Da's ook mijn ervaring inderdaad.. Als eenmaal het hek van de dam is, is er geen houden meer aan, 'want dan is die dag toch al verziekt'quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mweh, ik zit weer aan de chocolaik kreeg wat mee van mn moeders verjaardag, en dat moet natuurlijk allemaal weer meteen op
NIET snoepen is gewoon het beste, dan heb je er ook niet zoveel trek in
kijk, ik ben allang blij dat je tussendoortjes eet, maar als je nou gewoon wat meer normale dingen zoals brood eet op de normale momenten, dan krijg je tenminste meer voedingsstoffen naar binnen dan door pringles of een banaantje...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tvp met lijstjes!
Eindresultaat gister:
O: minibanaan
T: appel
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1x pasta
T: minibanaan2
T: handje Pringles
D: flink bord spinazielasagne
Vandaag:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: koffieleutje
L: 500 gr roeryoghurt met muesli-achtig iets
T: banaantje
D: uit eten: pizza
T: wijn2
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn baas wil morgen met me spreken over mijn contract..ik heb al een tijdje het gevoel dat hij me weg wilt hebben. Maar ik heb een nul-uren contract dus hij kan me zo ontslaan. Hmmm...
Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kijk, ik ben allang blij dat je tussendoortjes eet, maar als je nou gewoon wat meer normale dingen zoals brood eet op de normale momenten, dan krijg je tenminste meer voedingsstoffen naar binnen dan door pringles of een banaantje...
gisteren had je alleen een minibanaantjke als ontbijt he, geen boterhammenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waar.
Je zat gisteren wel vrij hoog in de suikers (veel fruit, zoet broodbeleg), ik weet er niet zo heel veel van maar die pieken en dalen lijken me niet ideaal voor je stofwisseling.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waar.
Nee zeker niet ergquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je zat gisteren wel vrij hoog in de suikers (veel fruit, zoet broodbeleg), ik weet er niet zo heel veel van maar die pieken en dalen lijken me niet ideaal voor je stofwisseling.
Je doet nu ontbijt óf lunch, maar je kunt ook bij ontbijt én lunch volkorenbrood (langzame kh's) eten. Vind je 1 snee brood als T ook te zwaar? Dan kun je misschien die yoghurt die je vandaag als lunch eet verspreiden over 2 T's en als lunch boterhammen eten?
Ik bemoei me er maar even ongevraagd mee trouwens, je moet het echt zeggen als je daar niet op zit te wachten!
Commercieel gedoe is het, ik zeg het jequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind Cohen een prima vent. (Bos ook trouwens.) Ik heb Cohen geschilderd en in de galerie hangen. Misschien dat nu iemand hem kopen wil!! *(Niet dat ik het zo'n mooie man vind, maar was in het kader van een expositie over Amsterdam en ik wilde eens wat anders dan een stadsgezicht.
)
*Niks mis met opportunities zien, daar waar ze zich voordoen.......![]()
Reiskosten of reiskostenvergoeding?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
En mijn reiskosten zijn binnenEindelijk.
Terwijl je die nu dus letterlijk hebt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind Cohen een prima vent. (Bos ook trouwens.) Ik heb Cohen geschilderd en in de galerie hangen. Misschien dat nu iemand hem kopen wil!! *(Niet dat ik het zo'n mooie man vind, maar was in het kader van een expositie over Amsterdam en ik wilde eens wat anders dan een stadsgezicht.
)
*Niks mis met opportunities zien, daar waar ze zich voordoen.......![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Commercieel gedoe is het, ik zeg het je
Scherp!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Terwijl je die nu dus letterlijk hebt.
Als je dat brood dan wel als T eet komt het op hetzelfde neer ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee zeker niet erg. Maar dat komt toch op hetzelfde neer als ik dat zou doen, yoghurt verdelen en dan L met brood of brood als T en yoghurt als L? Ik heb ook geen brood bij me nu, dus het kan niet eens, maar even hypothetisch? Ik vind dat teveel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |