Dat is, als je dan nog gezien wilt worden met de gitarist van die band die klonk alsof ze al 2 jaar niet meer gespeeld hebben.quote:
Ik ga gewoon midden in het publiek met mensen gesprekken beginnen van "tof joh, die progressieve edge die The Wounded tegenwoordig heeft. Wat, hoorde je dat niet? Man, die maatsoorten enzo...poe, doe ik hen niet na!"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is, als je dan nog gezien wilt worden met de gitarist van die band die klonk alsof ze al 2 jaar niet meer gespeeld hebben.
quote:vindt u dit ook een kutband, luister dan naar het nieuwe singeltje van Conorach
Toevallig laten we net flyers drukkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Daantke het volgende:
En stiekem gaat senior flyers uitdelen met
[..]
Ja, is goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hey dean, dan een fok forum crash place bij jou?
Als ik niet te brak ben van komende vrijdag kom ik heel misschien wel even kijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
En niemand die komende zaterdag in Dokkum komt kijken zeker?
Coolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ik niet te brak ben van komende vrijdag kom ik heel misschien wel even kijken.
Ligt toch en beetje op de route.
Dokkum? Da's toch Zuid-Zweden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Was het maar zo'n feest, spelen in Zwedenquote:
Koop 'n roeibootquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, spelen in Zweden
Dat zijn dan net de skanky onesquote:
Nou, wanneer ga je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zijn dan net de skanky ones. Maar onze toetsenist is net terug uit Zweden en vindt dat ik daar een chick moet kunnen halen
.
Oh en onze CD's zijn te koop bij een zaakje in Stockholm.
Linke soep.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, kweenie... dit zijn immers ook Zweedse meiden:
[ afbeelding ]
Zweedse vrouwenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zijn dan net de skanky ones. Maar onze toetsenist is net terug uit Zweden en vindt dat ik daar een chick moet kunnen halen
.
Oh en onze CD's zijn te koop bij een zaakje in Stockholm.
Beetje ver weg, sorry Dean!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
Goed nieuws tochquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beetje ver weg, sorry Dean!
We willen nog steeds snel een keer langskomen, maar de weekenden zijn vol, ik ben weer redelijk aan het werk en de komende week MusikMesse+nieuw neefje! Pfff!
Wel voor mij, niet zo voor jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |