkelijk!
Mn schoonmoeder heeft het me geleerd en met de hulp van youtoep kom ik nu heel verBen nu een telefoonsok aan het haken
tuurlijk, hij heeft al ons geld al weggegeven aan mensen zoals Marie!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef -moppie- het volgende:
Woutertje ook al weg.
eindhoven 1760- waar de vertrutting toeslaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder heeft het me geleerd en met de hulp van youtoep kom ik nu heel verBen nu een telefoonsok aan het haken
welk boek?quote:
Ik zei toch dat het kneuterig wasquote:
Ik doe het ook het liefste op de bank terwijl er een taart in de oven staatquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
eindhoven 1760- waar de vertrutting toeslaat.
de autobio van Andre Agassiquote:
Heb het ook nog maar net geleerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:45 schreef -moppie- het volgende:
Jee Inu, dat had ik nou net niet van je verwacht!
een whut?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat jij bedoel?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
tuurlijk, hij heeft al ons geld al weggegeven aan mensen zoals Marie!
ICESAVE?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat jij bedoel?
Milfjes die wel bij hun huisarts mogen blijven?
Of bedoel je iets anders?
En geen druk telefoon, gloof ik.
Weet ik niks van, dat was niet mijn geld.quote:
zegt ze nu ik net terug ben uit Eindhovenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn hier net 250 nespressocups afgeleverd
espresso?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn hier net 250 nespressocups afgeleverd
Ze kan de plaatsnaam nog geen eens goed tiepenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef amaranta het volgende:
SQ ik weet een baan voor jou!
Tupperware partys maar dan met nagellak
http://link.marktplaats.nl/329090578
sjezus, dat kan iedere mongool zelf gewoon doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:54 schreef amaranta het volgende:
SQ ik weet een baan voor jou!
Tupperware partys maar dan met nagellak
http://link.marktplaats.nl/329090578
Ik heb laatst anders nog iemand gepijpt daarvoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:53 schreef ArTiC het volgende:
ohja...wanneer krijgen wij ons geld om dat te compenseren terug?
ja daarom!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sjezus, dat kan iedere mongool zelf gewoon doen
it wasn't mequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb laatst anders nog iemand gepijpt daarvoor.
Over 10 minuten staat Artic voor de deur.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb laatst anders nog iemand gepijpt daarvoor.
nopequote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Over 10 minuten staat Artic voor de deur.
wut?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoezo niet?
Jij hebt toch niet die Boxer geadopteerd?
like you feel the differencequote:
vrij op vrijdagquote:
hahahaquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hahaha![]()
wil je mijn nieuwe schoenen zien?
hebben ze ook andere kleuren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn in het echt nog tofferder
jupquote:
die wil ik nietquote:
ik heb ze in een andere winkel gekochtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:17 schreef -moppie- het volgende:
Jij had het makkelijk, wist precies waar je de winkel moest zoeken.
en teveel helmonders, shoarma's en kappersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef -moppie- het volgende:
Sowieso zitten er in Eindhoven teveel schoenenwinkels.
i was joking...quote:
die hedde nooit teveulquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
en teveel helmonders, shoarma's en kappers
ja, inderdaad, alsof we d'r nog niet genoeg hadden in Eindhovenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb ze in een andere winkel gekocht
het stikt daar wel van de schoenenwinkels zeg
er zitten er 6 bij elkaar ofzo
nais sjoesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn in het echt nog tofferder
i didquote:
Selexys/van piere is een mooie winkel zegquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, inderdaad, alsof we d'r nog niet genoeg hadden in Eindhoven
Klopt!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Selexys/van piere is een mooie winkel zeg
omdat ze een koffiebar hebben in de kelderquote:
johquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ze een koffiebar hebben in de kelder
klopt! heb ik ergens geleest!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joh
Maar van koffiegeur wor je blij!
En er zal vast wel onderzocht zijn dat mensen van een koffielucht meer gaan kopen ofzo
je mag ook niks meer.quote:
En als ze nou later fotografe wil worden? Oefening baart kunst..quote:
nu nog niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:57 schreef Blueman het volgende:
Laat maar... was nog aan het teruglezen en zag dat ook Artic geen water had..
Heb je wel nog in het zwembad gelegen?
heb je het nu tegen jezelf?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
En als ze nou later fotografe wil worden? Oefening baart kunst..
