is geen schande, dat heb je binnen enkele uren alquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:36 schreef Lindgren. het volgende:
Elf is briljant. Ben er weer trouwens. heb even 2 topics gemist.
Heb toch nog even gestemdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:37 schreef HaJee het volgende:Bedankt voor de felicitaties en de stemmen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:40 schreef HaJee het volgende:
Wat mij betreft gaan we verder met de hond van Dottey :
[ afbeelding ]
Oh, oké. Is waar ook. Anyway, lijkt mij een leuke.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is niet mijn hond, maar een foto van een hond die gepost is als optie door een van ons.
#11 de deel of zo..
Hondjeeeequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is niet mijn hond, maar een foto van een hond die gepost is als optie door een van ons.
#11 de deel of zo..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is mijn hond.
Mooie hond maar minder geschikte plaatjes lijkt mij.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
#11 de deel of zo..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is mijn hond.
mooi beest. mechels?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
#11 de deel of zo..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is mijn hond.
Was ook ter illustratiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooie hond maar minder geschikte plaatjes lijkt mij.
hoezo heb jij een overheadprojector in je huiskamer?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
#11 de deel of zo..
[ afbeelding ]
is mijn hond.
Die stond er nog ivm schilderopdracht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:49 schreef jo-ep het volgende:
[..]
hoezo heb jij een overheadprojector in je huiskamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |