abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79054349
Het vorige deel: Slank #977: met minder loze koolhydraten en meer vitaminen!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door Adelante op 12-03-2010 12:43:49 ]
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:03:59 #2
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79054436
TVP..

sorry èh.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_79054471
Tvp en tijd voor lunch. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79054561
Ook TVP. Moet zo overalls gaan passen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:07:37 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79054588
Mweh, ik zit weer aan de chocola ik kreeg wat mee van mn moeders verjaardag, en dat moet natuurlijk allemaal weer meteen op

NIET snoepen is gewoon het beste, dan heb je er ook niet zoveel trek in
pi_79054610
Tvp
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:09:40 #7
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79054672
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mweh, ik zit weer aan de chocola ik kreeg wat mee van mn moeders verjaardag, en dat moet natuurlijk allemaal weer meteen op

NIET snoepen is gewoon het beste, dan heb je er ook niet zoveel trek in
Da's ook mijn ervaring inderdaad.. Als eenmaal het hek van de dam is, is er geen houden meer aan, 'want dan is die dag toch al verziekt'

Ik schuif zo maar een appel naar binnen, lunchen doe ik straks met vriendlief als ie uit zn werk komt..

Vanavond andijviestamppot!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_79054785
Mijn baas wil morgen met me spreken over mijn contract..ik heb al een tijdje het gevoel dat hij me weg wilt hebben. Maar ik heb een nul-uren contract dus hij kan me zo ontslaan. Hmmm...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:14:02 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79054816
Tvp met lijstjes!

Eindresultaat gister:
O: minibanaan
T: appel
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1x pasta
T: minibanaan2
T: handje Pringles
D: flink bord spinazielasagne

Vandaag:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: koffieleutje
L: 500 gr roeryoghurt met muesli-achtig iets
T: banaantje
D: uit eten: pizza
T: wijn2
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:16:33 #10
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79054922
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tvp met lijstjes!

Eindresultaat gister:
O: minibanaan
T: appel
L: 3 boterhammen, 2x pindakaas, 1x pasta
T: minibanaan2
T: handje Pringles
D: flink bord spinazielasagne

Vandaag:
O: 2 boterhammen sandwichspread
T: koffieleutje
L: 500 gr roeryoghurt met muesli-achtig iets
T: banaantje
D: uit eten: pizza
T: wijn2
kijk, ik ben allang blij dat je tussendoortjes eet, maar als je nou gewoon wat meer normale dingen zoals brood eet op de normale momenten, dan krijg je tenminste meer voedingsstoffen naar binnen dan door pringles of een banaantje...
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:16:37 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79054929
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn baas wil morgen met me spreken over mijn contract..ik heb al een tijdje het gevoel dat hij me weg wilt hebben. Maar ik heb een nul-uren contract dus hij kan me zo ontslaan. Hmmm...
da's geen tof gevoel om zo'n gesprek mee in te gaan

Mijn schoonzus is ook voor de zoveelste keer werkeloos nu uitzendkracht, dus die vliegt overal als eerste uit
pi_79054979
Ik vind Cohen een prima vent. (Bos ook trouwens.) Ik heb Cohen geschilderd en in de galerie hangen. Misschien dat nu iemand hem kopen wil!! * (Niet dat ik het zo'n mooie man vind, maar was in het kader van een expositie over Amsterdam en ik wilde eens wat anders dan een stadsgezicht. )

*Niks mis met opportunities zien, daar waar ze zich voordoen.......
pi_79055043
We gaan wel hard richting de 1000 zo!
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:19:46 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055088
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

kijk, ik ben allang blij dat je tussendoortjes eet, maar als je nou gewoon wat meer normale dingen zoals brood eet op de normale momenten, dan krijg je tenminste meer voedingsstoffen naar binnen dan door pringles of een banaantje...
Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waar .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:24:57 #15
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79055294
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Brood bij ontbijt / lunch niet goed dan? Of moet ik brood als T gaan nemen? Dat vind ik te zwaar voor een T. Okay, Pringles zijn ook niet goed, das waar .
gisteren had je alleen een minibanaantjke als ontbijt he, geen boterhammen

brood als T is heel geschikt. of yoghurt met muesli ofzo. 1 boterham met beleg is trouwens rond de 100-150 kcal, de meeste tussendoortjes zijn zwaarder en er zit minder nuttigs in (dat je het te zwaar vindt voelen betekent niet dat het zwaar is)...
Kwak
pi_79055298
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je zat gisteren wel vrij hoog in de suikers (veel fruit, zoet broodbeleg), ik weet er niet zo heel veel van maar die pieken en dalen lijken me niet ideaal voor je stofwisseling.
Je doet nu ontbijt óf lunch, maar je kunt ook bij ontbijt én lunch volkorenbrood (langzame kh's) eten. Vind je 1 snee brood als T ook te zwaar? Dan kun je misschien die yoghurt die je vandaag als lunch eet verspreiden over 2 T's en als lunch boterhammen eten?
-edit- Oh, muesli, da's natuurlijk net zoiets als brood.

Ik bemoei me er maar even ongevraagd mee trouwens , je moet het echt zeggen als je daar niet op zit te wachten!
pi_79055301
Hai! Ik heb mijn administratie en afwas gedaan en 1 was opgehangen en 1 in de machine zitten en ik zie nu dat ik nieuws heb gemist

En mijn reiskosten zijn binnen Eindelijk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:27:08 #18
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79055384
ohja, administratie moet ook nog...belasting...

kom er net ahcter dat 1 sollicitatiedeadline al maandag is... ik hoop dat ik m ook kan emailen want met de post wordt wel heel krap nu... verdorie!
Kwak
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:27:36 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79055410
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je zat gisteren wel vrij hoog in de suikers (veel fruit, zoet broodbeleg), ik weet er niet zo heel veel van maar die pieken en dalen lijken me niet ideaal voor je stofwisseling.
Je doet nu ontbijt óf lunch, maar je kunt ook bij ontbijt én lunch volkorenbrood (langzame kh's) eten. Vind je 1 snee brood als T ook te zwaar? Dan kun je misschien die yoghurt die je vandaag als lunch eet verspreiden over 2 T's en als lunch boterhammen eten?

Ik bemoei me er maar even ongevraagd mee trouwens , je moet het echt zeggen als je daar niet op zit te wachten!
Nee zeker niet erg . Maar dat komt toch op hetzelfde neer als ik dat zou doen, yoghurt verdelen en dan L met brood of brood als T en yoghurt als L? Ik heb ook geen brood bij me nu, dus het kan niet eens, maar even hypothetisch? Ik vind dat teveel .

Nog goed nieuws voor de pillensliksters hier:

http://www.nu.nl/gezondhe(...)ogelijk-langer-.html

Ik als pilloze zeg vast vaarwel
pi_79055469
Ik ga liever een paar jaar eerder dood dan dat ik moet leven met die bijwerkingen van de pil.
pi_79055476
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind Cohen een prima vent. (Bos ook trouwens.) Ik heb Cohen geschilderd en in de galerie hangen. Misschien dat nu iemand hem kopen wil!! * (Niet dat ik het zo'n mooie man vind, maar was in het kader van een expositie over Amsterdam en ik wilde eens wat anders dan een stadsgezicht. )

Commercieel gedoe is het, ik zeg het je
pi_79055484
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef Syrena het volgende:
En mijn reiskosten zijn binnen Eindelijk.
Reiskosten of reiskostenvergoeding?
pi_79055528
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:17 schreef conleche het volgende:

Terwijl je die nu dus letterlijk hebt.
pi_79055561
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Commercieel gedoe is het, ik zeg het je
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Terwijl je die nu dus letterlijk hebt.
Scherp!!
pi_79055598
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee zeker niet erg . Maar dat komt toch op hetzelfde neer als ik dat zou doen, yoghurt verdelen en dan L met brood of brood als T en yoghurt als L? Ik heb ook geen brood bij me nu, dus het kan niet eens, maar even hypothetisch? Ik vind dat teveel .

Als je dat brood dan wel als T eet komt het op hetzelfde neer ja. Zoals Kwak ook zegt, één snee brood met beleg vind ik juist een prima hoeveelheid voor een T, en wat meer momenten met vezels op een dag kan ook geen kwaad. Als je stofwisseling goed werkt kunnen die extra kcals niet zoveel kwaad.
Is het magere yoghurt trouwens?

Aparte woordkeus van Bos trouwens, dat zijn dochter begon te juichen toen hij zei "dat papa geen werk meer had", dat betekent bij veel mensen toch iets anders tijdens zo'n crisis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')