Nee ik heb eindelijk weer water...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nu nog niet?
ze zijn alweer aan het bestraten...mag aannemen dat je weer water hebt, ik wel iig
Nee nee, maar zo'n meiske moet toch kunnen oefenen...quote:
ik begon je idd te ruiken hierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee ik heb eindelijk weer water...
Werd ook tijd man..
quote:
Moet je nagaan als ik had moeten poepen!quote:
had je de wc door moeten spoelen met bierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik had moeten poepen!
Nu weet ik wat ik moest kopen in de supermarkt!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had je de wc door moeten spoelen met bier
hoe kan je vergeetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nu weet ik wat ik moest kopen in de supermarkt!
nep-alcoholistquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nu weet ik wat ik moest kopen in de supermarkt!
Ik vind het een onoverzichtelijke rommelige zaak. Maar goed ik ben er ook geweest toen ze nog niet zo lang open waren dus misschien is dat het geweest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Selexys/van piere is een mooie winkel zeg
misschien is het jij...ik zie niet wat er onoverzichtelijk aan is...de oude winkel was onoverzichtelijkerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind het een onoverzichtelijke rommelige zaak. Maar goed is ben er ook geweest toen ze nog niet zo lang open waren dus misschien is dat het geweest.
Ik ben gewoon aan het minderen..quote:
Wij smurfen helpen graag mensen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:53 schreef FUFR het volgende:
fuk!
ik moet nog bier halen voor bezoek van vanaaf..
Bedankt voor de trigger, smurf
Kan ook zeker aan mij liggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien is het jij...ik zie niet wat er onoverzichtelijk aan is...de oude winkel was onoverzichtelijker
Mja... dat is ook zoiets..quote:
Ja... het is zelfs zo dat Jeroen van de Boom een liedje erover gemaakt heeft:quote:
welke winkel doe je boodschappen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mja... dat is ook zoiets..
heb nog wel even bij de Grimbergen gestaan want die was in de aanbieding maar die was natuurlijk weer op..
En daarna heb ik eigenlijk niets meer gepakt..
logisch dan dat bier wat in de aanbieding op isquote:
Heb jij het allemaal gekocht?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
logisch dan dat bier wat in de aanbieding op is
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
logisch dan dat bier wat in de aanbieding op is
c duzendquote:
Nee, de tokkies van de wijk hierquote:
Echt waor!quote:
En wij wonen in zo'n gezellige wijk!quote:
witnie...ik drink gewoon bav of grolschquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Echt waor!
Welk ras bier was in de aanbieding dan? (www.goedkoopbier.nl checkt of je het juiste antwoord geeft)
En die waren niet in de aanbieding..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
witnie...ik drink gewoon bav of grolsch
En jij kan het wetenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:09 schreef FUFR het volgende:
zuip gewoon dropshot. hoef je ook niet zoveel te pissen en er neffe lullen lukt ook goed
Bleh.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:09 schreef FUFR het volgende:
zuip gewoon dropshot. hoef je ook niet zoveel te pissen en er neffe lullen lukt ook goed
nee, want ik stop zodra mijn mond verdooft is.quote:
of van de wodka!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Bleh.
Krijg je zo'n kleffe smaak van in je mond (goh, zou het van de drop zijn?)
Trouwens.. de goal van Van Nistelrooij gezien (jij kiekt toch voetbal of nie?)quote:
here pussy pussy!quote:
you did! you did!quote:
Vet!quote:
Senks he!quote:
* kijken ze niet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vet!Zoveel eer alleen voor mij.
Alleen heb ik wel een tr geplaatst, dus eigenlijk ligt het aan die lamballige modjes.
quote:Kunnen jullie de TT aanpassen naar nummertje 1760?
TS kan niet tellen.
Senks he!
Verwacht niet teveel hè?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:52 schreef Levitation het volgende:
Ik heb maar weer een tr geplaatst...
[..]
Als ik op mijn liefst lach doen ze het toch wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik op mijn liefst lach doen ze het toch wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen de tijd dat de TT aangepast wordt is dit topic al weer volAlhoewel, het is nu weekeinde dus wordt er niet zoveel gepost hier.
loek at zie tt!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Tegen de tijd dat de TT aangepast wordt is dit topic al weer volAlhoewel, het is nu weekeinde dus wordt er niet zoveel gepost hier.
* vervangen door een u?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
loek at zie tt!![]()
toch jammer dat ze mijn 2de verzoek niet ingewilligd hebben![]()
Gedurende het weekeinde is door gebrek aan actief postende users deze topicreeks onderbezet met als gevolg dat er niet veel nieuwe berichten te lezen zijn.quote:
Oftewel; jullie hebben een leven? Postte ik maar niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gedurende het weekeinde is door gebrek aan actief postende users deze topicreeks onderbezet met als gevolg dat er niet veel nieuwe berichten te lezen zijn.
Met vriendelijke groet,
Juup©
Zij hebben een leven, ik nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Oftewel; jullie hebben een leven? Postte ik maar niet.
ja, alleen iedere dag om half negen in de auto stappen was minderquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Wees eerlijk, het is best wel mooi daar.
ook zo ver weg?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
das ook sterk!, ik werk in een zijstraat van de parklaan
eens kijken, in mijn set van vannacht kwamen voorbij: sinner in me, it's no good, behind the wheelsquote:
Haha goede nummers! Ben je van de oude nummers of vind je hun hedendaagse nummers ook okee?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
eens kijken, in mijn set van vannacht kwamen voorbij: sinner in me, mode, behind the wheels
gelet op mijn leeftijd, de oude.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Haha goede nummers! Ben je van de oude nummers of vind je hun hedendaagse nummers ook okee?
quote:Het internet is genomineerd voor een Nobelprijs. Want als je zit te rukken op chatroulette, dan heb je geen tijd voor de oorlog.
Het scheelde weinig of het was middagquote:
het was ook erg gezellig gisteravondquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Het scheelde weinig of het was middag
Kan ze een beetje hard werken, beton storten enzo? Dan ja, anders nee.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:43 schreef FUFR het volgende:
zo! boodschapjes gedaan!
iemand nog een druk kind lenen?
jammer, ze kan wel heel goed helpen met boodschappen doen, tv bedienen, zingen, ontbijt maken, jouw daarna de keuken op laten ruimen, grote bakkes geven. kortom, bijna allesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan ze een beetje hard werken, beton storten enzo? Dan ja, anders nee.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
jammer, ze kan wel heel goed helpen met boodschappen doen, tv bedienen, zingen, ontbijt maken, jouw daarna de keuken op laten ruimen, grote bakkes geven. kortom, bijna alles
Heb aan 1 genoeg, dank je.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:43 schreef FUFR het volgende:
zo! boodschapjes gedaan!
iemand nog een druk kind lenen?
Ook strijken?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
jammer, ze kan wel heel goed helpen met boodschappen doen, tv bedienen, zingen, ontbijt maken, jouw daarna de keuken op laten ruimen, grote bakkes geven. kortom, bijna alles
quote:
Had al zo'n vermoeden...quote:
wat een schijtbezoek toch altijdquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:40 schreef amaranta het volgende:
Juup, gewoon heel lang op de wc gaan zitten en zeggen dat je ernstige besmettelijke diarree hebt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:40 schreef amaranta het volgende:
Juup, gewoon heel lang op de wc gaan zitten en zeggen dat je ernstige besmettelijke diarree hebt.
Krijg je van die leuke stiltes bij.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
De mensen vielen wel mee (had ze nog nooit gezien, zijn familie van vrouwlief (die ze ook nog nooit gezien had)). Maar toch altijd vervelend zo'n eerste kennismaking vind ik.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Krijg je van die leuke stiltes bij.
"Zo, dus jij bent Juup"
"Jep"
*stilte*
"Okay, wat een weer he"
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Krijg je van die leuke stiltes bij.
"Zo, dus jij bent Juup"
"Jep"
*stilte*
"Okay, wat een weer he"
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:06 schreef FUFR het volgende:
http://www.vkmag.com/videos/videos_klappen_zonder_handen/
Fijne video!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:06 schreef FUFR het volgende:
http://www.vkmag.com/videos/videos_klappen_zonder_handen/
Ik heb ongeveer zo'n kleur motorfiets gehadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
succes met de prikkels
Tijdige reactie!quote:
neongeel ftwquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer zo'n kleur motorfiets gehad
nondeju wat een kleurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
succes met de prikkels
Ik heb ze niet uitgenodigd, en sommig bezoek moet nu eenmaal.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tijdige reactie!
Ik vind het zo raar om bezoek uit te nodigen en dan met een "" te reageren. Nodig ze dan niet uit. Maja, dat ben ik
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd hoezo?
Ous gaat neuken juup, da's heul niet erg!
no way rose, ik doe niet aan verplicht bezoek, zeker als we de partij in kwestie niet eens kennen net als julliequote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb ze niet uitgenodigd, en sommig bezoek moet nu eenmaal.
dan word je helemaal leipquote:
Maar je moet toch ergens ooit beginnen met contact maken?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
no way rose, ik doe niet aan verplicht bezoek, zeker als we de partij in kwestie niet eens kennen net als jullie
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd hoezo?
Ous gaat neuken juup, da's heul niet erg!
jaaaah, maar ik bedoel, net als verre familie, dat mag van mij gerust ver blijven, als het in je straatje lag had je er al omgang mee gehadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar je moet toch ergens ooit beginnen met contact maken?
Zit wat in.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaaaah, maar ik bedoel, net als verre familie, dat mag van mij gerust ver blijven, als het in je straatje lag had je er al omgang mee gehad
mee eensch.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaaaah, maar ik bedoel, net als verre familie, dat mag van mij gerust ver blijven, als het in je straatje lag had je er al omgang mee gehad
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:07 schreef FUFR het volgende:
WTF?
http://pathologyoutlines.com/caseofweek/case200653gross.jpg
(NSBS)
schaamlipkanker?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:07 schreef FUFR het volgende:
WTF?
http://pathologyoutlines.com/caseofweek/case200653gross.jpg
(NSBS)
ik vond het wel bij dat aarsfotootje van van de week passen.quote:
dunnow, ik ben van de pics, niet van de verhalenquote:
ah, dat doet Inu dusquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah, dat doet Inu dus
opwindend wel, in een geitenwollensokken kind of way
ohw.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
dunnow, ik ben van de pics, niet van de verhalen
Ben net thuis man...heerlijk gegeten in Bredaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:22 schreef Juup© het volgende:
Zeg feestbeesten, moeten jullie niet een leven gaan hebben ipv FOKKEN?
rot zelf opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:22 schreef Juup© het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben net thuis man...heerlijk gegeten in Breda
quote:
Dooie koe uit argentiniëquote:
ik ga zo draaien jaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:22 schreef Juup© het volgende:
1-0quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat je liever het topic voor jezelf alleen hebt om gaapsmilies en punten te posten
ah zoon lekker mals ding wat al een jaar in de vriezer heb gelegen.quote:
nee, jij eerstquote:
kind hebben voor 10 jaar?quote:
ik hou me de hele avond al in, handje rucola, meer nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga maar eens kijken of er iets lekkers te eten is in huis.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hou me de hele avond al in, handje rucola, meer niet
nee, en het staat r nog gewoon opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Al bericht van AH terug gehad trouwens?
en nog meer strontquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zit wel veel proteine in een baby![]()
oh gaat lekker!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen idee, bij de laatste controle woog zij 7480 gram.
tuurlijk, die zijn voor de worstquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet de darmpjes ook verwijderen voor het bakken
babies moeten rond en stevig zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja die maagband wordt helaas niet in de genen meegestuurd
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
babies moeten rond en stevig zijn
Babies.
zacht is goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel ik niet rond en stevig ben. Meer rond en blubberig zacht
Als het daar maar bij blijft danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik vind Evi zo'n leuk pretbekkie
Ze lijkt ook een beetje op mij als babbie![]()
Oké dan is het goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik was een slim en vrolijk kind dat nooit ziek was, dat lijkt me geen straf
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
tevens speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
yeah, mannelijk rozequote:Op zondag 14 maart 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil jouw nagels ook wel een keer doen hoorNemen we mannelijke kleurtjes
ik heb ook gunmetal grey enzulksquote:
Volgens mij smeer jij er zo af en toe wat verf naastquote:Op zondag 14 maart 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
tevens speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
it's da boozequote:Op zondag 14 maart 2010 12:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij smeer jij er zo af en toe wat verf naast
dat klopt, ik daag je graag uit om het netter te doenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij smeer jij er zo af en toe wat verf naast
Nee dank jequote:Op zondag 14 maart 2010 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klopt, ik daag je graag uit om het netter te doen
oeh sterktequote:Op zondag 14 maart 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
sta ik zo naar buiten te kijken, naar bb die met de zaagtafel bezig is, zie ik ineens het houw wegvliegen, bb dubbelklappen en brullen
Gelukkig valt de schade mee, hap uit de duim, heb het nu afgebonden en wachten op m'n pa die ons even naar de eerste hulp gaat brengen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |